قلاویز ماشینی

ابزار قلاویز ماشینی یکی از مهم‌ترین محصولات در صنعت تراشکاری است. انواع قلاویز ماشینی نوعی از ابزار است که برای تراش دنده‌های پیچ بر روی موادی مانند فلز، چوب و پلاستیک در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. قلاویزها جز برترین و پرطرفدارترین محصولات تراشکاری فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور به‌شمار می‌روند. حتی شما عزیزان نیز می‌توانید با خیال آسوده اقدام به خرید قلاویز ماشینی کنید. همچنین برای مشاهده بیشتر محصولات بیشتر تراشکاری روی لینک لوازم تراشکاری کلیک کنید. قیمت قلاویز ماشینی در مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور بسیار به صرفه و اقتصادی است.

توجه داشته باشید که مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور ارائه دهنده با کیفیت‌ترین نمونه‌های ابزار تراشکاری همچون ابزار قلاویز ماشینی است. بنابراین شما می‌توانید با خیال آسوده این مجموعه را برای خرید ابزار قلاویز ماشینی انتخاب نمایید. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع محصولات تراشکاری و اطلاع از قیمت روز این دسته از محصولات، با یکی از شماره‌های زیر تماس حاصل کنید. پشتیبانان مجموعه ما در تمامی ساعات کاری و روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه چگونگی خرید و یا اطلاع از قیمت روز محصولات هستند.
تماس با ما: تلفن ۱: ۶۶۷۶۵۹۲۴-۰۲۱ | تلفن ۲: ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱

قلاویز ماشینی تدبیر پاسارگاد نوآور

انواع قلاویز ماشینی

قلاویزهای ماشینی با توجه به کاربردهای متفاوت آن‌ها، انواع مختلفی هم دارند. انواع قلاویز ماشینی در فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور به صورت کلی به سه دسته قلاویز ماشینی میلیمتر، قلاویز ماشینی لوله یا G و قلاویز NPT تقسیم بندی می‌شوند. ما در این صفحه به صورت کلی به ابزار قلاویز ماشینی M یا میلی متر خواهیم پرداخت. همچنین در صفحات دیگر به صورت تخصصی در مورد قلاویز لوله و قلاویز NPT می‌پردازیم. اما قلاویزهای ماشینی نوع میلی متر انواع مختلفی از نوع جنس و سایزبندی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

انواع قلاویز میلی متر

نوع قلاویزسایزقیمت
قلاویز ماشینی میلیمتر 1 M 1تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 1.6 M 1.6تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 2 M 2تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 2.5M 2.5تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 3M 3تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 4M 4تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 5M 5تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 6M 6تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 7M 7تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 8M 8تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 9M 9تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 10M 10تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 11M 11تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 12M 12تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 14M 14تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 16M 16تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 18M 18تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 20M 20تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 22M 22تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 24M 24تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 27M 27تماس بگیرید ***
قلاویز ماشینی میلیمتر 30M 30تماس بگیرید ***

تمامی سایزهای قلاویز ماشینی در مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور موجود می‌باشد!

قیمت قلاویز ماشینی

قیمت قلاویز ماشینی

باتوجه به عرصه تخصصی انواع قلاویز ماشینی در فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور و تهیه مستقیم از تولید کنندگان، این محصول با کمترین قیمت عرضه می‌شود. باتوجه به نوسانات نرخ ارز در بازار و همچنین عرضه انواع محصولات قلاویز و سایر ابزارآلات تراشکاری، از اعلام قیمت در وبسایت معذوریم. برای کسب اطلاع از موجودی و قیمت لطفا با شماره تماس‌های ۶۶۷۶۵۹۲۴-۰۲۱ و ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. 

لازم به ذکر است که عوامل متعددی می‌تواند تعیین کننده قیمت قلاویز ماشینی باشد. به همین دلیل است که احتمالاً شما برای خرید این محصول در مجموعه‌های مختلف با قیمت‌های گوناگونی روبرو شده‌اید. خوب است بدانید که مواردی همچون مواد اولیه مورد استفاده و یا استانداردهای تولید می‌تواند تا حد قابل توجهی تعیین کننده قیمت قلاویز ماشینی باشد. مطمئناً محصولاتی که از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت طراحی و تولید می‌شوند، در بازار با قیمت‌های بیشتری به فروش می‌رسند. بنابراین بدیهی است که شما بایستی برای خرید محصولات با کیفیت‌تر، قیمت‌های بیشتری نیز بپردازید.
لازم به ذکر است که شرکت تولید کننده محصولات نیز می‌تواند روی تعیین قیمت نهایی قلاویز ماشینی تاثیرگذار باشد. به طور معمول محصولات شرکت‌های معتبرتر و شناخته شده‌تر با قیمت‌های بیشتر به فروش می‌رسند. اما در کنار تمامی این موارد، تدبیر پاسارگاد نوآور اعلام می‌کند که همواره به صرفه‌ترین قیمت قلاویز ماشینی را با کیفیت مطلوب ارائه می‌دهد. بنابراین به عنوان بهترین گزینه برای خرید قلاویز ماشینی معرفی می‌شود.

جنس قلاویز ماشینی

جنس محصولات قلاویز ماشینی از نوع HSS، HSSE و HSSCo می‌باشد. در واقع به صورت کلی جنس این دسته از محصولات قلاویز از فولاد کربن‌ دار هستند. این محصولات باتوجه به جنس و سایزبندی آن‌ها در تراشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما عزیزان هم می‌توانید انواع قلاویز ماشینی را با توجه به نیاز خود از فروشگاه تدبیر پاسارگاد نواور خریداری کنید.

جنس قلاویز ماشینی

شما می‌توانید با استفاده از ابزار قلاویز ماشینی در داخل مهره‌های استوانه‌ای شکل، دنده‌ها را به یکدیگر متصل کنید. تراشیدن مواد مختلف همچون فلز، چوب و پلاستیک با قلاویز ماشینی، قلاویز کاری نامیده می‌شود. جالب است بدانید که ابزار قلاویز ماشینی بر خلاف قلاویز دستی تمام مراحل ایجاد دندانه را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد. به همین خاطر است که این محصول بین تراشکاران، به عنوان یکی از تجهیزات محبوب شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که ابزار قلاویز ماشینی دارای قسمت رزوه طولانی‌تری است و به همین خاطر است که شما می‌توانید از این تجهیزات در تمام مراحل سوراخ کاری و ضربه زدن با اطمینان استفاده کنید. قلاویز و حدیده معمولاً در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند تا فرایند قلاویز کاری در استانداردترین حالت ممکن طی شود.

قلاویز ماشینی در صنایع تراشکاری

قلاویز ماشینی در تراشکاری

تراشکاری به عنوان یکی از صنایع حیاتی شناخته می‌شود و بسیار حائز اهمیت است که افرادی که در چنین صنایعی در حال فعالیت هستند، همواره از بهترین انواع تجهیزات استفاده نمایند. ابزار قلاویز ماشینی یکی از تجهیزات پرطرفدار و محبوب در صنایع تراشکاری است که باید با بالاترین کیفیت ممکن برای استفاده در فعالیت‌های مختلف خریداری و تامین شود. چرا که عدم استفاده از انواع قلاویز ماشینی با کیفیت می‌تواند باعث به وجود آمدن مشکل در هنگام پرداختن به فعالیت‌های قلاویز کاری شود.
شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور به عنوان یک تامین کننده و تولید کننده معتبر و متخصص در زمینه تجهیزات ایمنی و ساختمانی توانسته است بهترین انواع قلاویز را در این شرکت تامین کند. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد خرید قلاویز ماشینی را دارید، ما به شما خرید قلاویز ماشینی را از شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت عمده پیشنهاد می‌کنیم. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ابزار قلاویز ماشینی و یا اطلاع از قیمت روز این محصول، مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور تماس حاصل کنید.

قلاویز ماشینی چیست؟

قلاویز ماشینی که به عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات در صنعت تراشکاری شناخته می‌شود، برای تراش دنده‌های پیچ بر روی مواد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما عزیزان می‌توانید از انواع قلاویز ماشینی در هنگام کار با مواد مختلف همچون سنگ، چوب، فلز و یا پلاستیک به راحتی و آسودگی استفاده کنید. ابزار قلاویز ماشینی معمولاً از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید می‌شود تا شما بتوانید از آن در هنگام فعالیت در تراشکاری‌های سخت نیز استفاده کنید. لازم به ذکر است که به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت در طول پروسه تولید انواع قلاویز ماشینی، این محصول استحکام و دوام بسیار بالایی دارد و در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است.

نکات ایمنی:در هنگام استفاده از قلاویز ماشینی بسیار حائز اهمیت است که از روان کننده‌ها برای دریافت نتیجه بهتر استفاده کنید. هنگام پرداختن به فعالیت‌های قلاویز کاری، استفاده از روغن می‌تواند باعث بهبود کارایی شود و کیفیت این پروسه را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

تفاوت ماشینی و دستی

تفاوت قلاویز ماشینی و دستی

در ابتدای صنعت، ابتدا نوع دستی قلاویزها ساخته و تولید شده‌اند. در ابتدا، در دورانی که صنعت تراشکاری کمتر به سمت ماشینی شدن میرفت، از قلاویزها فقط یک نوع داشتند؛ آن هم نوع قلاویز دستی بود! اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور ماشین‌ آلات در صنعت، احساس نیاز به استفاده راحت‌تر و آسان‌تر از ابزارآلات تراشکاری شکل گرفت. یکی از ابزارآلاتی که استفاده از آن با پیشرفت تکنولوژی مدرنیزه شد، قلاویز دستی بود!

قلاویزهای دستی 3نوع قلاویز پیشرو، میان‌رو پس‌رو دارند. اما در ابزار قلاویز ماشینی ما برای قلاویزکاری فقط نیاز به یک قلاویز داریم! از دیگر تفاوت‌های بین قلاویز دستی و ماشینی، میتوان به نوع استفاده از آن‌ها اشاره داشت. قلاویز‌های ماشینی همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، استفاده از آن‌ها فقط برای دستگاه‌های مخصوص قلاویززنی تعبیه شده‌است. اما در قلاویزهای دستی امکان قلاویز زنی با دسته قلاویز موجود است.

محصول پیشنهادی: قلاویز دستی

استفاده اصولی

استفاده از قلاویز ماشینی

استفاده از ابزار قلاویز ماشینی در هنگام پرداختن به فعالیت قلاویز کاری می‌تواند مزایای زیادی را برای کاربر به همراه داشته باشد. شما می‌توانید با استفاده از این تجهیزات در هنگام پرداختن به پروسه قلاویز کاری، از قابلیت نصب و تنظیم آسان آن برخوردار شوید. نصب ابزار قلاویز ماشینی روی دستگاه‌های مختلف همچون انواع دستگاه‌های تراشکاری و یا دریل بسیار آسان است و شما می‌توانید با استفاده از این محصول، پروسه نصب قلاویز را بسیار راحت‌تر نسبت به قلاویز دستی طی کنید. به همین خاطر است که استفاده از قلاویز ماشینی در فعالیت‌هایی که تیراژ بسیار بالاتر است، رایج است.
همانطور که گفتیم استفاده از این نوع تجهیزات بسیار راحت است اما حتماً باید در طول استفاده از این محصول نیز مانند دیگر محصولات، به برخی موارد توجه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید. به طور مثال بسیار حائز اهمیت است که در طول استفاده از ابزار قلاویز ماشینی حتماً از روان کننده‌ها که شامل روغن و یا آب صابون می‌شود استفاده کنید تا بهبود کارایی را تجربه نمایید. نکته‌ای که باید به آن بسیار توجه کنید این است که در هنگام استفاده از ابزار قلاویز ماشینی در پروسه تراشکاری در موادی همچون برنج و یا چدن از هیچ گونه روان کننده‌ای استفاده نکنید.

جالب است بدانید که شما در هنگام استفاده از قلاویز ماشینی مانند قلاویز دستی، هیچگونه نیازی به تعویض قلاویز در سه مرحله نخواهید داشت و می‌توانید پروسه قلاویز کاری را به صورت راحت‌تر و در زمان بسیار کوتاه‌تری طی کنید.

بنابراین دانستیم که انواع قلاویز ماشینی به عنوان یکی از تجهیزات حیاتی در تراشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار حائز اهمیت است که این محصولات همواره از فروشگاه‌های معتبر که تجربه کافی را در زمینه فروش تجهیزات این چنینی دارند، خریداری شود. عدم خرید و استفاده از انواع قلاویز ماشینی با کیفیت که بتواند نیازهای شما را در زمینه تراشکاری برطرف کند می‌تواند باعث افت کارایی در چنین فعالیت‌هایی شود.

کاربرد قلاویز

کاربرد قلاویز

انواع قلاویز ماشینی به عنوان یکی از حیاتی‌ترین تجهیزات در صنعت تراشکاری، نقش مهمی را در این گونه از فعالیت‌ها ایفا می‌کند. به طور مثال استفاده از قلاویز ماشینی در تراشکاری می‌تواند باعث نگهداری قطعات در مواد مورد نظر شود. به همین خاطر است که پروسه قلاویز کاری با استفاده از این محصول به صورت مطلوب‌تر و با استحکام بالاتری صورت می‌گیرد. تراشکار می‌تواند با استفاده از این تجهیزات، با دقت بیشتری فعالیت خود را ادامه دهد. همچنین به دلیل استفاده از دنده‌های متنوع در طراحی این محصول، شما می‌توانید از آن برای تثبیت قطعات ناهموار نیز استفاده کنید و این قطعات را به صورت قابل اطمینان پیچ کنید.

انواع قلاویز ماشینی امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف تراشکاری و دریل را دارد و به همین خاطر است که امروزه در فعالیت‌های تراشکاری و نزد افرادی که اقدام به تولید قطعات مهره می‌کنند، به عنوان تجهیزاتی محبوب شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که قلاویز ماشینی نسبت به قلاویز دستی و دیگر انواع قلاویزها، بسیار پیشرفته‌تر است و کار با آن دقت بیشتری را دارد و می‌تواند در مدت زمان کوتاه‌تری صورت بگیرد.

ابزار قلاویز ماشینی به دلیل استفاده از نیروی محرکه موتور، به صورت سریع‌تر و تخصصی‌تر مراحل رزوه زنی را طی می‌کند. شما باید در هنگام استفاده از این تجهیزات ابتدا قلاویز مورد نظر خود را به یک دستگاه تراش مناسب و یا انواع دستگاه‌های دریل متصل کنید و از ثابت بودن آن اطمینان حاصل کنید. سپس بایستی با راه‌اندازی دستگاه قطعات قلاویز را به داخل سوراخ حرکت دهید تا پروسه رزوه‌ زنی در ایمن‌ترین حالت خود طی شود.

خرید با تخفیف

خرید قلاویز ماشینی

برای خرید یک قلاویز و حدیده مناسب با بهترین قیمت قلاویز ماشینی که بتواند نیازهای شما را در زمینه تراشکاری برطرف کند، باید به مواردی توجه کنید. تا بتوانید بهترین نوع این محصول را برای فعالیت خود خریداری نمایید. ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی مواردی بپردازیم که باید به آن‌ها در هنگام خرید توجه کنید.

بررسی استانداردها و گواهینامه‌های کیفی: حتماً توجه کنید که محصول مورد نظر شما با روش‌های مدرن و بر اساس استانداردهای روز طراحی و تولید شده باشد و گواهینامه‌های کیفیت را دریافت کرده باشد. استفاده از تجهیزات استاندارد در هنگام پرداختن به فعالیت‌های تراشکاری بسیار حائز اهمیت است و مهم است که محصولی که قصد خرید آن را دارید حتماً استانداردها و گواهینامه‌های مربوطه را دارا باشد.

بررسی محصول از نظر مواد مورد استفاده در تولید: بسیار حائز اهمیت است که محصولاتی که قرار است در فعالیت‌های صنعتی و حیاتی همچون تراشکاری مورد استفاده قرار بگیرند، از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب تولید شده باشند تا بتوانند قابلیت‌های مورد نیاز را به کاربران خود ارائه دهند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور همچون ابزار قلاویز ماشینی، با استفاده از مواد اولیه‌ای با کیفیت تولید شده‌اند و به همین خاطر است که دارای استحکام و دوام بالایی هستند و استفاده از آن در هنگام پرداختن به فعالیت‌های تراشکاری می‌تواند باعث بهبود کارایی شود.

مقایسه محصول از نظر کیفیت و قیمت: پس از انتخاب محصول مورد نظر حتماً توجه کنید که نمونه‌های مشابه محصول مورد نظر شما، دارای چه کیفیت و قیمتی هستند تا بتوانید بهترین محصول را از نظر قیمت و کیفیت انتخاب کنید. خرید با کیفیت‌ترین محصولات در زمینه تراشکاری با بهترین قیمت قلاویز ماشینی از شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور ممکن است. شما عزیزان می‌توانید محبوب‌ترین تجهیزات صنعتی و ساختمانی را از شرکت ما با قیمت‌های اقتصادی و عمده خریداری نمایید.

خرید از تدبیر پاسارگاد نوآور

شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور یک تامین کننده و تولید کننده معتبر و متخصص در زمینه انواع تجهیزات تراشکاری و ساختمانی شناخته می‌شود. همچنین مزایای زیادی را به مشتریان گرامی خود ارائه می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید با خرید انواع تجهیزات مورد نظر خود از شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور، از مزایای زیادی همچون خرید با کیفیت‌ترین محصولات با بهترین قیمت قلاویز ماشینی، دریافت پیش فاکتور از متخصصین مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور، ارسال محصولات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سراسر ایران و ده‌ها مزیت دیگر برخوردار شوید.
لازم به ذکر است که به دلیل گستردگی حوزه مشاغلی که تجهیزاتشان را از شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور خریداری می‌کنند، این شرکت اقدام به تامین و تولید انواع تجهیزات کرده است. بنابراین شما می‌توانید در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور طیف وسیعی از محصولات تراشکاری، ساختمانی و ایمنی را خریداری نمایید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور جهت آسودگی شما برای خرید محصول مورد نظرتان، در روزها و ساعات کاری آماده ارائه با کیفیت‌ترین خدمات در زمینه فروش و پشتیبانی است.