Home » دستکش ایمنی

نمایش 1–12 از 39 نتیجه

نمایش 9 24 36

دستکش ایمنی نیتریل فوکس

استفاده از یک دستکش ایمنی خوب مانند دستکش ایمنی نیتریل فوکس، در مواقعی که در حال انجام فعالیت‌های پرخطر هستید،

دستکش ایمنی ضد برش گیلان

دستکش ایمنی گیلان از انواع دستکش‌های ایمنی در حوزه تجهیزات ایمنی است که به منظور حفاظت از دست‌های افراد در

دستکش ضد حرارت

دستکش ضد حرارت نوعی از دستکش‌های ایمنی است که با طراحی خاص خود از دست‌های شما در برابر حرارت و

دستکش ایمنی یووکس مدل Profatherm

دستکش ایمنی یووکس مدل Profatherm دستکش های عایق حرارت طراحی شده اند؛ تا از دستان در برابر حرارت های بالا

دستکش چرم کف دوبل پاکستانی

دستکش چرم کف دوبل پاکستانی دستکش ‌های چرم کف دوبل پاکستانی، یکی از انواع دستکش ایمنی است. این دستکش ایمنی

دستکش ایمنی میلواکی مدل 1910

دستکش ایمنی میلواکی مدل 1910 دستکش ایمنی یکی از انواع مهم تجهیزات ایمنی است. دستکش های ایمنی انواع مختلفی دارد.

دستکش آلومینومی ساق کوتاه

دستکش آلومینومی ساق کوتاه دستکش آلومینیومی ساق کوتاه، یک نوع دستکش محافظ است؛ که ساق دست را تا ارتفاعی کوتاه

دستکش آرگون ساق کوتاه

“شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور”

  • دستکش ایمنی آرگون کوتاه
  • فروش عمده
  • با فاکتور رسمی شرکتی
  • ارسال به سراسر کشور
  • خرید مستقیم و انلاین
خرید: ۶۶۷۶۵۷۰۷ – ۰۲۱

دستکش ضد حریق مشتی

“شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور”

  • دستکش ضد حریق مشتی
  • فروش عمده
  • با فاکتور رسمی شرکتی
  • ارسال به سراسر کشور
  • خرید مستقیم و انلاین
خرید: 66765707 – 021

دستکش ایمنی کاترپیلار

“شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور”

  • دستکش ایمنی کاترپیلار
  • فروش عمده
  • با فاکتور رسمی شرکتی
  • ارسال به سراسر کشور
  • خرید مستقیم و انلاین
خرید: 66765707 – 021

دستکش عملیاتی Super Soft

“شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور”

  • دستکش ایمنی سوپر سافت
  • فروش عمده
  • با فاکتور رسمی شرکتی
  • ارسال به سراسر کشور
  • خرید مستقیم و انلاین
خرید: 66765707 – 021

دستکش ریز بافت خالدار

“شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور”

  • دستکش هوبارت تمام چرم فرانسوی
  • فروش عمده
  • با فاکتور رسمی شرکتی
  • ارسال به سراسر کشور
  • خرید مستقیم و انلاین
خرید: 66765707 – 021

در دنیای امروزی، اهمیت استفاده از دستکش‌های ایمنی در صنایع مختلف و کارهای روزمره بیش از پیش مشخص شده است. صفحه خرید دستکش ایمنی کار تدبیر پاسارگاد نوآور یک مقصد ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال تهیه دستکش‌های ایمنی با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستند. در این مقاله، به معرفی و بررسی مزایا و خدمات ارائه شده توسط تدبیر پاسارگاد نوآور برای خرید دستکش‌های ایمنی می‌پردازیم. این محصول ارائه شده در فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور، یکی از محصولات تجهیزات ایمنی است. شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تجهیزات ایمنی مراجعه کنید.

دستکش‌های ایمنی یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی هستند که باید در هنگام کار مورد استفاده قرار بگیرند. این نوع دستکش‌ها با توجه به کاربرد آنها نام صنعتی مختص به خودشان را دارند. به تجهیزات ایمنی کار و کارگری دستکش‌ کارگری میگویند. همچنین به دستکش‌هایی که در کارخانه‌ها و … استفاده میشود، دستکش صنعتی می‌گویند. اما به صورت کلی تمام این دستکش‌ها، یک نوع دستکش کار هستند.

ما در فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور، ارائه کننده عمده انواع دستکش ایمنی صنعتی، کارگری و … هستیم. شما میتوانیم انواع دستکش کار را از تدبیر پاسارگاد نواور به صورت عمده و با فاکتور رسمی خریداری کنید.

شماره تماس: ۶۶۷۶۵۷۰۷ – ۰۲۱

اسلایدر تحهیزات ایمنی فردی

فهرست مطالب

  1. دستکش تدبیر پاسارگاد نواور
  2. انواع دستکش‌ ایمنی
    1. دستکش برزنتی
    2. دستکش ضد برش
    3. دستکش ضد اسید
    4. دستکش ایمنی نسوز
    5. دستکش ضد لغزش
    6. دستکش ایمنی سربی
    7. دستکش کار نجاری
    8. دستکش‌های لاتکس
    9. دستکش‌های نیتریل
    10. دستکش‌های وینیل
  3. دستکش ایمنی چیست؟
  4. دستکش‌ ایمنی تدبیر پاسارگاد نواور
  5. ویژگی‌های دستکش‌های ایمنی تدبیر پاسارگاد نواور
    1. مقاومت در برابر مواد شیمیایی
    2. ضد آب بودن
    3. قابلیت کشش بالا
  6. نکات مهم در انتخاب دستکش ایمنی
  7. چرا خرید دستکش ایمنی مهم است
  8. دستکش صنعتی
  9. عملکرد حرفه ای در تولید و فروش
  10. خرید دستکش کار با ضمانت
  11. بهترین نوع دستکش های ایمنی
  12. محصولات شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور
  13. ویدیوی معرفی دستکش کارگری
  14. حفاظت از دست ها با دستکش ایمنی
  15. تدبیر پاسارگاد نوآور، امین شرکت های بزرگ
  16. خرید دستکش ایمنی

دستکش تدبیر پاسارگاد نوآور

تدبیر پاسارگاد نوآور یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید و توزیع انواع دستکش ایمنی با کیفیت بالا است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و مواد با کیفیت، دستکش‌هایی را تولید می‌کند که برای محافظت در برابر مواد شیمیایی، عوامل حرارتی و ضربه‌های مکانیکی مناسب هستند. لازم به ذکر است که تمام دستکش‌هایی که در مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور به شما ارائه می‌شوند، از نظر کیفیت توسط تیم فوق تخصصی کنترل کیفی مجموعه ما تضمین می‌شوند تا شما خریدی آسوده از مجموعه ما داشته باشید و مطمئن باشید که در حال خرید بهترین محصولات موجود در بازار هستید.

فروش انواع دستکش ایمنی و دستکش کارگری تدبیر پاسارگاد نوآور به قیمت عمده و ارسال به سراسر کشور می‌باشد. لازم به ذکر است که خرید از مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور دارای مزایای زیادی برای شما عزیزان همچون ارائه فاکتور در کوتاه‌ترین زمان ممکن و ارسال سریع به سراسر کشور را دارا است. شما می‌توانید انواع دستکش‌های ایمنی و دستکش کارگری مورد نیاز خود را با بالاترین کیفیت ممکن از مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور با قیمت عمده خریداری نمایید و تجربه عالی را در زمینه خرید تجهیزات ایمنی کسب کنید. ما در ادامه به انواع این دستکش های میپردازیم.

انواع دستکش ایمنی

استفاده از دستکش‌ها در هر شغلی همواره مورد توجه تمامی حوزه‌ها قرار گرفته دارد. از انواع دستکش ایمنی برای بسیاری از مشاغل استفاده می‌شود. در بسیاری از موارد پرخطر دیده شده است که با عدم استفاده از دستکش‌های مناسب، دست افراد دچار آسیب‌های جبران ناپذیری می‌شود. از این دسته آسیب‌ها برای کارگران میتوان به عدم استفاده از دستکش کارگری اشاره کرد. دستکش کارگری در هنگام کار با ابزارآلات تیز میتواند جلوی برش دست را بگیرد. همچنین در هنگام کار با اجسام داغ میتواند جلوی سوختن دست‌ها را بگیرد. به همین دلیل استفاده از انواع دستکش کارگری در هنگام کار برای کارگران بسیار ضرورت دارد. در واقع این دستکش ها همان دستکش‌های ایمنی مخصوص برای کارگران هستند.

جز این دسته از دستکش‌ها نیز میتوان به دستکش صنعتی هم اشاره کرد. دستکش صنعتی نیز نوعی دیگر از انواع دستکش ایمنی میباشد که در هنگام کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این نوع دستکش بیشتر در مشاغل صنعتی مثل کارخانه‌ها استفاده میشود. ما نیز در تولید انواع دستکش صنعتی دست‌های توانمندی را داریم و می‌توانیم بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را عرضه کنیم.

دستکش‌های صنعتی که در فعالیت‌های صنعتی همچون صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع شیمیایی و غذای مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای کیفیت چشمگیر هستند و می‌توانند تمام نیازهای افرادی را که در چنین مشاغلی در حال فعالیت هستند را برطرف کنند.

دستکش برزنتی

شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستکش صنعتی است. این دستکش‌ها در دو نوع دستکش برزنتی کف دوبل و دستکش برزنتی کف ساده تولید و پخش می‌شوند. در تولید این انواع دستکش ایمنی برزنتی سعی شده تا از بهترین مواد و متریال استفاده شود. دستکش برزنتی کف دوبل در دو نوع ساق چرم و ساق لمینت تولید و عرضه میشود. جنس ساق دستکش برزنتی کف ساده، از ساق چرم و لمینت میباشد این دستکش نیز دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر گرما و سرما هستند. ضمن این موضوع با توجه به متریال استفاده شده در این دستکش‌ها، دست‌ها حس خستگی نخواهند داشت. همچنین این دستکش نوعی دستکش کارگری نیز می‌باشد که توانایی مقاومت در برابر اجسام تیز را دارد.

انواع دستکش برزنتی

محصولات دستکش برزنتی تدبیر پاسارگاد نوآور، چه نوع کف دوبل و چه کف ساده، جز برترین‌ دستکش‌های ایمنی هستند. فروش این محصول در انحصار تدبیر پاسارگاد نوآور قرار دارد. از همین جهت ما نیز توانایی عرضه محصولات را کنار شما عزیزان دارا هستیم. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که در تمام طول پروسه تولید دستکش برزنتی مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور، از راهنمایی‌های افراد متخصص و مجرب استفاده شده است تا بتوانیم دستکش‌های پیشرفته‌ای را به شما ارائه کنیم که تمام نیازهای شما را در هنگام پرداختن به فعالیت‌های پرخطر برطرف کنند.

دستکش ایمنی برزنتی از نظر نوع ساخت و کیفیت، از تمامی رقیبان خود یک سر و گردن بالاتر است. به همین خاطر این دستکش ایمنی پا به عرصه بین المللی و صادرات این محصول نیز قرار گرفته‌ایم. برای مشاهده این محصول میتوانید از طریق لینک دستکش برزنتی اقدام کنید.

دستکش کارگری

دستکش ضد برش

یکی دیگر از محصولات بسیار مهم و اساسی در دسته دستکش کار و ایمنی، دستکش ضد برش است. این دستکش‌ها که جز برترین محصولات و پر فروش ترین محصولات شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور به شمار می‌روند یک دستکش همه فن حریف است. دستکش ضد برش به نوعی دیگر یک دستکش بسیار مرغوب و با کیفیت است. جنس این دستکش از مواد پلی استر بسیار مرغوب میباشد. همچنین اندازه این محصول تا ساعد دست را پوشش می‌دهد. ضمن اینکه دستکش ضد برش در رنگ‌های گوناگون تولید و پخش میشود. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به صفحه این محصول از مشخصات کامل آن دیدن کنید. این محصول با قیمت عمده و ضمانت اصالت کالا در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور به فروش می‌رسد. برای خرید دستکش ضد برش میتوانید از طریق شماره های تماس ما یا از بخش ثبت سفارش محصول اقدام کنید.

دستکش ضد اسید

دستکش‌ها انواع و اقسام گوناگونی را دارند. یکی دیگر از این انواع دستکش ایمنی، دستکش ضد اسید است. این دستکش که جز مرغوب ترین دستکش ها در بازار است، در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور نیز به فروش می‌رسد. دستکش ضد اسید نوعی دستکش است که مقاومت بسیار عالی در مقابل مواد اسیدی دارد. دستکش های ضد اسید شامل دستکش های میداس، ضد مواد نفتی و ضد حلال ها میشود. هر کدام از این دستکش ها یک توان مخصوص به خود را دارند. به همین علت بسیاری از افراد در هنگام استفاده از این دستکش باید به نوع آن برای موارد استفاده دقت کنند. دستکش ضد اسید در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور با قیمت عمده و همچنین ضمانت اصالت کالا به فروش میرسد. اگر شما هم به دنبال خرید این محصول هستید، میتوانید همین حالا از طریق تماس با ما، اقدام به خرید کنید.

دستکش و تجهیزات کار

دستکش ایمنی نسوز

یکی دیگر از دستکش‌های بسیار محبوب در صنایع دستکش کار، دستکش نسوز است. این نوع از دستکش‌ها به عنوان یکی از محبوب ترین دستکش‌ها در بازار به شمار می‌روند. از دستکش نسوز در صنایع مختلفی که با آتش و حرارت سر و کار دارند استفاده می‌شود. در بین این دستکش‌ها انواع و اقسام گوناگونی هستند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد. اما یکی از محبوب‌ترین این دستکش‌ها، دستکش نسوز حوله‌ای است. این دستکش ضمن راحتی و سبکی، خاصیت نسوز بودن را دارد. به همین علت از این دستکش نسوز در صنایع مختلفی استفاده میشود.

دستکش ضد لغزش

یکی از انواع دستکش ایمنی دستکش ضد لغزش است که در این بخش به معرفی آن می‌پردازیم. همچنین عمل کرد این دستکش ایمنی را بررسی می‌کنیم. و همین طور معایب و مزایای این نوع از دستکش ایمنی یعنی دستکش ایمنی ضد لغزش را بررسی می‌کنیم. همان طور که از نام این دستکش پیدا است از این دستکش ایمنی برای کار‌هایی استفاده می شود که. در آن ها ممکن استهنگام کار لرزش یا لغزش به وجود بیاید. در این شرایط سر خوردن دست از روی اجسام و یا جسم از روی دست می‌تواند باعث بروز حادثه شود. به طور مثال در کار با بتن کن این امکان دارد که این ابزار از دست کاربر سر بخورد. که این موضوع قطعا صدمات غیر قابل جبرانی را به فرد می زند. همچنین در هنگام استفاده از چکش تخریب نیز بروز این گونه حوادث دور از ذهن نمی‌باشد.

موارد استفاده از دستکش ضد لغزش

استفاده از دستکش ایمنی ضد لغزش در موارد مشابه این نیز استفاده می‌شود. تا با جلوگیری از لغزیدن اجسام از دست انسان از این اتفاق‌ها جلوگیری کند. لازم به توضیح که جنس این دستکش‌ها به طور معمول از چرم، پلیمر و نایلون است. با استفاده از این اقلام در ساخت دستکش ضد لغزش. سعی بر آن بوده که ایمنی افراد در کار با ابزار آلات مختلف تامین شود. نام دیگر دستکش ایمنی ضد لرزش، ضد ارتعاش و ضربه نیز می باشد. که می‌توانید آن را خریداری کنید و با ایمنی بیشتر به امور خود بپردازید.

دستکش ایمنی سربی

دستکش ایمنی سربی

یکی دیگر از انواع دستکش ایمنی، دستکش ایمنی سربی است. دستکش سربی از جمله دستکش‌های حفاظتی و ایمنی در برابر اشعه های ایکس است. همچنین از این دستکش برای محافظت در مقابل پرتو رادیواکتیو نیز استفاده می‌شود. از این رو می‌توان گفت دستکش ایمنی سربی در صنعت پزشکی بسیار پرکاربرد است. این دستکش‌ها دارای دو نوع مختلف هساتد که کاربرد های گوناگونی با توجه به ویژگی های خود دارند. اولین نوع از دستکش ایمنی سربی، دستکش سربی معمولی می باشد. نوع دوم میز سربی لاتکس است. در دستکش ایمنی سربی لاتکس علاوه بر روپوش سربی لایه پلاستیکی نیز وجود دارد. که این مورد باعث شده است ویژگی های منحصر به فردی در این دستکش به وجود آید. از جمله ویژگی های بارز دستکش های سربی لاتکس این است که. این نوع از دستکش ایمنی سربی انعطاف بالاتری دارند. این مورد برای بسیاری مشاغل اهمیت دارد.

کاربرد دستکش ایمنی سربی

از این رو از دستکش ایمنی سربی لاتکس در اتاق‌های عمل، رادیولوژی و .. استفاده می‌شوند. چرا که در این محیط‌های کاری استفاده از دست‌ها بسیار مهم است. از این رو باید دست کاربر به سادگی خم و راست شود. از این دستکش ایمنی برای تصویر برداری های پزشکی و پزشکی هسته‌ای نیز بسیار استفاده می شود. چرا که به این دلیل که مواد رادیو اکتیو در فضا وجود دارد. استفاده از دستکش ایمنی سربی بسیار مورد اهمیت است. دستکش ایمنی سربی ضد آب و قابل شست و شو و همین طور ضد باکتری و میکروب است.

دستکش کار نجاری

دستکش کار نجاری

نجاری از شغل‌های پر خطر محصوب می شود که احتمال آسیب دیدن دست ها در آن بسیار زیاد است. به طور مثال احتمال آسیب دیدن دست فرد با اره وجود دارد. همچنین می شود دست فرد به وسیله رنده نجاری آسیب ببیند. دستکش نجاری انواع مختلفی دارد که برای کاربرد های گوناگونی طراحی شده‌اند. دستکش نجاری در دو نوع ساده و مقاوم طراحی و تولید می شود. که نوع ساده آن از مقاومت کمتری برخودار است.

از این رو در مواقعی که از ابزار کم خطر استفاده می‌شود مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به توضیح است که در نوع ساده، این دستکش‌ها از مواد کتان و نازک‌تری تولید می‌شوند. این مواد نمی‌توانند برای مواقعی که نیاز به مفاظت های سنگین وجود دارد. نقش خاصی را ایفا کنند. از این رو از این نوع از دستکش نجاری که فقط جهت کارهای سبک است.

موارد استفاده از دستکش ایمنی نجاری

همانطور که گفتیم از دستکش نجاری ساده برای کارهای سبک استفاده می‌شود. از این رو این دستکش ایمنی در مواقع کم خطرتر به کار می‌روند. اما نوع دیگری هم برای دستکش نجاری در بازار وجود دارد. این نوع دستکش ایمنی کمی مقاومت بیشتر دارد. لازم به توضیح است که در نوع مقاوم، همان متریال و طراحی دستکش ضد برش را برای نجاری استفاده می کنند. اما این دستکش ایمنی مقاومت بیشتری دارد که آن را به عنوان دستکش نجاری مقاوم می شناسند. از این دستکش برای کار با ابزار خطرناکی مانند اره استفاده می‌شود.
دستکش‌های نجاری مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور با استفاده از مواد اولیه مرغوب و همچنین با بهره‌مندی از روش‌های به روز و استاندارد طراحی و تولید شده‌اند و به همین خاطر است که دارای انواع مجوزها و استانداردها هستند. استفاده از دستکش‌های با کیفیت مجموعه تدبیر بزرگاد نوآور در هنگام پرداختن به امور نجاری می‌تواند باعث بهبود کارایی شود و محیطی امن را برای افراد به ارمغان بیاورد.

دستکش‌های لاتکس

دستکش‌های لاتکس به دلیل انعطاف‌پذیری و محافظت مناسب در برابر مواد شیمیایی، انتخاب محبوبی در صنعت‌های مختلف مانند پزشکی و آزمایشگاه‌ها هستند. این دستکش‌ها باعث ایجاد حس نرمی و راحتی برای کاربر می‌شوند.

دستکش نیتریل

نوع دیگری از دستکش ایمنی، دستکش نیتریل  نام دارد. علت این موضوع موارد استفاده از دستکش نیتریل است. دستکش‌های نیتریل برای محافظت در برابر مواد شیمیایی قوی و باکتری‌ها مناسب هستند. آن‌ها بیشتر در صنایع پزشکی، آزمایشگاهی و صنایع غذایی استفاده می‌شوند. این دستکش‌ها دارای مقاومت بالا در برابر سوراخ شدن و پاره شدن هستند.

استفاده از ماده نیتریلی باعث ایجاد ویژگی‌های خاص در این دستکش شده است. این ویژگی‌ها تمایز این دستکش ایمنی یعنی دستکش نیتریل  با انواع دیگر دستکش ایمنی است. همان طور که می دانید نیتریل مقاومت بالایی در برابر روغن و گریس دارد. البته لازم توضیح است که این ماده یعنی نیتریل در مقابل اسید هم مقاومت دارد. همچنین این دستکش در برابر نفت، بنزین و مواد شیمیایی نیز از مقاومت بالایی برخوردار است. این موارد باعث شده است که دستکش نیتریل برای مشاغلی که با این مواد مناسب باشد.

بخش پیشنهادی: دستکش نیتریل

دستکش‌های وینیل

دستکش‌های وینیل مناسب برای کارهای خنک و خشک هستند. آن‌ها برای محافظت در برابر ذرات معلق در هوا و آلرژن‌ها استفاده می‌شوند. این دستکش‌ها به دلیل نرمی و راحتی که به کاربر می‌دهند، در بیمارستان‌ها، صنایع غذایی و آشپزخانه‌ها پرطرفدار هستند.

دستکش ایمنی چیست؟

دستکش ایمنی به دستکش های گفته می‌شود که برای محافظت دست‌های کاربر در مقابل خطراتی مانند شیمیایی، حرارتی، الکتریکی، خراش و بریدگی و … طراحی شده است. این دستکش‌ها از مواد مختلفی مانند لاتکس، نایلون، پلی‌اتیلن و … ساخته می‌شوند که هریک از آن‌ها به دلیل خصوصیات مختلفشان در برابر خطرات خاصی مانند اسیدها، بازها، روغن‌ها و … مقاومت متفاوتی دارند. دستکش‌های ایمنی در بسیاری از صنایع مانند صنعت الکترونیک، داروسازی، خودروسازی، پتروشیمی، مواد غذایی و … استفاده می‌شوند.

دستکش ایمنی تدبیر پاسارگاد نوآور

دستکش ایمنی تدبیر پاسارگاد نوآور

در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور، به طور مداوم در جهت ارائه محصولات با کیفیت و بالاترین سطح ایمنی برای مشتریان عزیزمان تلاش می‌کنیم. دستکش‌های ایمنی ما با استفاده از مواد با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و به طور کامل ایمنی دست‌های شما را در برابر خطرات مختلف مانند شیمیایی، حرارتی، الکتریکی، خراش و بریدگی و … تضمین می‌کنند. دستکش‌های ایمنی تدبیر پاسارگاد نواور، با طراحی مناسب و قابل تنفس، راحتی و انعطاف‌پذیری بیشتری را به کاربران خود ارائه می‌دهند. همچنین، دستکش‌های ما به دلیل مقاومت بالا در برابر آب، روغن و مواد شیمیایی، برای استفاده در بسیاری از صنایع مانند صنعت الکترونیک، فولاد، داروسازی، خودروسازی، پتروشیمی، مواد غذایی و … مناسب هستند.

با استفاده از دستکش‌های ایمنی تدبیر پاسارگاد نوآور، شما می‌توانید با اطمینان بیشتری به کارهای خود بپردازید و از ایمنی دست‌های خود مطمئن شوید. با ما تماس بگیرید و دستکش ایمنی، دستکش صنعتی و دستکش کارگری با کیفیت بالا را تجربه کنید.

ویژگی‌ دستکش‌های تدبیر پاسارگاد نوآور

1. مقاومت در برابر مواد شیمیایی

دستکش‌های تدبیر پاسارگاد نوآور با استفاده از مواد با کیفیت و ویژگی‌های خاص، مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد در محیط‌های شیمیایی بدون نگرانی از اثرات آن‌ها استفاده کنند. همانطور که گفتیم کیفیت تمام دستکش‌های مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور توسط تیم کنترل کیفی با تجربه و متخصص تضمین می‌شود. به دلیل استفاده از روش‌های مدرن و تکنیک‌های استاندارد در طول پروسه تولید دستکش‌های ایمنی مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور، تمامی این دستکش‌های ایمنی دارای لیت مقاومت در برابر مواد شیمیایی هستند و شما می‌توانید با خیال راحت از این دستکش ایمنی، دستکش صنعتی و دستکش کارگری در هنگام فعالیت با مواد شیمیایی استفاده کنید.

2. ضد آب بودن

بعضی از دستکش‌های تدبیر پاسارگاد نوآور دارای ویژگی ضد آب هستند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد در معرض آب یا رطوبت قرار گرفته و همچنین در کارهایی که نیاز به دستکش‌های ضد آب دارند، استفاده کنند. تمام دستکش‌هایی که در مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور به شما ارائه می‌شوند دارای طراحی‌های خاص و مطابق استانداردهای روز جهانی هستند. خاطر است که بیشتر این دستکش‌ها قابلیت ضد آب بودن را به شما ارائه می‌دهند تا شما بتوانید با ایمنی و راحتی بیشتری به فعالیت‌های مورد نظر خود بپردازید.

3. قابلیت کشش بالا

دستکش ایمنی، دستکش صنعتی و دستکش کارگری در تدبیر پاسارگاد نوآور دارای قابلیت کشش بالا هستند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد دستکش‌ها را به راحتی بپوشند و از انعطاف‌پذیری و راحتی آن‌ها بهره‌برداری کنند. مواد اولیه با کیفیتی که در طول پروسه تولید این دستکش‌ها مورد استفاده قرار گرفته است، شده است تا این دستکش‌ها قابلیت کشسانی بالایی داشته باشند تا شما بتوانید در هنگام پرداختن به مشاغل مختلف با راحتی بیشتری اقدام به فعالیت کنید.

نکات مهم در انتخاب دستکش ایمنی

در انتخاب دستکش‌های ایمنی برای استفاده، نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • نوع و محیط کار: بر اساس نوع کاری که انجام می‌دهید، نوع دستکش ایمنی، دستکش صنعتی و دستکش کارگری مناسب را انتخاب کنید. آیا نیاز به محافظت در برابر مواد شیمیایی دارید یا اینکه در برابر آب مقاومت لازم است؟
  • سایز و اندازه: دستکش‌هایی را انتخاب کنید که به درستی روی دستهایتان بنشینند و راحتی لازم را فراهم کنند.
  • کیفیت و مواد استفاده شده: اطمینان حاصل کنید که دستکش‌ها از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده‌اند تا بتوانند به درستی و به مدت طولانی خدمت کنند.

صفحه خرید دستکش ایمنی از تدبیر پاسارگاد نوآور به شما امکان می‌دهد دستکش‌های ایمنی با کیفیت و قابلیت‌های برتر را دریافت کنید. با استفاده از این دستکش‌ها، می‌توانید در کارهای روزمره و صنایع مختلف با اطمینان و امنیت بیشتری فعالیت کنید. شما می‌توانید با استفاده از دستکش ایمنی، دستکش صنعتی و دستکش کارگری با کیفیت در هنگام پرداختن به فعالیت‌های مختلفی که نیاز به تجهیزات ایمنی دارند، با خیال راحت‌تری کارهای خود را انجام دهید و مطمئن باشید که کوچک‌ترین آسیبی به دست‌های شما در هنگام پرداختن به چنین اموری وارد نمی‌شود.

چرا خرید دستکش ایمنی مهم است؟

خرید دستکش ایمنی، دستکش صنعتی و دستکش کارگری بسیار مهم است زیرا دست‌های ما در طول روز در تماس با مواد خطرناک مانند مواد شیمیایی، حرارت، الکتریسیته و خراش و بریدگی قرار می‌گیرند. استفاده از دستکش‌های ایمنی به عنوان یکی از مهم‌ترین تدابیر ایمنی در محیط کار برای کاهش خطرات مرتبط با این مواد محسوب می‌شود. دستکش‌های ایمنی باعث می‌شوند که دست‌های کاربر از خطرات مختلف مانند آسیب دیدن پوست، مسمومیت و خراش‌ها محافظت شوند. همچنین، استفاده از دستکش‌های ایمنی می‌تواند به کاهش تعداد حوادث کاری و آسیب‌های جسمی مرتبط با کار در محیط‌های خطرناک کمک کند.

علاوه بر این، استفاده از دستکش‌های ایمنی می‌تواند به افزایش راحتی و کارایی کاربر در انجام وظایف کمک کند. به عنوان مثال، استفاده از دستکش ایمنی، دستکش صنعتی و دستکش کارگری در کارهای مرتبط با شیمی و داروسازی، می‌تواند به جلوگیری از آلودگی محصولات و بهبود کیفیت آن‌ها کمک کند.

قوانین استفاده از دستکش ایمنی 

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که در انواع محیط‌های کاری برخی قوانین و اصول وضع شده‌اند که باید در هنگام فعالیت در محیط‌های کاری پرخطر و ریسکی به این موارد اهمیت دهید. استفاده از تجهیزات ایمنی با کیفیت و مرتبط در هنگام پرداختن به فعالیت‌های ریسکی در مشاغل پرخطر بسیار حائز اهمیت است. عدم استفاده از تجهیزات ایمنی با کیفیت همچون دستکش ایمنی در محیط کار می‌تواند به نوعی زیر پا گذاشتن قوانین قلمداد شود و باعث شود تا شما مجبور به پرداخت هزینه و جریمه بشوید. در کل، خرید و استفاده از دستکش‌های ایمنی برای حفظ سلامت و ایمنی کاربران در محیط کار بسیار مهم است و از این رو توصیه می‌شود که همیشه از دستکش‌های ایمنی مناسب برای محیط کار خود استفاده کنید.

تولید دستکش صنعتی

یکی از انواع خدمات شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور در زمینه تولید انواع دستکش‌ها نیز می‌باشد. ما در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور محصولات زیادی را با کیفیت بالا تولید و عرضه بازار کرده ایم. از این دستکش‌ها، مثل دستکش صنعتی که یکی از محبوب‌ترین دستکش‌ها در بین انواع دستکش ایمنی، دستکش صنعتی و دستکش کارگری است را میتوان نام برد. تولیدات این دستکش‌ها که توسط شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور است با استفاده از بهترین تجهیزات روز دنیا انجام میشود. همچنین استاندار آن‌ها منطبق با استاندارد جهانی و روز دنیا است. ما در تولید هر دستکش کار از مواد مرغوب و متخصصین حرفه‌ای در این کار استفاده کرده‌ایم. در طراحی این دستکش‌ها نیز سعی شده ضمن زیبایی، کارای خوبی نیز داشته باشد. همچنین ما در تهیه و تولید دستکش ایمنی، دستکش صنعتی و دستکش کارگری سعی کردیم تا از تمامی رقیبان خود بهتر عمل کنیم.

عرضه دستکش کار حرفه‌ای در تدبیر پاسارگاد نوآور

هر روزه بیش از صدها دسته از دستکش ایمنی، دستکش صنعتی و دستکش کارگری در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور تولید و عرضه می‌شود. این محصولات به نظارت دقیق مهندسین و متخصصین تولید میشود. ما سعی کردیم ضمن تولید محصولی استاندار و با قیمت پایین، بهترین کیفیت را نیز ارائه کنیم. به همین دلیل تولید انواع دستکش ایمنی در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور با نظارت دقیق انجام میشود. ما همچنین سعی کرده ایم تا در پخش و فروش ان تدابیر خاصی را لحاظ کنیم. یکی از این تدابیر هم ارائه ضمانت اصالت کالا برای اثبات کیفیت بالاتر در محصولات ما میباشد.

دستکش ایمنی

عملکرد حرفه ای در تولید و فروش

تولیدات در هر بخشی شاید یکی از مهم ترین بخش‌های آن کار باشد. اما در اصل تولید صرفا تمام کار نیست و این فروش است که باعث موفقیت یک تیم میشود. البته نکته اصلی اینجا است که جنس خوب و کار درست خودش به خوبی کار را جمع خواهد کرد. اما ما در زمینه فروش و معرفی محصول خود به گونه ای عمل کردیم تا روند موفقیت ما و کسب اعتماد شما سریع تر شده است. در حال حاضر دیگر بازار به سمتی رفته است که هرکسی که قصد خرید دستکش کار را دارد حتما یکبار با اسم ما برخورد داشته است.
تدبیر پاسارگاد نوآور با هدف رضایت مشتریان توانسته یک عملکرد عالی در زمینه فروش محصولات ایمنی به خصوص انواع دستکش ایمنی، دستکش صنعتی و دستکش کارگری داشته باشد. اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که به دنبال خرید دستکش کارگری خوب و مناسب هستید، فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور همراه شما است.

بخش پیشنهادی: فروش عمده تجهیزات ایمنی

خرید دستکش کار با ضمانت

یکی دیگر از عوامل موفقیت، اطمینان از محصول تولید شده است. یک تولید کننده به محصولاتی که تولید میکند کاملا اطمینان دارد. ما هم نسبت به محصولاتی که تولید و عرضه میکنیم کاملا اطمینان داریم و تمامی محصولات در اینجا دارای ضمانت هستند. ضمانت کالا و ضمانت اصالت کالا حق مشتری است تا بتواند نسبت به خرید محصول اطمینان داشته باشد. ما با هدف رضایت بیشتر شما عزیزان تمامی محصولات به خصوص محصولاتی مثل دستکش کارگری را گارانتی میکنیم.

ما به اندازه‌ای به محصولات خود اطمینان و اعتماد داریم که این محصولات توسط شرکت ما ضمانت میشوند. همچنین خرید یک دستکش صنعتی شاید برای شما دغدغه بسیار مهمی نباشد. اما ظرافت ساخت آن به قدری بوده است که ما پس از ساخت محصولات اقدام به ضمانت پس از فروش آن کرده ایم. شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور همواره به دنبال رضایت مشتریان از کالا‌یی است که توسط ما عرضه میشود.

خدمات پس از فروش دستکش ایمنی کار

شاید بسیاری از افراد فکر کنند که خدمات پس از فروش و ضمانت در کالاهای مصرفی چه معنی دارد. اما اکنون دنیا امروزه به سمتی رفته است که ضمانت کالا و خدمات پس از فروش جز جدا نشدنی از هر محصولی به شمار میرود. در واقع برگ برنده با کسی است که بتواند خدمات بهتری را حتی بعد از فروش محصول خود ارائه کند. ما نیز با درک این موضوع خدمات پس از فروش بسیار خوبی را به شما عزیزان ارائه میکنیم. رزومه کاری تدبیر پاسارگاد نوآور در این زمینه بسیار گویای همه چیز بوده است.

دستکش صنعتی

بهترین نوع دستکش ایمنی

بهترین نوع از دستکش‌های ایمنی را میتوان به دستکش نسوز، برزنتی، دستکش آلومینیومی، دستکش ضد برش و دستکش ضد اسید، دستکش کارگری و … نسبت داد. این دستکش‌ها که جز برترین و با کیفیت ترین دستکش‌های بازار در زمینه تجهیزات ایمنی فردی هستند، جز پر فروش ترین محصولات نیز هستند. البته این دسته از محصولات که در این صفحه مشاهده می‌کنید، همگی جز محصولات برتر شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور هستند. همگی این محصولات با ضمانت اصالت کالا شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور روانه بازار میشوند. البته اگر شما عزیزان هم قصد خرید این محصولات را دارید، میتوانید از طریق شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور این محصول را به قیمت عمده خریداری کنید. شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور همواره در تلاش است تا بهترین کیفیت و اجناس را به دست شما عزیزان برساند. همچنین ما در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور موظف هستیم تا بهترین کیفیت اجناس را به دست مشتریان عزیزمان برسانیم.

انتخاب تدبیر پاسارگاد نوآور

رضایت قریب به صد در صدی شما عزیزان از خدمات و محصولات ما باعث افزایش کیفیت محصولات ما شده است. این افزایش کیفیت هم باعث بی رقیب شدن ما در ایران و همچنین کسب اعتماد بسیاری از شرکت‌های بزرگ در ایران و همچنین عرصه بین المللی شده است. بهترین نوع از دستکش کارگری را میتوانید در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور مشاهده کنید. ما فروشنده بزرگ این دسته از محصولات کنار شما هستیم. گام های بزرگ ما یک برگ جدیدی از تولید و عرضه محصولات  دستکش ایمنی را در کشور با هدف حمایت از تولید ملی رقم زده است.

دستکش کار

محصولات شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور

شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور جز شرکت های معتبر در بازار ایران و دنیا برای فروش و عرضه تجهیزات ایمنی است. همچنین این شرکت در بخش دستکش کار محصولات بسیار زیادی را دارد. از نمونه این محصولات میتوان به دستکش نسوز یا دستکش کارگری و یا دستکش ضد اسید اشاره کرد. همچنین از سایر تجهیزات ایمنی میتوان به محصول تجهیزات صداگیر گوش نیز اشاره کرد. شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی سعی در آن دارد تا تمامی محصولات را به راحت ترین شکل، به مشتریان خود عرضه کند. همچنین با ایجاد این فروشگاه اینترنتی یک فروشگاه 24 ساعته برای مشتریان عزیز راه اندازی شده است. شما عزیزان می‌توانید به تمامی محصولات شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور را از طریق بخش منو دسترسی داشته باشید. همچنین در بخش بعدی به معرفی چند تا از برترین محصولات شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور خواهیم پرداخت.

خرید عمده از تدبیر پاسارگاد نوآور

خرید محصول از فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور به صورت عمده می‌باشد. یعنی تمامی محصولات در زمینه ایمنی که فکرش را کنید، از قبیل، دستکش ایمنی، صداگیر ها، آتش نشانی ها، جوشکاری‌ها و … در فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور موجود است. شما فقط و فقط کافی است تا اقدام به خرید این محصولات کنید. محصولات ما از بالاترین کیفیت بر خوردار هستند. از همین رو تمامی محصولات ما دارای ضمانت اصالت کالا توسط تدبیر پاسارگاد نوآور هستند. شما می‌توانید از بخش فهرست‌ها و یا بخش فروشگاه به تمامی محصولات ما دسترسی داشته باشید.

ویدیوی معرفی دستکش کارگری

ما با انتشار و پخش این ویدیو در زمینه دستکش صنعتی و دستکش کارگری قصد داریم تا کیفیت خود را به رخ بکشیم. ما در این ویدیو و همچنین ویدئویی که پیش تر مشاهده کردید سایر محصولات دستکش ایمنی و دستکش کارگری را نمایش دادیم. شما نیز فقط کافی است تا این ویدیوها مشاهده کنید. همچنین در بخش بعدی به برخی از سوالات شما عزیزان به صورت پیش فرض پاسخ داده ایم. همچنین پیشنهاد میشود اگر از هر محصول فروشگاه بزرگ تدبیر پاسارگاد نوآور استفاده کرده اید، نظر خود را در رابطه با آن محصول با ما به اشتراک بگذارید.

حفاظت از دست‌ها با دستکش ایمنی

ممکن است شما هم به دنبال خرید یک دستکش ایمنی مناسب باشید. خرید محصولات دستکش ایمنی جزئی از مهم‌ترین و همچنین پر اهمیت‌ترین کاری است که هر کارفرما برای کارگاه و یا کارخانه خود برای حفظ جان کارکنان انجام دهد. سالانه بیش از هزاران نفر هستند که به علت عدم استفاده از دستکش ایمنی و دستکش کارگری جانشان در خطر میافتد. این در خطر افتادن جان افراد حتی می‌تواند باعث گرفتن جانشان شود. بهترین راهکار برای محافظت از دست‌ها استفاده از دستکش کار می‌باشد.
ما نیز در فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور قصد داریم تا با حفظ جان و سلامتی افراد  بهترین محصولات را در این زمینه تولید و عرضه کنیم. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم. تدبیر پاسارگاد نوآور یکی از بزرگترین شرکت‌ها در زمینه تولید و واردات انواع دستکش همچون دستکش کارگری می‌باشد. شما نیز میتوانید با رعایت نکات ایمنی و همچنین با استفاده از محصولات ایمنی، ایمن باشید.

تدبیر پاسارگاد نوآور، امین شرکت‌های بزرگ

شرکت‌های بسیار بزرگی هستند که در زمینه‌های مختلف با ما همکاری دارند. ما به علت عمده بودن قیمت‌ها، کیفیت مطلوب و ایده آل محصولات و همچنین خدمات پس از فروش استثنایی و بینظیر در کشور، امین شرکت‌های بسیار بزرگی هستیم. این شرکت ها خریدار تمامی محصولات ما اعم از دستکش ایمنی کار، انواع محافظ گوش، انواع البسه ایمنی، دستکش کارگری و … هستند. همچنین یکی دیگر از مسائلی که شرکت‌های بزرگ ترقیب به همکاری با تدبیر پاسارگاد نوآور میشوند، عرضه محصولات با فاکتور رسمی شرکت‌ها به قیمت عمده است. به همین خاطر ما جز برترین شرکت‌های ایمنی در سراسر ایران هستیم. فروشگاه ما یکی از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین محصولات را ارائه می‌کند. اگر شما هم جز شرکت‌های معتبر هستید، می‌توانید تدبیر پاسارگاد نوآور را یک امین مطمئن در زمینه قیمت کالا و کیفیت و خدمات پس از فروش بدانید.

خرید دستکش ایمنی

بسیار حائز اهمیت است که انواع تجهیزات ایمنی همچون دستکش ایمنی و دستکش کارگری که برای فعالیت در مشاغل پرخطر تامین می‌شوند، از فروشگاه‌های خریداری شوند که تجربه و تخصص کافی را در این زمینه دارند و ارائه بهترین محصولات به شما را تضمین می‌کنند. عدم استفاده از محصولات با کیفیت در هنگام پرداختن به فعالیت‌های پرخطر می‌تواند باعث بالا رفتن ریسک خطر برای افراد مشغول به کار شود و ایمنی محیط کار را به طرز قابل توجهی کاهش دهد.

ثبت سفارش دستکش کار حرفه‌ای

اگر شما هم قصد خرید انواع محصولات دستکش ایمنی را دارید، کافی است تا با شماره تماس‌های تدبیر پاسارگاد نوآور تماس حاصل فرمایید. تدبیر پاسارگاد نوآور تمامی محصولات خود را اعم از دستکش ایمنی، صداگیر، البسه ایمنی و آتش نشانی و … با ضمانت اصالت کالا به فروش میرساند. همچنین قیمت ما به علت شرکتی بودن فروشگاه و داشتن فاکتور رسمی به قیمت عمده میباشد. ارسال کالا از تدبیر پاسارگاد نوآور به سراسر ایران است. ما با هدف گسترش بحث ایمنی و آن که تمام مردم ایمن باشند و از خطر به دور باشند تمامی کالاها را به قیمت عمده و با ارسال به سراسر کشور موجود داریم. اگر شما هم قصد خرید انواع محصولات تدبیر پاسارگاد نوآور را دارید می‌توانید با شماره تماس‌های زیر با ما ارتباط برقرار کنید. فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور، ضامن سلامتی شما است.

شماره تماس ها: تلفن ۱: ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱ تلفن ۲: ۶۶۷۶۵۹۲۴-۰۲۱


قیمت دستکش ایمنی چقدر است؟

قیمت دستکش ایمنی کار در تدبیر پاسارگاد نوآور به صورت روزانه آپدیت میشود و قیمت آن به صورت عمده به فروش میرسد.

نحوه خرید به چه صورت است

شما میتوانید برای خرید این محصول از طریق تماس با تدبیر پاسارگاد نواور اقدام به خرید کنید

نحوه خرید برای شرکت ها به چه صورت است؟

تدبیر پاسارگاد نوآور افتخار دارد تا اعلام دارد که امین و شریک بسیاری از شرکت های بزرگی است. شرکت ها برای خرید میتوانند از طریق ارتباط مستقیم با تماس و یا ارسال درخواست کتبی خود از بخش سفارش آنلاین و همچنین از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به خرید کنند.

اهمیت استفاده از دستکش ایمنی چیست؟

سلامت دستان همیشه یکی از مهم ترین مسائلی است که باید در هر کاری رعایت شود. بسیار دیده شده است که به علت عدم استفاده از دستکش ایمنی کار متاسفانه دچار نقص عضو شده اند.

دانلود کاتالوگ دستکش ایمنی