وبلاگ

دستکش نسوز

دستکش نسوز

در بسیاری از مشاغل پرخطر، این دست ها هستند که نقش اصلی را باز میکنند. کارکنان باید در هنگام کار به خصوص در مشاغل صنعتی از دستکش ایمنی استفاده کنند. در برخی از مشاغل که ضمن به تمامی خطرات، خطر سوختگی و آتش سوزی نیز اضافه میشود، استفاده از دستکش های نسوز پر اهمیت میشود. استفاده از دستکش نسوز ایمنی به خصوص در کارخانه جات و صنایع مختلف باعث نجات دست ها از خطر سوختگی میشود. اما تهیه و خرید این دستکش ایمنی آن هم دغدغه اصلی بسیاری از صاحبان مشاغل صنعتی است. دستکش های نسوز در صنعت تولید دستکش جز ابر محصولات ایمنی هستند و در تدبیر پاسارگاد نواور جز برترین تولید کنندگان و توضیع کنندگان انواع دستکش ایمنی هستیم. اگر شما هم قصد خرید دستکش ایمنی نسوز را دارید پیشنهاد میکنیم با کمترین قیمت و با فاکتور رسمی شرکتی همین حالا از tpn-co این محصول را خریداری کنید.

شما میتوانید برای استعلام قیمت و خرید دستکش نسوز از تدبیر پاسارگاد نوآور با شماره ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

خرید دستکش نسوز:

اگر شما مدیر خرید و یا صاحب یک شرکت یا کارخانه صنعتی هستید که با مواد سوزنده و آتش سر و کار دارید، احتمالا به دستکش نسوز احتیاج پیدا خواهید کرد. اما چه چیز بهتر از آن که بتوانید این محصول را به صورت مستقیم و با فاکتور رسمی خریداری کنید. ما در تدبیر پاسارگاد نواور به صورت تخصصی روی تجهیزات ایمنی فعالیت داریم. خرید انواع تجهیزات ایمنی مثل خرید دستکش نسوز در فروشگاه تدبیر پاسارگاد نواور به صورت عمده و با کمترین قیمت انجام پذیر است. ما همچنین طرف قراراداد با شرکت ها و کارخانه جات بزرگ و همچنین مدیر خرید بسیاری از مشاغل مرتبط با حوزه ایمنی هستیم. میتوانید با خیالی آسوده خرید خود را از تدبیر پاسارگاد انجام دهید.

ویژگی های دستکش نسوز

در این بخش به بیان ویژگی ها و دستکش نسوز  می پردازیم. این دستکش ایمنی باید نسوز باشد. از این رو در ساخت این دستکش نسوز از مواد پلیمری استفاده می شود. در کنار آن پارچه کتان و مواد پلاستیکی نیز در ساخت این دستکش ایمنی کاربرد دارد. همان طور که گفتیم دستکش های ایمنی در انواع مختلفی ساخته می شود و انواع مختلفی دارد. که هر کدام برای رایط و محیط های کاری به خصوصی طراحی شده اند. دستکش نسوز، همان طور که انتظار می رود مقاومت بالایی در برابر دمای بالا دارد. و می تواند از دست ها در برابر حرارت محافظت کند. همچنین در مقابل مواد اسیدی نیز مقاومت بالایی داشته داشته و می تواند؛ محافظ خوبی در برابر این ماده باشد. از این رو این دستکش ایمنی در اکثر مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. و حافظ سلامتی بسیاری از کارگران است.

 هنگامی که کارگری به خاطر نداشتن دستکش نسوز کوره دچار حادثه شود و آسیب ببیند؛ تقریبا راهی برای جبران وجود ندارد. و تا آخر عمر می تواند زندگی فرد را تحت تاثیر قرار دهد. در کنار این موضوع فرد، برای مدتی از کار بی کار می ‌شود. که این موضوع از نظر اقتصادی هم مشکلاتی را ایجاد می کند. خسارت وارده به کارخانه و محل کار گاهی از نظر مالی گاهی اوقات جبران ناپذیر است. از این استفاده از دستکش ایمنی اهمیت پیدا می کند. همان طور که گفتیم دستکش ایمنی انواع مختلفی دارند. برای مشاهده انواع دستکش ایمنی، وارد صفحه دستکش ایمنی شوید.

موارد استفاده دستکش نسوز 

در این بخش قصد داریم به موارد استفاده و همچنیندستکش نسوز  بپردازیم. باید بگوییم کاربرد اصلی این دستکش، به عنوان دستکش آتش نشانی است. دستکش ایمنی علاوه بر ایجاد اطمینان خاطر در آتش نشان ها در زمان عملیات؛ می توان بازدهی آن ها را نیز افزایش دهد. در کارگاه های صنعتی نیز از این دستکش استفاده می شود. استفاده از دستکش آتش نشانی سبب بالابردن اعتماد به نفس کاربر می شود. از این رو می تواند در شرایط عملیات که بسیار مخاطره آمیز نیز است؛ به بهترین نحو به انجام وظیفه بپردازد. برای یک کارگر نیز همین موضوع مصداق دارد. با استفاده از دستکش ایمنی وی در امورات محوله موفق تر خواهد بود. چرا که اطمینان از سلامتی موجب تمرکز بر روی کار شده و دقت انجام کار را افزایش می ‌دهد. همان‌گونه که استفاده از کلاه ایمنی، کفش کار، عینک مناسب و گوشی ایمنی مورد تأکید است.

به همین ترتیب استفاده از دستکش کوره یا همان دستکش آتش نشانی رادمان کاری را افزایش می دهد. در فضا های کاری افراد با استفاده از دستکش آتش نشانی در مواجه با حرارت بالا و تجهیزات داغ؛ کارایی خود را از دست نمی دهند. چرا که در واقع حرارتی را احساس نمی کنند. از این استفاده از تجهیزات ایمنی به خصوص دستکش آتش نشانی مورد سفارش اکید می‌ باشد. البته باید بگوییم امروزه قوانین حفاظت و ایمنی مراکز کار؛ کارگران را ناگزیر به استفاده از تجهیزات ایمنی می کند.  برای همین خرید این لوازم از سوی کارفرما الزامی است. برای مشاهده محصول دستکش آتش نشانی کلیک کنید.

خصوصیات دستکش نسوز 

در این بخش قصد داریم به خصوصیات دستکش نسوز بپردازیم. در این باره باید بگوییم که این دستکش دارای مقاومت بالا در درجه حرارت بالای کوره است. و می تواند به خوبی از دست کاربر در برابر حرارت محتفظت کند. مورد دیگر آن که این دستکش مقاومت خوبی در برابر خوردگی ناشی از مواد شیمیایی و اسیدی؛ از خود نشان می دهد. همان طور که میدانید یکی از علل سوختگی دست ها مواجه شدن با؛ مواد اسیدی است. از این رو این مورد هم دارای اهمیت ویژه ای است. این دستکش استحکام بسیار عالی در مقابل بریدگی نیز دارد. و از این لحاظ هم می تواند از دست کاربر محافظت کند. لهیدگی، سایش و سوراخ شدن موارد دیگری هستند که در زمان استفاده از این دستکش از آن ها محفوظ هستید. طول عمر بالا معمولاً دستکش های نسوز از جمله دستکش نسوز ویژگی دیگر آن ها است.

باید بگوییم که دستکش نسوز کوره از چرم، الیاف آرامید، پنبه نسوز، کولار، چرم فراوری شده؛ چرم اشبالت برزنتی، منسوجات عایق حرارت تقویت شده و الیاف طبیعی ساخته می‌ شود. استفاده از این موارد در کنار هم یکی از مقاوم ترین دستکش ها را ایجاد کرده است.به طوری که در زمان استفاده از آن تقریبا هیچ خطری دست شما را تهدید نمی کند. با این وجود بازهم متأسفانه شاهد حوادثی هستیم. که لت آن استفاده نکردن از دستکش ایمنی در حین کار است. از این رو توصیح می کنیم در زمان کار حتما از دستکش ایمنی استفاده کنید.

معرفی دستکش های نسوز

مزیت ها دستکش نسوز 

دستکش نسوز کوره مقاوم به حرارت بالای کوره است. کوره ها انواع سنتی و الکتریکی دارند. که این دستکش در  مورد هر دو کاربرد دارد. همچنین همان طور که گفته شد پایداری در برابر مواد شیمیایی مختلف نیز ویژگی ممتاز این نوع دستکش ایمنی است. ماندگاری بالا در زمان استفاده های مکرر نیز مزیت دیگر این دستکش ها است. همان طور که گفته شد مزیت دیگر آن هم مقاوم در برابر سایش و بریدگی می باشد. این دستکش از جمله تجهیزات آتش نشانی است. آتش نشانان بسیار در مواجه با حرارت قرار می گیرند. از این رو باید از خود محافظت نمایند. به این منظور از تجهیزات آتش نشانی از جمله دستکش نسوز استفاده می کنند. شرایط و محیط کاری دیگری هم هستند که بایداز خود در شرایط مواجه با حرارت محافظت کند. که این گروه های شغلی هم باید ازدستکش ایمنی نسوز در حین کار استفاده کنند.

کار با محفظه های داغ حاوی مذاب کوره های ریخته گری خطرات زیادی را ایجاد می کند. از این رو توصیه می شود در زمان استفاده از آن ها از دستکش نسوز کور استفاده شود. همچنین در صنایع کاشی و شیشه سازی نیز خطر سوختگی دست ها وجود دارد. که استفاده از این دستکش ایمنی را اجباری می کند. کار با کوره الکتریکی آزمایشگاهی نیز شرایط دیگری است باید در هنگام مواجه با آن از دستکش ایمنی استفاده کرد. این دستکش از جمله تجهیزات آتش نشانی می باشد. برای مشاهده و خرید سایر تجهیزات آتش نشانی، وارد صفحه تجهیزات آتش نشانی شوید.

ضرورت استفاده از دستکش نسوز 

دستکش کوره یا به عبارت دیگر دستکش نسوز یکی از تجهیزات ضروری درزمان کار در شرایط مخاطره آمیز است. استفاده از این تجهیز اساسی در آزمایشگاه ‌های مجهز به کوره بسیار الزامی است. چرا که سوختن دست در این شرایط مشکلات غیر قابل جبرانی را ایجاد می کند. همچنین باید بگوییم که صنایعی نظیر ریخته‌ گری نیز کوره هایی دارند که می تواند خطر آفرین باشند. در کنار ایندر کارگاه هایی که کار با مواد مذاب صورت می گیرد نیز؛ باید از دستکش ایمنی نسوز استفاده شود. کارگاه ها و کارخانه های تولید  کاشی و شیشه ‌سازی هم شرایط مشابهی را دارند. در هنگام کار با کوره و واردکردن یا خروج نمونه از آن لازم است؛ دست در برابر گرمای بالای کوره محافظت شود. دستکش های ایمنی انواع مختلفی دارند. به طور مثال دستکش جوشکاری یکی از آن ها است. که برای جوشکاری از آن استفاده می شود.

در شرایطی که حرارت زیاد وجود دارد احتمال آسیب دیدن دست وجو دارد. به همین جهت انواع دستکش‌ مخصوص کوره طراحی‌ شده‌ است؛ تا باافزایش سطح ایمنی در آزمایشگاه و صنعت سبب ارتقاء میزان اعتماد به‌ نفس افراد شود. و در کنار جلوگیری از ایجاد خسارت‌های مادی و معنوی؛ رادمان کاری را نیز افزایش دهد. دستکش‌های نسوز کوره معمولاً از چرم، الیاف آرامیدی، پنبه نسوز، منسوجات عایق حرارتی؛ الیاف طبیعی و چرم فرآوری شده می‌باشند. یکی دیگر از محصولات ما دستکش جوشکاری است. دستکش جوشکاری هم ویژگی های جالب توجهی دارد. برای مشاهده و خرید دستکش جوشکاری، وارد صفحه دستکش جوشکاری شوید.

به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *