گردبر

تراشکاری به عنوان یکی از صنایع تولیدی شناخته می‌شود. در طول پروسه تراشکاری، از لوازم تراشکاری استفاده می‌شود تا قطعات مختلفی طراحی و تولید شوند. تراشکاران ابزار مورد نظر خود را روی مواد مختلف استفاده می‌کنند و مواد زائد را برداشته و شکل جدیدی به مواد مورد نظر می‌دهند. ابزار تراشکاری به صورت متنوعی طراحی و تولید شده‌اند تا بتوانند با ابعاد و شکل‌های مختلف، نیاز تراشکاران را در هنگام پرداختن به فعالیت‌های متنوع تراشکاری برطرف کنند. یکی از مهمترین ابزار تراشکاری، گردبر است. برد یکی از مهم‌ترین ابزار تراشکاری است که برای سوراخ کاری بزرگ روی مواد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. گردبرها دارای انواع مختلفی هستند و در سایزهای مختلفی طراحی و تولید می‌شوند.
مجموعه تدبیر پاسارگاد ناور به عنوان یک مجموعه شناخته شده و معتبر در زمینه تامین و فروش انواع لوازم تراشکاری، اقدام به ارائه با کیفیت‌ترین نمونه‌های گردبر کرده است. امروز قصد داریم در ادامه این مطلب اطلاعات مفیدی را به شما در زمینه مشخصات کلی و کارایی گردبر در صنایع تراشکاری ارائه دهیم. کسب اطلاعات کافی در زمینه گردبر می‌تواند به شما کمک کند تا محصولی را خریداری کنید که با نیازهای شما در فعالیت‌های تراشکاری همخوانی داشته باشد. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

گردبر چیست؟

گردبر چیست؟

مته گردبر در واقع یک استوانه توخالی با لبه‌هایی است که روی آن دندانه تعبیه شده است. گردبر روی دریل متصل می‌شود و به کاربران امکان برش دقیق و سریع قطعه را ارائه می‌دهد. انواع مختلف گردبر با اشکال و اندازه‌های مختلف و متنوع طراحی و تولید می‌شوند تا پاسخگوی نیاز تراشکاران در فعالیت‌های متنوع تراشکاری باشند. این ابزار به عنوان یکی از تجهیزات حیاتی برای سوراخ کاری در مواد مختلف شناخته می‌شود. گردبر یکی از لوازم تراشکاری قابل اعتماد برای سوراخ کردن مواد مختلف همچون آهن و پلاستیک است. شما می‌توانید از این ابزار برای ایجاد سوراخ‌های بزرگ در مواد مختلف استفاده کنید. مته گردبر قطعه‌ای است که ابزار مختلف را به شکل دایره برش می‌دهد. شما در هنگام کار با مته‌های معمولی ناچار به ایجاد یک سوراخ مرکزی هستید که بایستی آن را با دریل‌های بزرگتر گشاد کنید تا به اندازه مورد نظر شما برسد.
نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که ایجاد سوراخ و بزرگ کردن آن با دریل نمی‌تواند نتیجه نهایی تمیزی به شما بدهد. بنابراین استفاده از مته گردبر می‌تواند در این موقعیت بسیار کارآمد باشد. شما می‌توانید با استفاده از این ابزار بدون صرف کردن انرژی زیاد، یک سوراخ دایره‌ای شکل دقیق و تمیز ایجاد کنید. استفاده از گردبر دارای مزایای زیادی همچون سهولت در استفاده، کاهش قابل توجه زمان و انرژی و انعطاف پذیری قابل توجه است. شما می‌توانید با استفاده از گردبر تا حد قابل توجهی اصطکاک را در هنگام کار کم کنید و با قدرت کمتری اقدام به ایجاد سوراخ با ابعاد مورد نظر در مواد مختلف کنید. به همین خاطر است که شما می‌توانید در مدت زمان کمتری اقدام به تراشکاری کنید و با پایین آوردن فشار وارده به دریل، به طول عمر ابزار تراشکاری اضافه کنید. چرا که کار با گردبر تراشکاری نیازمند انرژی کمتری نسبت به مته یا تراشکاری است. همچنین شما می‌توانید با کمک مته گردبر سوراخ‌هایی در قطرها و ابعاد مختلف ایجاد کنید. به همین خاطر است که این محصول به انعطاف پذیری قابل توجهی که دارد، مشهور است.

محصول پیشنهادی: الماس تراشکاری

کاربرد 

کاربرد 

از گردبر تراشکاری در ساخت قطعات مختلف مانند مهره‌ها، پیچ‌ها، شفت‌ها، محورها و قطعات این چنینی استفاده می‌شود. از آنجایی که گردبر با طراحی نوین و مدرن تولید شده است، شما می‌توانید از آن برای عملیات‌های مختلف در تراشکاری همچون تراش، مته زنی، روشن کاری و دیگر موارد این چنینی استفاده کنید. تمامی کاربردهای گردبر تراشکاری شامل تولید قطعات استوانه‌ای، تراش و شکل دهی قطعات مخروطی، سطح کاری و روشن کاری، تولید قطعات داخلی، تولید قطعات با دقت بالا و تولید قطعات با حجم بزرگ می‌شود. شما می‌توانید از این محصول برای ایجاد و تولید قطعات استوانه‌ای مثل مهره‌ها و شفت‌ها استفاده کنید. گردبرهای تراشکاری به دلیل ارائه قابلیت کنترل دقیق ابعاد و حرکت‌ها به کاربران، برای تولید قطعات با دقت بالا و تحمل پذیری نسبت به انحرافات کوچک بسیار مناسب هستند. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از این محصول انواع قطعات بزرگ با ظرفیت بالا و ابعاد بیشتر را طراحی و تولید کنید. به طور کلی می‌توان گفت که گردبر تراشکاری به دلیل سرعت و دقت برای انجام عملیات‌های متنوع، یکی از راه‌های اساسی تولید قطعات در صنایع مختلف است.

مته یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات تراشکاری است که در کنار گردبر مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با کیفیت‌ترین نمونه‌های مته را از مجموعه اقتصادی و مقرون به صرفه خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مته و چگونگی خرید آن از مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور، روی مته کلیک کنید.

انواع گردبر

همانطور که در ابتدای این مطلب نیز اشاره کردیم، گردبرها در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. این ابزار در سایزها و انواع مختلفی تولید می‌شود تا پاسخگوی نیازهای مختلف در صنایع تراشکاری باشند. در ادامه این مطلب قصد داریم به صورت تخصصی به معرفی و بررسی انواع گردبری بپردازیم که در مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور با قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه به شما به فروش می‌رسند. برای کسب اطلاعات مفید در زمینه انواع گردبر و خرید آن، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

  1. گردبر چوب: یکی از نمونه‌های گردبر، گردبر آهن یا کربن استیل است. این محصول به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین و ارزان‌ترین نمونه‌های ابزار گردبر شناخته می‌شود. این ابزار قابلیت سوراخ کاری بر روی چوب، پلاستیک و آهن‌های بسیار نازک و صاف را به کاربران ارائه می‌دهد. عمق سوراخکاری این محصول نهایتاً ۲۵ میلی‌متر است. گردبر آهن بسیار منعطف است ولی به دلیل گرم شدن قابل توجه در هنگام کار به سرعت آسیب می‌بیند.
  2. گردبر آهن کبالت و HSS: این نوع از رایج‌ترین و پرمصرف‌ترین نمونه‌های این دسته از ابزار شناخته می‌شود. در طول پروسه طراحی و تولید این محصول از کربن استیل با مقاومت قابل توجه استفاده می‌شود. دندانه‌های تیز این ابزار از فولاد مقاوم ساخته شده‌اند که باعث بالا رفتن میزان انعطاف پذیری و استحکام و عمر مفید این محصول می‌شود. این محصول به دلیل طراحی و تولید از مواد اولیه مرغوب، مناسب استفاده در مواد مختلف همچون چدن، آلومینیوم، مس، چوب و پلاستیک است.
  3. گردبر سر الماس: این محصول دارای دندانه‌هایی از جنس تنگستن کارباید و یا الماس است که به طور ویژه برای استفاده حرفه‌ای طراحی شده است. این محصول به دو دسته کلی سر الماس برای استیل و گردبر ام دی اف و گردبر بتن سر الماس تقسیم می‌شود. نوع سر الماس برای استیل نسبت به نوع بتن تعداد بیشتری الماس دارد و الماس‌های آن مخصوص سوراخکاری در استیل و استیل‌های سخت تا ضخامت دو میلیمتر است. بتن سر الماس نیز با تعداد الماس کمتر طراحی و تولید می‌شود و هیچگونه شیاری روی سطح آن تعبیه نشده است. این محصول به دو دسته اصلی چهار شیار و پنج شیار تقسیم می‌شوند که دارای طول‌های ۳۰ و ۴۰ سانت هستند. استفاده از این محصول دارای مزایای قابل توجهی همچون کیفیت بسیار بالا و طول عمر قابل توجه است که استفاده از آن را در صنایع صنعتی بسیار مقرون به صرفه می‌کند.
  4. گردبر گرانیت: از این محصول همانند شیشه در سطح دندانه‌های آن از پودر الماس استفاده شده است اما مهم‌ترین تفاوت آن در مدل گرانیتی است که تراکم آن نسبت به مدل شیشه بیشتر است. لازم به ذکر است که نوع شیارهای آن مناسب جهت سوراخ کاری بر روی سنگ‌های گرانیت است. توجه کنید که نهایت عمق سوراخ کاری ۳۰ میلی‌متر است.
  5. گردبر سرامیک: این محصول دارای جنس ضعیف و شکننده است و در هنگام سوراخ کاری و استفاده از آن باید از مته‌هایی استفاده کنیم که دارای روکش پوشیده از پودر الماس هستند. استفاده از مته‌هایی که دارای پودر الماس هستند باعث می‌شود تا در هنگام پرداختن به فرایند سوراخکاری، مواد مورد نظر شما دچار شکستگی نشود. نکته مهم این است که شما نباید در هنگام کار با گردبر سرامیک به دریل بیش از حد فشار وارد کنید.
  6. گردبر شیشه: شیشه موادی است که بسیار شکننده است و سوراخکاری روی آن نیز یک پروسه حساس است. به همین خاطر است که برای ایجاد سوراخ روی شیشه باید از مته با روکش پودر الماس استفاده شود تا کوچک‌ترین آسیب شیشه وارد نشود. در هنگام سوراخکاری روی شیشه نیز نباید به دریل فشار بیش از حد وارد کنید تا از احتمال شکستگی این مواد جلوگیری کنید.

استفاده از گردبر

استفاده از گردبر

استفاده و به کارگیری گردبر در هنگام پرداختن به فعالیت‌های تراشکاری، نیازمند دانش تخصصی است. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی برخی از مواردی بپردازیم که شما بایستی در هنگام کار با انواع گردبر به آن‌ها رسیدگی کنید. کار با گردبرها بر اساس راهنمایی کار با این محصول می‌تواند باعث استفاده بهینه و ایمن و بالا رفتن کارایی در هنگام پرداختن به فعالیت‌های تراشکاری شود.

  • در هنگام تراشکاری فشار مناسبی را به دریل وارد کنید. چرا که وارد کردن فشار زیاد به ابزار می‌تواند باعث ایجاد مشکل و آسیب به قطعات شود.
  • همیشه از تمیز و تیز بودن دندانه‌ها در هنگام پرداختن به فعالیت‌های تراشکاری اطمینان حاصل کنید.
  • می‌توانید در هنگام تراشکاری از مایع روان کننده و یا خنک کننده‌ها استفاده کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که در صورت عدم استفاده از روان کننده‌ها و یا خنک کننده‌ها، بهتر است که پس از هر ۳۰ ثانیه استفاده از ابزار، زمان کوتاهی را به این ابزار جهت خنک شدن آن بدهید.
  • در هنگام خرید توجه کنید که با توجه به جنس سطحی که قرار است در آن تراشکاری کنید، محصولی را انتخاب کنید که بتواند نیازهای شما را پاسخگو باشد.
  • توجه کنید که در هنگام استفاده از این محصول همواره با سرعت کم نسبت به سوراخ کاری اقدام کنید.
  • یکی از مهمترین مواردی که بایستی در هنگام کار در صنایع تراشکاری به آن توجه کنید این است که حتماً موارد ایمنی اعم از پوشیدن دستکش و عینک را رعایت کنید.

قیمت گردبر

قیمت گردبر

گردبر از تجهیزاتی است که از مواد اولیه مختلف طراحی و تولید می‌شود. این امر می‌تواند تا حد قابل توجهی روی میزان قیمت این محصول تاثیرگذار باشد. همچنین اینکه شما گردبر را از کدام مجموعه تامین کننده خریداری می‌کنید نیز می‌تواند تعیین کننده قیمت این محصول باشد. انواع گردبر در بازار تهران دارای قیمت‌های متنوعی هستند و شما بایستی با جست و جوی کافی و کسب اطلاعات مورد نیاز در زمینه خرید این محصول، بتوانید اقتصادی‌ترین نمونه‌های آن را برای پرداختن به فعالیت‌های تراشکاری خریداری کنید. مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور که همواره محصولات خود را با کیفیت مطلوب و قیمت عمده به مشتریان ارائه می‌دهد، انواع لوازم تراشکاری را در لیست محصولات خود قرار داده است.
بنابراین ما به شما اطمینان می‌دهیم که شما می‌توانید این محصول را با قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه از این مجموعه خریداری کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که قیمت انواع ابزار تراشکاری در بازار ایران به دلیل نوسانات به طور منظم در حال بالا و پایین رفتن هستند. به همین خاطر است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گردبر و آگاهی از قیمت روز این محصول با یکی از شماره‌های این مجموعه تماس حاصل کنید. شما می‌توانید با مشورت با پشتیبانان و مشاوران مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور، اطلاعات مفیدی را در زمینه چگونگی خرید انواع لوازم تراشکاری و قیمت‌های روز این محصولات به دست بیاورید.

تماس با ما: تلفن ۱: ۶۶۷۶۵۹۲۴-۰۲۱ | تلفن ۲: ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱

خرید گردبر

گردبر به عنوان یکی از تجهیزات حیاتی و پرکاربرد در صنایع تراشکاری یا (Turning) مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین خاطر است که بایستی همواره از تامین کنندگان و فروشندگان با تجربه و متخصص خریداری و تامین شود. چرا که این دسته از مجموعه‌های ارائه دهنده لوازم تراشکاری همواره با کیفیت‌ترین نمونه‌های این محصولات را به شما ارائه می‌دهند. بنابراین شما در هنگام خرید و استفاده چنین تجهیزاتی در هنگام پرداختن به صنایع تراشکاری، بهبود کارایی را تجربه می‌کنید. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که عدم به کارگیری تجهیزات با کیفیت و استاندارد در هنگام پرداختن به فعالیت‌های تراشکاری می‌تواند باعث پایین آمدن راندمان و بالا رفتن میزان آسیب و ریسک خطر برای کاربران و سیستم‌ها شود. بنابراین حتماً اطمینان حاصل کنید که لوازم تراشکاری را از مجموعه‌های معتبر که تخصص و تجربه کافی را در زمینه فروش انواع لوازم تراشکاری دارا هستند، خریداری می‌کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی یکی از معتبرترین و مجهزترین مجموعه‌های فروشگاهی برای خرید گردبر تراشکاری بپردازیم.

خرید از تدبیر پاسارگاد نوآور

خرید گردبر از تدبیر پاسارگاد نوآور

مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور یک مجموعه شناخته شده در ایران است که با ارائه کیفیت بالا و قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه، توانسته است به عنوان یکی از برجسته‌ترین مجموعه‌ها برای خرید این دسته از تجهیزات در بازار ایران شناخته شود. ارائه راه حل‌های نوآورانه و جدید در زمینه تامین و خرید انواع لوازم تراشکاری باعث شده است تا این مجموعه بتواند رضایت مشتریان زیادی را کسب کند. بنابراین اگر شما هم یکی از افرادی هستید که قصد خرید انواع لوازم تراشکاری را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به صفحه لوازم تراشکاری در سایت تدبیر پاسارگاد نوور مراجعه کنید و انواع محصولات مورد نظر خود را در این زمینه از این مجموعه خریداری کنید. مهمترین اولویت مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور، گام برداشتن در مسیر رعایت حقوق مشتریان است که سعی می‌کند با ارائه محصولات با کیفیت با قیمت‌های اقتصادی به این امر رسیدگی کند. تنها کافیست تا یک بار از مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید تا به یکی از مشتریان ثابت این مجموعه تبدیل شوید