برای دریافت قیمت به روز و اطلاعات کامل محصولات تماس بگیرید: 66765707 - 021
برای دریافت قیمت به روز و اطلاعات کامل محصولات تماس بگیرید: 66765707 - 021

خرید و لیست قیمت تیغچه

Home » لوازم تراشکاری » خرید و لیست قیمت تیغچه

خرید و لیست قیمت تیغچه

صنعت تراشکاری دارای تجهیزات متنوعی است. تیغچه تراشکاری یکی از مهم‌ترین ابزاری است که در هنگام پرداختن به فعالیت‌های تراشکاری از آن استفاده می‌شود. از تیغچه تراشکاری معمولاً در فعالیت‌های تراشکاری و برای برش و تراش مواد مختلف استفاده می‌شود. این محصول قابل استفاده روی اجناس مختلف است و به دلیل دارا بودن استحکام و مقاومت قابل توجه در برابر فشار و حرارت، به عنوان یکی از تجهیزات پر استفاده در فعالیت‌های تراشکاری شناخته می‌شود. کسانی که در فعالیت‌های تراشکاری مشغول به کار هستند، بایستی تا حد قابل توجهی با انواع لوازم تراشکاری و کاربردهای آن‌ها آشنایی پیدا کنند. تدبیر پاسارگاد نوآور امروز قصد دارد به معرفی و بررسی تخصصی تیفچه تراشکاری بپردازد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا برای خرید انواع تیغچه اطلاعات مفیدی کسب کنید و متوجه شوید که بهترین و معتبرترین فروشندگان و تامین کنندگان این محصول، کدام هستند.

تیغچه چیست؟

تیغچه چیست؟

تیغچه تراشکاری ابزاری با طراحی تیز و برنده است که در هنگام پرداختن به فعالیت‌های تراشکاری از آن برای برش قطعات مختلف استفاده می‌شود. از آنجایی که در طول پروسه طراحی و تولید این محصول از فولاد با کیفیت استفاده شده است، این محصول قابلیت استفاده در هنگام کار با انواع مواد مختلف را دارد. این تیغچه‌ها معمولاً از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت همچون فولاد طراحی می‌شوند و به همین خاطر است که در برابر فشار، اصطکاک و حرارت مقاومت و تحمل قابل توجهی را دارا هستند. تیغچه‌های تراشکاری به صورت معمول دارای لبه‌های برنده هستند و در هنگام کار و زمانی که با قطعه مورد نظر تماس پیدا می‌کنند، برش ایجاد می‌شود. تیغچه تراشکاری به طور معمول در ماشین‌های تراشکاری که به صورت دستی و یا اتوماتیک هستند، استفاده می‌شود.

کاربرد تیغچه

از تیغچه تراشکاری در انواع فعالیت‌های برشکاری، ابزار کاری و موارد این چنینی استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که تیغچه‌های تراشکاری دارای انواع مختلفی هستند و شما بایستی بسته به نیاز خود نوعی را انتخاب نمایید که بتواند نیازهای شما را در فعالیت‌های تراشکاری برطرف کند. شما می‌توانید انواع برش‌ها را با زاویه‌های مختلف با استفاده از تیغچه‌های متنوع ایجاد کنید. بنابراین مهم است که با انواع تیغچه‌های تراشکاری آشنایی کافی را پیدا کنید. چرا که کاربرد تیغچه‌ها بسته به نوع آن‌ها متفاوت است. بنابراین شما بایستی قبل از خرید و تامین تیغچه برای فعالیت‌های خود، با انواع آن آشنایی کافی را پیدا کنید تا بتوانید محصولی را خریداری نمایید که نیازهای شما را در فعالیت‌های مختلف تراشکاری، برطرف کند.

محصول پیشنهادی: هلدر تراشکاری

قیمت 

قیمت

یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد برای خرید تیغچه‌های تراشکاری، قیمت این محصول است. لازم به ذکر است که انواع تیغچه‌هایی که در مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور به فروش می‌رسند، از شناخته شده‌ترین و معتبرترین برندهای داخلی و خارجی تامین می‌شوند. شما می‌توانید با کیفیت‌ترین نمونه‌های تیغچه‌های تراشکاری را از مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور با قیمت‌های اقتصادی خریداری نمایید. مهمترین هدف مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور، کیفیت قابل توجه با قیمت عمده و اقتصادی است. به خاطره است که مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور توانسته است با ارائه با کیفیت‌ترین نمونه‌های تیغچه‌های تراشکاری با قیمت عمده و تنوع قابل توجه، یکی از برجسته‌ترین تامین کنندگان این دسته از محصولات در بازار ایران شناخته شود.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع محصولات مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور، از شماره‌های این مجموعه تماس حاصل کنید تا با مشاورین و مهندسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع محصولات تراشکاری و اطلاع از قیمت روز محصولات مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور، با یکی از شماره‌های زیر تماس حاصل کنید.

تماس با ما تلفن ۱: ۶۶۷۶۵۹۲۴-۰۲۱ | تلفن ۲: ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱

انواع تیغچه

همانطور که گفتیم تیغچه‌ها دارای انواع مختلفی هستند و از نظر نوع کاربرد و مصرف به چهار دسته تقسیم می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی و معرفی انواع تیغچه بپردازیم.

1. تیغچه فرم تراش

تیغچه برش کونیک یکی دیگر از تیغچه‌هایی است که برای برش با زاویه مخصوص مورد استفاده قرار می‌گیرد. برش‌های کونیک به این معنا است که ضخامت تیغچه در دو طرف آن یکسان نیست و با یکدیگر متفاوت است. به عنوان یکی از کم مصرف‌ترین انواع تیغچه‌های تراشکاری شناخته می‌شود.

2. تیغچه برش تخت

تیغچه برش تخت، یکی دیگر از انواع تیغچه‌های تراشکاری است که در فعالیت‌های مختلف در جهت ایجاد شیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول به طور معمول در سایزهایی با ضخامت ۳ الی ۴ و عرض ۲۰ و قد ۲۰۰ میلیمتر طراحی و تولید می‌شوند. در صورتی که شما در هنگام پرداختن به فعالیت‌های مختلف نیاز به ایجاد شیار در قطعات مورد نظر داشتید، استفاده از تیغچه برش تخت می‌تواند مفید واقع شود.

3. تیغچه برش کونیک

تیغچه برش کونیک یکی دیگر از تیغچه‌هایی است که برای برش با زاویه مخصوص مورد استفاده قرار می‌گیرد. برش‌های کونیک به این معنا است که ضخامت تیغچه در دو طرف آن یکسان نیست و با یکدیگر متفاوت است. به عنوان یکی از کم مصرف‌ترین انواع تیغچه‌های تراشکاری شناخته می‌شود.

4. چهار پهلو یا چهارگوش

تیغچه چهار پهلو یا چهارگوش یکی از پرکاربردترین انواع تیغچه تراشکاری است. این دسته از تیغچه‌ها قابلیت تراشیدن انواع قطعات فولادی و آلومینیوم را دارا هستند. لازم به ذکر است که این محصول نسبت به دیگر انواع تیغچه‌ها قیمت پایین‌تری دارد و به همین خاطر است که به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین تیغچه‌های تراشکاری نیز شناخته می‌شود. تیغچه چهارگوش یا چهار پهلو همانطور که از نامش پیداست، معمولاً دارای شکل مستطیل و یا مربع است که در دستگاه و صفحه تراش نصب می‌شود.

جنس تیغچه

جنس تیغچه

تیغچه‌های تراشکاری در انواع مختلفی و با جنس‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند. جنس موادی که در طول پروسه تولید تیغچه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، تواند تا حد قابل توجهی این دسته از تجهیزات را مناسب کاربردهای مختلف کند. در ادامه به معرفی برخی از جنس‌های پرا استفاده تیغچه تراشکاری می‌پردازیم.

  • فولاد سرامیکی: بخش عمده‌ای از تیغچه‌ها از فولاد سرامیکی طراحی و تولید می‌شوند. فولاد سرامیکی از ترکیب پودر کبالت و کربید تنگستن به دست می‌آید. از تیغچه‌هایی که از فولاد سرامیکی تولید می‌شوند، برای برش مواد سخت و مقاوم همچون فولادها استفاده می‌شود.
  • فولاد HSS: این دسته از تیغچه‌ها از آلیاژ‌ها طراحی و تولید می‌شوند. معمولاً از آن برای تراشکاری مواد غیر فلزی همچون چوب و پلاستیک استفاده می‌شود.
  • سرامیک: تیغچه‌های سرامیکی از مواد مختلفی همچون اکسید آلومینیوم و نیترید سیلیکون طراحی و تولید می‌شوند. تیغچه‌هایی که از جنس سرامیک طراحی می‌شوند، معمولاً برای کار با مواد بسیار سخت و حرارتی همچون فولادهای ضد سایش و کربن مناسب هستند.
  • الماس: نوع دیگری از تیغچه‌ها شامل تیغچه‌های الماسی می‌شود. از تیغچه‌ها دارای قابلیت برش بسیار بالا هستند و در برابر سایش از مقاومت قابل توجهی برخوردارند. این دسته از مواد تیغچه‌ها برای برش مواد سخت و سرامیک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • پودر فلزات سخت: برخی از انواع تیغچه‌ها از پودر فلزات سنگین طراحی و تولید می‌شوند. از این دسته از تیغچه‌ها برای برش مواد سخت همچون فولادهای ضد سایش استفاده می‌شود.

دانستیم که تیغچه‌ها دارای طراحی مختلف هستند و از مواد اولیه متنوعی طراحی و تولید می‌شوند‌. اهمیت است که شما در هنگام خرید این دسته از تجهیزات، بررسی کنید که تیغچه مورد نظر شما از چه نوع ماده‌ای طراحی و تولید شده است.

محصول پیشنهادی: مته

استفاده تیغچه

استفاده تیغچه  

از آنجایی که تیغچه‌های تراشکاری به عنوان یکی از تجهیزات حیاتی در فعالیت‌های تراشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرند، قبل از کار با این دسته از تجهیزات، حتماً دانش و تخصص کافی را کسب نمایند. ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی و معرفی برخی از نکاتی بپردازیم که باید در هنگام استفاده از تیغچه به آن‌ها توجه کنید.

حتماً قبل از استفاده از تیغچه، تجهیزات را با روغن چسبگیر پاک نمایید و قبل از کار با آن از صاف و تمیز بودن آن مطمئن شوید. سپس تیغچه را در دستگاه تراش قرار بدهید و مطمئن شوید که تیغچه در قسمت درستی قرار گرفته است و اتصال آن محکم است. پس از آن نیز از همتراز بودن آن با قطعه مورد نظر اطمینان حاصل کنید. شما بایستی سرعت و دور مناسب را برای تیغچه مورد نظرتان بسته به نوع جنس و سایز تیغچه تنظیم نمایید. می‌توان گفت که هر چقدر تیغچه بزرگتر باشد و جنس آن قطعه سخت‌تر باشد، شما بایستی سرعت و دور کمتری را انتخاب نمایید.

در هنگام کار با تیغچه بایستی از روغن‌ها و یا مایعات خنک کننده استفاده نمایید. استفاده از مایع خنک کننده باعث می‌شود که حرارت تولید شده تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند و از چسبندگی قطعات به یکدیگر جلوگیری شود. لازم به ذکر است که استفاده از مایع خنک کننده مناسب در هنگام کار با تیغچه می‌تواند عمر مفید این محصول را افزایش دهد و باعث بهبود عملکرد آن شود. همچنین بایستی در هنگام کار با این محصول، فشار مناسب را بسته به نوع جنس و سایز تیغچه تعیین نمایید. به طور کلی هر چقدر که تیغچه مورد نظر شما کوچکتر باشد و جنس قطع نرم‌تر باشد، باید فشار بیشتری را اعمال نمایید. به عنوان آخرین نکته نیز باید توجه کنید که پس از پایان کار با تیغچه، این قطعه را با روغنی چسبگیر پاک نمایید و برای مدتی آن را در جای خشک و مناسب نگه دارید.

خرید تیغچه

دانستیم که تیغچه به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد در انواع فعالیت‌های تراشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم است که این محصول از تامین کنندگان و فروشندگان با تجربه و معتبر خریداری و تامین شود. مجموعه‌هایی که تجربه و تخصص کافی را در زمینه فروش و تامین انواع تیغچه‌های تراشکاری دارند، می‌تواند محصولی را به شما ارائه دهند که از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند. به کارگیری تجهیزات با کیفیت و مرغوب در هنگام پرداختن به فعالیت‌های تراشکاری، راندمان کار را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. بنابراین بایستی انواع این دسته از تجهیزات را از معتبرترین و مجهزترین تولید کنندگان و تامین کنندگان انواع تجهیزات تراشکاری خریداری نمایید.

عدم به کارگیری تجهیزات با کیفیت و مرغوب در طول پروسه تراشکاری می‌تواند باعث ایجاد آسیب به کارکنان و پایین آمدن عملکرد شود.

خرید از تدبیر پاسارگاد نوآور

مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور به عنوان یک تامین کننده و تولید کننده با تجربه انواع ابزار برش، توانسته است مرغوب‌ترین تیغچه‌ها را برای ارائه به شما با قیمت‌های اقتصادی تامین نماید. این مجموعه بستری را فراهم کرده است تا افراد بتوانند در هر کجای ایران که هستند، صورت آنلاین محصولات مورد نظر خود را از مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور خریداری کنند. شما می‌توانید انواع محصولات مورد نظر خود را در زمینه تراشکاری از مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور به دو صورت حضوری و آنلاین با قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه خریداری کنید. کیفیت تمامی محصولاتی که در مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور به شما ارائه می‌شوند، به نظر تیم‌های کنترل کیفی مجرب و متخصص تایید شده است. لازم به ذکر است که شما می‌توانید قبل از خرید انواع محصولات تراشکاری از مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور، یکی از شماره‌های این مجموعه تماس حاصل کنید و از مشاوره‌ها و پشتیبانی‌های متخصصین و مهندسین این مجموعه برخوردار شوید. همچین برای خرید حضوری انواع محصولات مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور به آدرس زیر مراجعه نمایید.

آدرس ما : تهران- خیابان امام خمینی- نرسیده به میدان حسن آباد- روبروی بیمارستان سینا- پاساژ رشید ۳- طبقه دوم- پلاک۱