ابزار فشنگی تراشکاری

استفاده و به کارگیری لوازم تراشکاری با کیفیت بالا و مرغوب در حین پرداختن به فعالیت‌های تراشکاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از آنجایی که صنعت تراشکاری جزو صنایع شناخته می‌شود که بایستی برای فعالیت در آن از ابزار متنوعی استفاده کنید، مجموعه‌های زیادی اقدام به تهیه و تامین ابزار تراشکاری کرده‌اند. مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور یک مجموعه معتبر در زمینه تامین و فروش انواع لوازم تراشکاری به صورت حضوری و آنلاین است. یکی از مهمترین و پرکاربردترین ابزاری که در تراشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، ابزار فشنگی تراشکاری است. فشنگی ابزاری است که شامل یک گیره فشنگی فنری و یک فشنگی مجزا است که در صنایع تراشکاری به طور معمول برای ایمن و تنظیم کردن تجهیزات روی ماشین تراش مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول به عنوان دقیق‌ترین وسیله برای نگه داشتن قطعات بر روی ماشین تراش و یا نگه داشتن ابزار در دستگاه فرز تراشکاری شناخته می‌شود.
امروز قصد داریم در این مطلب به معرفی و بررسی تخصصی ابزار فشنگی تراشکاری بپردازیم و به شما بگوییم که با کیفیت‌ترین نمونه‌های این محصول را از کدام تمرین کنندگان خریداری کنید. بنابراین اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد خرید ابزار فشنگی تراشکاری را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با مطالعه ادامه این مطلب اطلاعات خود را در زمینه انواع ابزار فشنگی تراشکاری بالا ببرید تا بتوانید ابزاری مناسب را خریداری کنید.

فشنگی چیست؟

فشنگی چیست؟

فشنگی یکی از تجهیزات شناخته شده و پرا استفاده در صنعت تراشکاری است. این محصول به عنوان دقیق‌ترین و مجهزترین قطعه صنعتی برای نگه داشتن ابزار تراشکاری در دستگاه فرز تراشکاری شناخته می‌شود. از آنجایی که ایجاد هرگونه خطا و انحراف در مرکز فرض تراشکاری می‌تواند باعث پایین آمدن کارایی و ایجاد آسیب در ابزار شود، مهم است که از فشنگی با کیفیت در هنگام کار با این تجهیزات استفاده شود.‌ جالب است بدانید که گاهاً به ابزار فشنگی تراشکاری کلت نیز گفته می‌شود.
استفاده از ابزار فشنگی تراشکاری دارای مزایای زیادی است. به طور مثال شما می‌توانید در هنگام به کارگیری این ابزار با حفظ قدرت کافی، در هنگام کار با فرز تراشکاری به فعالیت‌های تراشکاری بپردازید. قدرت باعث می‌شود تا قدرت نگهداری ابزار بیشتر باشد و از بیرون کشیده شدن ابزار در حین تراشکاری جلوگیری شود. همچنین این امر می‌تواند در انتها از شکستگی ابزار مورد نظر شما تا حد قابل توجهی جلوگیری کند. همچنین ایجاد قدرت نگهداری بیشتر بر روی ابزار تراشکاری باعث می‌شود تا بتوانید برش‌های سریع‌تری را ایجاد کنید. همچنین می‌تواند در طولانی مدت عمر مفید ابزار را افزایش دهد.

انواع فشنگی

ابزار فشنگی تراشکاری بر اساس نوع فشنگ فنری که در آن مورد استفاده قرار گرفته است، نامگذاری می‌شوند و به هفت بسته مختلف دسته‌بندی می‌شوند. انواع دسته‌بندی فشنگی تراشکاری شامل ER40, ER32, ER25, ER20, ER16, ER11, ER8 می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که ابزار فشنگی تراشکاری در سایزهای مختلفی نیز طراحی و تولید می‌شوند. در ادامه به معرفی هفت دسته ابزار فشنگی تراشکاری می‌پردازیم و به شما می‌گوییم که هر کدام از انواع این محصول قابلیت نگهداری چه سایز ابزاری را دارا هستند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که انتخاب فشنگی از بین دسته‌های مختلف این محصول به نگهدارنده تراشکاری بستگی دارد.

  1. ER 08: قابلیت نگهداری از سایز ۰.۵ الی ۵ میلیمتر
  2. ER 11: قابلیت نگهداری از سایز ۰.۵ الی ۶.۵ میلیمتر
  3. ER 16: قابلیت نگهداری از سایز ۰.۵ الی ۹.۵ میلیمتر
  4. ER 20: قابلیت نگهداری از سایز ۱.۰۰ الی ۱۳ میلیمتر
  5. ER 25: قابلیت نگهداری از سایز ۱.۰۰ الی ۱۶ میلیمتر
  6. ER 32: قابلیت نگهداری از سایز ۲.۰۰ الی ۲۰ میلیمتر
  7. ER 40: قابلیت نگهداری از سای ۳.۰۰ الی ۲۶ میلیمتر
  8. ER 50: قابلیت نگهداری از سایز ۱۰ الی ۳۴ میلیمتر

کاربرد 

کاربرد

ابزار فشنگی تراشکاری در در انواع دستگاه‌های تراشکاری همچون فرز تراشکاری، دستگاه سوراخ کاری و یا دستگاه سی‌ان‌سی نصب می‌شود. فشنگی‌ها دارای اندازه و ابعاد متنوعی هستند و شما بایستی در هنگام خرید این دسته از محصولات به اندازه و ابعاد آن‌ توجه کنید. کدام از فشنگی‌ها مناسب استفاده در نوعی از دستگاه‌های تراشکاری است. جالب است بدانید که کاربرد ابزار فشنگی تنها به صنایع تراشکاری محدود نمی‌شود. این محصول در برخی صنایع حیاتی دیگر، همچون خودروسازی، هواپیماسازی و صنایع الکترونیک نیز کاربردهای متنوعی دارد.
افراد می‌توانند با استفاده از ابزار فشنگی تراشکاری در صنایع مختلف همچون خودروسازی اقدام به تراشکاری تجهیزات مهمی همچون قطعات موتور کنند. همچنین می‌توان از این محصول در صنایع هواپیماسازی برای تراشکاری موتورها و سایر اجزا استفاده کرد. لازم به ذکر است که به کارگیری ابزار فشنگی تراشکاری در صنایع الکترونیک در جهت ساخت قطعات فلزی کوچک همچون شاسی‌ها و بدنه‌ها نیز ممکن است. به طور کلی می‌توان گفت که از ابزار فشنگی تراشکاری برای حفظ قدرت روی دستگاه‌های مختلف تراشکاری و برای ساخت و تعمیر قطعات فلزی در سایزهای مختلف استفاده می‌شود.

احتمالاً تا اینجای مطلب خودتان نیز متوجه شده‌اید که یکی از مهمترین و پرکاربردترین دستگاه‌هایی که ابزار فشنگی روی آن نصب می‌شود، فرز تراشکاری است. فرز‌ها دارای انواع متنوعی هستند و نمونه‌های مختلف این محصول در مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور با کیفیت قابل توجه و قیمت اقتصادی به فروش می‌رسد. بنابراین اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد تهیه و تامین انواع فرز تراشکاری را برای فعالیت‌های خود دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این محصول را از مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور خریداری کنید. کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فرز انگشتی روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحات مربوطه در سایت رسمی مجموعه ما ارجاع داده شوید.

فرز انگشتی

مشخصات فشنگی

مشخصات

ابزار فشنگی تراشکاری دارای اجزای مختلفی است. این اجزا در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و مجوعه‌ای را تکمیل می‌کنند. انواع قسمت‌های تشکیل دهنده ابزار فشنگی تراشکاری شامل بدنه، فشنگی و مهره می‌شود. از آنجایی که در طول پروسه طراحی و تولید این ابزار از با کیفیت‌ترین نمونه‌های فلز و آلیاژ‌های آن استفاده شده است، این محصول از کیفیت قابل توجهی برخوردار است و استحکام و مقاومت بالایی را در برابر اصطکاک و سایش دارد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی و معرفی انواع اجزای تشکیل دهنده این ابزار بپردازیم.

  • بدنه: این بخش به عنوان یکی از قطعاتی شناخته می‌شود که به صورت دقیق و جزئی ماشین کاری شده است.‌ بدنه ابزار فشنگی تراشکاری به قسمت شفت متصل شده است و قسمت دیگری از فشنگی را در درون خود نگه می‌دارد. در قسمتی که به بدنه شفت متصل می‌شود، یک پیچ آلنی وجود دارد که در قسمت دیگر آن فشنگی قرار می‌گیرد که با کمک مهره مستحکم می‌شود. طراحی بدنه ابزار فشنگی به طور معمول مخروطی و یا استوانه‌ای شکل است که فشنگی با شکل مخروطی در درون آن قرار بگیرد.
  • فشنگی: فشنگی یکی از مهمترین تجهیزات تشکیل دهنده این ابزار است که به صورت مستقیم با مته یا دیگر ابزار در ارتباط است. می‌توان با قطعیت گفت که فشنگی قطعی است که در درون ابزار قرار می‌گیرد و به صورت معمول به صورت شیاردار طراحی و تولید می‌شود اما انواع مختلف دیگری نیز دارد.
  • مهره: دیگر قسمت این ابزار مهره است که شما می‌توانید با استفاده از آن فشنگی را در درون بدنه قرار دهید و آن را محکم کنید.‌ در هنگام محکم کردن مهره بر روی بدنه از آچار استفاده می‌شود و در حین محکم کردن به قسمت انتهایی فشنگی فشار وارد می‌شود تا این ابزار به صورت دقیق داخل بدنه جای بگیرد.

در این قسمت به مته اشاره کردیم. نیز یکی از پرکاربردترین ابزار تراشکاری است که در مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور نیز به فروش می‌رسد. مته به طور معمول برای حفره کاری در مواد مختلف همچون چوب و فلز مورد استفاده قرار می‌گیرد. کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مته تراشکاری روی مت کلیک کنید تا اطلاعات مفیدتری را در زمینه ساختار و چگونگی خرید این محصول دریافت کنید.

استفاده از فشنگی

قبل از نصب فشنگی روی دستگاه‌های تراشکاری باید قسمت فشنگی روی مهره نصب شود. برای نصب آن باید این تجهیزات را به صورت زاویه دار وارد مهره کنید و پس از آن کمی آن را بچرخانید. بعد از چرخش به اندازه کافی آن را به داخل مهره فشار دهید تا جایی که سطح فشنگی با سطح مهره یکی شود. پس از این مرحله باید تیغ برش را بر روی فشنگی سوار کنید و کل مجموعه را درون ابزار محکم کنید. در این مرحله باید تیغ برش را برداشته و مهره را شل و باز کنید. پس از آن نیز بایستی با استفاده از آچار مهره را بیشتر باز کنید تا فشنگی از بدنه آزاد شود‌.

قیمت فشنگی در تهران

قیمت فشنگی در تهران

ابزار فشنگی تراشکاری در انواع مختلفی تهیه و تولید می‌شود. این محصول به طور معمول از مواد اولیه مختلفی طراحی و تولید می‌شود و به همین خاطر است که معمولاً رنج قیمتی بسیار متنوعی از آن در بازار وجود دارد. اینکه شما این محصول را از کدام تامین کننده خریداری می‌کنید می‌تواند تاثیر بسزایی روی قیمت این محصول داشته باشد. لازم به ذکر است که ابزار فشنگی تراشکاری به طور معمول از فلز ساخته می‌شود و در قسمت‌های مختلف آن از فولاد یا آلیاژ‌های فلزی به کار گرفته می‌شود. اینکه تولید کننده مورد نظر شما از چه کیفیتی در زمینه فلز استفاده کرده است می‌تواند قیمت فشنگی را بالا و پایین ببرد.
مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور به عنوان یک مجموعه تامین کننده انواع ابزار تراشکاری اعلام می‌کند که پایین‌ترین حد قیمت فشنگی در تهران را به شما ارائه می‌کند. این مجموعه انواع محصولات خود را با قیمت عمده به فروش می‌رساند و شما می‌توانید با کیفیت‌ترین نمونه‌های این محصول را از ما خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و چگونگی خرید این ابزار با یکی از شماره‌های مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور تماس حاصل کنید تا اطلاعات تکمیلی را از مشاورین و پشتیبانان این مجموعه کسب کنید.

تماس با ما: تلفن ۱: ۶۶۷۶۵۹۲۴-۰۲۱ | تلفن ۲: ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱

خرید فشنگی

خرید فشنگی

ابزار فشنگی تراشکاری یا Collet یکی از ابزاری است که باید همواره از تامین کنندگان و تولید کنندگان با تجربه و متخصص خریداری و تامین شود. چرا که این مجموعه‌ها با دارا بودن تخصص و تجربه کافی در زمینه فروش این دسته از تجهیزات می‌توانند با کیفیت‌ترین نمونه‌های این این محصولات را به شما ارائه کنند. لازم به ذکر است که عدم خریداری این محصولات با کیفیت که از تامین کنندگان و تولید کنندگان با تجربه که محصولات استانداردی را به شما ارائه می‌کنند، می‌تواند باعث ایجاد مشکل در هنگام پرداختن به فعالیت‌های تراشکاری شود. به همین خاطر است که انتخاب یک مجموعه شناخته شده و معتبر برای خرید انواع ابزار تراشکاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

خرید از تدبیر پاسرگاد نوآور

مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور یک مجموعه با تجربه و متخصص در زمینه فروش و تامین انواع ابزار تراشکاری در ایران است. این مجموعه توانسته است در طول سال‌های فعالیتش با تیم‌های متعهد و متخصص همکاری کند و در طول سال‌های فعالیتش با کیفیت‌ترین نمونه‌های ابزار فشنگی را از برندهای داخلی و خارجی معتبر و شناخته شده تامین کند. بنابراین انواع محصولاتی که از مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور خریداری می‌شوند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و حاصل سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه فروش و تامین این دسته از محصولات‌اند.

مزایای خرید از تدبیر پاسارگاد نوآور

مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور به عنوان یک مجموعه برجسته و شناخته شده در زمینه فروش انواع ابزار تراشکاری توانسته است مزایایی را برای ارائه به مشتریانش گرد هم آورد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی مختصر و بررسی مزایایی بپردازیم که با خرید انواع لوازم تراشکاری از مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور شامل حال شما می‌شود.

  1. شما می‌توانید با کیفیت‌ترین نمونه‌های ابزار فشنگی تراشکاری را با قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرف خریداری کنید. چرا که این مجموعه تخصص و تجربه کافی را در زمینه همکاری با برندهای داخلی و خارجی معتبر دارد و می‌تواند از روش‌های به صرفه با کیفیت‌ترین نمونه‌های این محصول را برای ارائه به شما تامین کند.
  2. کسب دانش کافی در زمینه انواع محصولات تراشکاری امری حائز اهمیت است. اما ممکن است که افراد نتوانند به دلیل کم بودن زمان، اطلاعات لازم را برای خرید محصولات مناسب کسب کنند. مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور به عنوان یک مجموعه شناخته شده و معتبر اعلام می‌کند که انواع خدمات پشتیبانی و پس از فروش را با کیفیتی مطلوب به شما ارائه می‌دهد. بنابراین در صورتی که شما در هنگام خرید انواع لوازم تراشکاری نیاز به دریافت مشاوره و پشتیبانی داشتید، می‌توانید با یکی از شماره‌های این مجموعه تماس حاصل کنید و اطلاعات مورد نیاز را از متخصصین و مهندسین دریافت کنید.
  3. انواع محصولات تراشکاری در مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور طبق استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می‌شوند و گواهینامه‌های کیفی مربوطه را دارا هستند. خاطر است که مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور به عنوان بهترین مجموعه برای تامین لوازم تراشکاری شناخته می‌شود.
  4. تدبیر پارسارگاد نوآور بستر فروش حضوری و آنلاین را نیز فراهم کرده است. بنابراین شما می‌توانید از هر کدام از راه‌هایی که ترجیح می‌دهید اقدام به خرید تجهیزات تراشکاری از مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور کنید.

آدرس ما : تهران- خیابان امام خمینی- نرسیده به میدان حسن آباد- روبروی بیمارستان سینا- پاساژ رشید ۳- طبقه دوم- پلاک۱