خرید انواع قلاویز به قیمت عمده

خرید قلاویز از تدبیر پاسارگاد نوآور

تراشکاری یکی از صنایعی است که برای فعالیت در آن، نیازمند تجهیزات تخصصی و متنوع زیادی هستید. قلاویزها یکی از کاربردی‌ترین لوازم تراشکاری هستند که در انواع و سایزهای مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که قلاویز به طور معمول در کنار حدیده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربرد این محصول به صنایع تراشکاری ختم نمی‌شود. قلاویز تراشکاری در فعالیت‌های زیادی کاربرد دارد. شما عزیزان میتوانید از طریق مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور انواع محصولات قلاویز را با بالاترین کیفیت و اما کمترین قیمت تهیه کنید.

تماس با ما: تلفن ۱: ۶۶۷۶۵۹۲۴-۰۲۱ | تلفن ۲: ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱

دریافت لیست قیمت قلاویز

محصولات قلاویز تراشکاری در فروشگاه تدبیر پاسارگاد نواور، باتوجه به عرضه عمده این محصول، با کمترین قیمت در بازار عرضه میشود. عرضه این محصولات کاملا منطبق با آخرین قیمت روز آنها با قیمت عمده در بازار است. شما میتوانید لیست قیمت قلاویزها را به صورت مستقیم با تماس با شماره‌های ۶۶۷۶۵۹۲۴-۰۲۱ و  ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱ و یا با پر کردن فرم زیر دریافت کنید.

انواع قلاویز

قلاویز یک ابزار برای رزه کاری و فعالیت های سوراخ کاری به صورت ساعت گرد و پات ساعت گرد است. که هر کدام از این شکل عملیات با قلاویزهای راست گرد و یا چپ گرد انجام میشوند. قلاویز ها گونه‌ها و شکل‌های متفاوتی را دارند. در ادامه به انواع محصولات قلاویز میپردازیم:

انواع قلاویز

در ابتدا باید بگویم که به صورت کلی قلاویزها به دو دسته قلاویز دستی و ماشینی تقسیم بندی میشوند:

‎انواع قلاویز دستی:

  1. قلاویز دستی میلیمتر یا M
  2. قلاویز دستی دنده ریز یا MF
  3. قلاویز دستی اینچی UNF
  4. قلاویز دستی اینچی BSW
  5. قلاویز دستی UNC
  6. قلاویز دستی G
  7. قلاویز دستی میلیمتر چپ گرد M-LH
  8. قلاویز دستی دنده ریز چپ گرد MF-LH

انواع قلاویز ماشینی:

  1. قلاویز ماشینی میلیمتر
  2. قلاویز ماشینی NPT
  3. قلاویز ماشینی G

قلاویز چیست؟

می‌توان به صورت مختصر گفت که قلاویز ابزاری است که برای دنده کردن و یا ایجاد رزوه در قطعات ماده مورد استفاده قرار می‌گیرد. به فرایند استفاده از قلاویز به طور معمول قلاویزکاری گفته می‌شود. منظور از قطعات ماده به طور خاص سطوح داخلی قطعات مانند مهره‌ها می‌شود افراد می‌توانند با استفاده از قلاویز به پروسه تراشیدن و ایجاد دنده در قسمت‌های داخلی سطوح مختلف بپردازند. محصولاتی که در هنگام کار با آن از قلاویز و فرایند قلاویزکاری استفاده می‌شود، شامل پلاستیک، فلز، چوب و … است. قلاویزها به طور معمول از مواد اولیه مرغوب طراحی و تولید می‌شوند و به همین خاطر است که از استحکام و مقاومت قابل توجهی برخوردار هستند. البته انواع صنایعی که قلاویز در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، صنایع سخت و حیاتی است و به همین خاطر است که استفاده از تجهیزات مستحکم و مقاوم امری حائز اهمیت است.‌ به همین خاطر است که در هنگام تامین و خرید انواع قلاویز باید توجه کنید که با کیفیت‌ترین نمونه‌های آن را از فروشندگان معتبر و با تجربه خریداری کنید.

مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور با ارائه راه حل‌های نوآورانه در زمینه تامین و تولید انواع ابزار تراشکاری توانسته است به عنوان بهترین تامین کننده و فروشنده این دسته از تجهیزات، در بازار ایران شناخته شود. شما می‌توانید برای خرید قلاویز با کیفیت مطلوب و قیمت عمده از مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و تخصصی‌تر در زمینه انواع و قیمت این دسته از محصولات با یکی از شماره‌های مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور تماس حاصل کنید.

تماس با ما تلفن ۱: ۶۶۷۶۵۹۲۴-۰۲۱ | تلفن ۲: ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱

کاربرد قلاویز

کاربرد قلاویز

قلاویز به عنوان یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در صنایع مختلف به خصوص صنایع تراشکاری شناخته می‌شود. کاربرد معمول این محصول تراش دنده‌های پیچ روی متریال مختلف است. همانطور که گفتیم به عملیات تراشیدن و ایجاد دنده در داخل قطعات مختلف قلاویز کاری گفته می‌شود. قلاویزها دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از این قلاویزها به گونه‌ای پرداختن به فعالیت قلاویزکاری را ممکن می‌سازند. اما باید توجه کنید که کاربرد انواع قلاویز با یکدیگر متفاوت است و تفاوت واضح این دو محصول در ماشینی و دستی بودن آن است. در ادامه به بررسی انواع قلاویز و چگونگی طراحی آن می‌پردازیم.

مشخصات قلاویز

قلاویزها به طور معمول از فولاد با کیفیت طراحی و تولید می‌شوند. جنس بخش عمده‌ای از قلاویز‌ها از HSS، HSSE و HSSCo است. به همین خاطر است که کاربران می‌توانند با قلاویز در مواد مختلف فعالیت کنند. قلاویز دارای قسمت‌های مختلفی است که در ادامه به معرفی مختصر این قسمت‌ها می‌پردازیم. طول، طول دنده‌ها، لبه برنده، زاویه آزاد، شیار قلاویز و آچارخور از قسمت‌های مختلف قلاویزها هستند.

انواع قلاویز

قلاویزها در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. هر کدام از انواع غلاویز ماشینی و دستی برای به کارگیری در موقعیت‌های مختلف و صنایع متنوع کاربردی است. به همین خاطر است که بایستی قبل از تامین و خرید انواع قلاویزها با کاربرد و مشخصات آن آشنا شوید تا بتوانید محصولی را خریداری نمایید که نیازهای شما را در فعالیت‌های مختلف برطرف کند. در ادامه این مطلب به بررسی و معرفی تخصصی دو نوع قلاویز دستی و ماشین می‌پردازیم و به شما اطلاعات مفیدی را در زمینه مشخصات این محصولات برای خرید آن ارائه می‌دهیم.

1. قلاویز دستی

یکی از شناخته شده‌ترین انواع قلاویزها، قلاویز دستی است. غلایز دسته یکی از انواع لوازم تراشکاری است که در طول پروسه قلاویزکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. تراشکاران بایستی در هنگام استفاده از قلاویز دستی ابتدا یک سوراخ با قطر مشخص را روی سطح مورد نظر خود ایجاد کنند و با استفاده از قلاویز دستی، اقدام به دنده تراشی کنند. استفاده از قلاویز دستی نسبت به قلاویز ماشینی نیاز به تخصص و تجربه بیشتری دارد. به همین خاطر است که به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً قبل از کار با قلاویز دستی از چگونگی کار با آن اطلاع داشته باشید.

قلاویز دستی
شما بایستی در هنگام استفاده از این محصول از روان کننده‌ها استفاده کنید. استفاده از این روان کننده‌ها باعث می‌شود که کارایی در هنگام کار با قلاویز دستی افزایش پیدا کند. همچنین باید توجه کنید که در هنگام کار با قلاویز دستی از وارد کردن فشار زیاد بین ابزار خودداری کنید. چرا که وارد کردن فشار اضافی به قلاویزهای دستی باعث خرد شدن این محصول در قطعه مورد نظر شما می‌شود. لازم به ذکر است که شما بایستی در هنگام تیز کردن این محصول نیز از روغن‌های مخصوص استفاده نمایید. شما در هنگام کار با قلاویز دستی نیاز به سه نوع از قلاویز دستی، یعنی قلاویز پیشرو، میانرو و پس رو دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید قلاویز دستی و کسب اطلاعات مفید درباره چگونگی طراحی این محصول، از طریق لینک زیر به صفحه مربوطه قلاویز دستی در سایت رسمی مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور مراجعه کنید.

قلاویز دستی

2. قلاویز ماشینی

یکی دیگر از انواع قلاویزها، قلاویز ماشینی است. شما به عنوان کاربر می‌توانید با استفاده از ماشینی در داخل مهره‌های استوانه‌ای شکل، دنده‌ها را به یکدیگر متصل کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که قلاویز ماشینی بر خلاف قلاویز دستی تمام مراحل ایجاد دندانه را به صورت خودکار و اتوماتیک انجام می‌دهد. به همین خاطر است که قلاویز ماشینی بین تراشکاران و انواع کسانی که با پروسه قلاویزکاری سر و کار دارند، به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد و محبوب شناخته می‌شود. به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب در طول پروسه طراحی و تولید قلاویز ماشینی، این محصول از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار است و در برابر خوردگی و زنگ زدگی نیز مقاوم است.
نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که در هنگام کار با قلاویز ماشینی، برخلاف قلاویز دستی فقط به یک نوع قلاویز نیاز است. قلاویزها امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف تراشکاری همچون دریل را دارا هستند و به همین خاطر است که از دقت بالایی برخوردار هستند. قلاویز ماشینی به دلیل استفاده از نیروی محرکه موتور، به صورت تخصصی‌تر و سریع‌تر مراحل قلاویزکاری را طی می‌کند. شما بایستی در هنگام کار با قلاویز ماشینی مطمئن شوید که قلاویز را روی دستگاه تراش مناسب متصل کرده‌اید و ثابت بودن آن اطمینان حاصل کنید.

قلاویز ماشینی

اطلاعات تکمیلی و مفیدتر در زمینه خرید قلاویز ماشینی در صفحه قلاویز ماشینی در سایت رسمی مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور جمع آوری شده است. اطلاع از خرید انواع قلاویز ماشینی به قیمت عمده در مجموعه تدبیر پارسارگاد نوآور روی لینک زیر کلیک کنید.

قلاویز ماشینی

قیمت قلاویز

قیمت قلاویزها بسته به نوع مواد اولیه‌ای که در طول پروسه تولیدشان مورد استفاده قرار می‌گیرد، متنوع است. همچنین اینکه شما این محصول را از کدام برند و فروشگاه خریداری می‌کنید نیز می‌تواند نقش بسزایی روی میزان قیمت این محصول داشته باشد. بسیار حائز اهمیت است که شما مجموعه‌ای را برای تامین این دسته از تجهیزات انتخاب کنید که بتواند کیفیت قابل توجهی را با قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه به شما ارائه دهد. از آنجایی که به طور معمول تجهیزات تراشکاری در بازار ایران با قیمت‌های هنگفت و گزاف ارائه می‌شوند، مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور اقدام به تامین و ارائه این دسته از محصولات با کف قیمت بازار کرده است. بنابراین شما می‌توانید با کیفیت‌ترین نمونه‌های انواع لوازم تراشکاری را با قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه از مجموعه تدبیر با سارگاد نوآور به صورت حضوری و یا آنلاین خریداری کنید.

قلاویز

استفاده از قلاویز

همانطور که گفتیم این دسته از محصولات از تجهیزاتی شمرده می‌شوند که بایستی قبل از کار با آن، حتما تخصص و دانش کافی را کسب کنید. در ادامه این مطلب به معرفی روش‌هایی برای استفاده اصولی و بهینه از انواع قلاویز می‌پردازیم. اطلاعات درباره چگونگی کار با این محصول و بالا رفتن تخصص شما در زمینه چگونگی کار با لوازم تراشکاری می‌تواند در هنگام کار باعث بهبود کارایی شود. همچنین می‌تواند از رخ دادن اتفاقات و وارد شدن آسیب‌های غیر قابل جبران در هنگام کار جلوگیری کند.

  • شما بایستی در هنگام قلاویزکاری به اندازه هر نیم دور که ابزار مورد نظر را به طرف راست می‌چرخانید، یک چهارم دور آن را به سمت چپ بچرخانید تا براده‌های کنده شده از لبه‌های برنده آزاد شوند.
  • شما بایستی از اعمال نیروی زیاد خودداری کنید. چرا که ایجاد نیروی قابل توجه به تجهیزات باعث شکستن ابزار و خراب شدن قطعات می‌شود. لازم به ذکر است که در صورتی که شما در طول پروسه قلاویزکاری به ابزار فشار بیشتری وارد کنید، دنده‌هایی که ایجاد می‌شوند احتمالاً ناصاف خواهند بود.
  • بسیار حائز اهمیت است که برای دنده کاری قطعات فولادی از روغن و یا روان کننده‌ها استفاده شود.
  • استفاده از نفت در هنگام کار با قطعات آلومینیومی پیشنهاد می‌شود.
  • نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که برای دنده کردن برنج یا شدن نیاز به هیچ گونه از روان کننده و یا روغنی وجود ندارد. که قطعه مورد نظر شما بزرگ بود می‌توانید از مقدار کمی از روان کننده و یا روغن‌ها استفاده کنید.

خرید قلاویز

خرید قلاویز

پس دانستیم که این محصول به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد و ضروری در انواع و به خصوص صنایع تراشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین مهم است که حتماً افراد با آگاهی کامل و تنها از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده اقدام به خرید قلاویزها کنند. یک مجموعه معتبر و شناخته شده که تجربه و تخصص کافی را در زمینه فروش انواع تجهیزات تراشکاری دارد، طیف وسیعی از این محصولات را با کیفیت مطلوب و قیمت‌های مقرون به صرفه به شما ارائه می‌کند. لازم به ذکر است که عدم به کارگیری تجهیزات استاندارد در صنایع حساس همچون صنایع تراشکاری می‌تواند باعث ایجاد مشکل و پایین آمدن بازدهی شود. به همین خاطر است که به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً در هنگام خرید این دسته از محصولات فقط به فروشگاه‌های معتبر و با تجربه اطمینان کنید.

خرید قلاویز از تدبیر پاسارگاد نوآور

مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور یک مجموعه شناخته شده و متخصص در زمینه فروش انواع تجهیزات ایمنی، لوازم تراشکاری، تجهیزات آتش نشانی، تجهیزات جوشکاری، تجهیزات امداد و نجات و تجهیزات ترافیک است. این مجموعه تخصص و تجربه کافی را در زمینه فروش محصولات با کیفیت با قیمت‌های مطلوب در بازار ایران دارا است. همچنین این مجموعه توانسته است با ارائه کیفیت قابل توجه در کنار تعرفه‌های اقتصادی و تنوع قابل توجه در انواع محصولات، به عنوان یکی از پیشگامان فروش انواع تجهیزات تراشکاری در بازار ایران شناخته شود. بنابراین می‌توان گفت که مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور به عنوان بهترین مجموعه برای خرید این دسته از تجهیزات شناخته می‌شود.
انواع لوازم تراشکاری از مجموعه ما دارای مزایای زیادی همچون ارائه کیفیت بالا با قیمت‌های اقتصادی، ارسال به سراسر ایران، فراهم کردن بستر خرید حضوری و آنلاین، ارائه خدمات پشتیبانی و پس از فروش و همکاری و تامین با کیفیت‌ترین نمونه‌های محصولات در زمینه‌های مختلف از برندهای شناخته شده و معتبر داخلی و خارجی است.

راهنمای خرید ابزار تراشکاری

راهنمای خرید ابزار تراشکاری

همانطور که گفتیم قلاویز به عنوان یکی از تجهیزات حیاتی در صنایع مختلف کاربرد دارد. به همین خاطر است که شما بایستی در هنگام خرید این محصول حتماً طبق راهنمای خرید ابزار تراشکاری مناسب پیش بروید. مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور اقدام به جمع آوری اطلاعاتی در زمینه چگونگی انتخاب و خرید ابزار تراشکاری مناسب و اصولی کرده است. صورتی که شما هم قصد خرید انواع قلاویز را دارید، این مطلب با ما همراه باشید و حتماً محصولات تراشکاری را طبق راهنمای خرید ابزار تراشکاری خریداری کنید.

  1. مواد اولیه: بررسی کنید که محصول مورد نظر شما از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت طراحی و تولید شده باشد. محصولاتی که در صنایع تراشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرند بایستی از استحکام و مقاومت قابل توجهی برخوردار باشند.
  2. گواهینامه‌ها و استانداردها: در هنگام خرید انواع ابزار تراشکاری مطمئن شوید که محصول مورد نظر شما طبق استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده باشد و گواهینامه‌های کیفی را دریافت کرده باشد. عدم به کارگیری محصولات استاندارد در طول پروسه می‌تواند از ایمنی کار کم کند.
  3. مشورت با مهندسان: در صورتی که در هنگام خرید انواع ابزار تراشکاری نیازمند دریافت مشاوره و پشتیبانی بودید، با یکی از شماره‌های تدبیر پاسارگاد نوآور تماس حاصل کنید و با پشتیبانان فروش مجموعه ما مشورت کنید تا بتوانید محصول ایده‌آل که نیازهای شما را برطرف می‌کند، خریداری کنید.