وبلاگ

خرید ماسک شیمیایی در تهران

خرید ماسک شیمیایی در تهران

استفاده از تجهیزات ایمنی در کار بسیار با اهمیت است. از این رو کارفرما ها و کارگران اقدام به خرید ماسک شیمیایی در تهران می کنند. تجهیزات ایمنی انواع زیادی دارد. هر کدام از این تجهیزات برای محافظت از بخشی از بدن طراحی شده اند. که متناسب با محیط کاری باید مورد استفاده قرار گیرند. نکته مهم اینکه صرف استفاده از تجهیزات ایمنی نمی تواند؛ باعث افزایش ایمنی در حین کار شود. بلکه نکته مهم استفاده از تجهیزات ایمنی استاندارد است. برای اینکه از تجهیزات ایمنی استاندارد بهره ببرید. لازم است آن را از مراکز معتبر خریداری نمایید. فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور یکی از معتبر ترین مراکز فروش و تامین تجهیزات ایمنی است. محصولات ما طیف وسیعی از انواع تجهیزات ایمنی را شامل می شود. که همگی از برند های معتبر جهانی هستند. محصولات ما با تضمین کیفیت و قیمت ارائه می شوند. برای خرید تجهیزات ایمنی مورد نظر خود با شماره های ما تماس بگیرید.

ماسک شیمیایی چیست؟

سیستم تنفسی و چشم ‌ها آسیب‌ پذیر ترین قسمت‌ های بدن هنگام کار با مواد شیمیایی و انجام فعالیت‌ های صنعتی هستند. ماسک ایمنی  شیمیایی دقیقا به‌ منظور محافظت از سیستم تنفسی و جلو گیری از آسیب رسیدن به چشم ‌ها تولید و به بازار عرضه شده است. از این رو خرید ماسک شیمیایی در تهران رواج دارد. چرا که برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به سیستم تنفسی استفاده از ماسک شیمیایی مناسب بسیار ضروری و مهم است. این مدل ماسک ها دارای اهیمت بسیار زیادی می باشد؛ توجه کنید که اهمیت استفاده از ماسک های تنفسی در بسیاری از موارد دیده می شود . ماسک ایمنی شیمیایی می تواند از چهره، چشم ها و حتی بینی در برابرگرد و غبار، دود، بخارات و مواد شیمیایی به خوبی محافظت کند. ماسک های تمام صورت شیمیایی در واقع ماسک هایی هستند که با پوشش قرار دادن کل صورت عملیات حفاظت تنفسی را انجام می دهند.

این ماسک ها یک قسمت بدنه اصلی که بر روی صورت قرار می گیرد؛ و یک پنجره جهت دید بهتر بهره می برند. ماسک به کاربران اجازه می دهند تا از بیماری های ناشی از عوامل مختلفی نظیر دود، بخارات، مواد شیمیایی و غیره به خوبی محافظت می کند. افرادی که در محیط هایی مانند کارگاه های چوب، سنگ، سیمان و غیره کار می کنند؛ حتما باید از ماسک های ایمنی تمام صورت استفاده می کنند. ماسک از جمله اصلی ترین تجهیزات ایمنی تنفسی است. تجهیزات ایمنی تنفسی به دو جز کلی ماسک نیم صورت و تمام صورت تقسیم می شود.

مطلب پیشنهادی: تجهیزات ایمنی تنفسی

راهنمای خرید ماسک شیمیایی در تهران

در این بخش راهنمای خرید ماسک شیمیایی در تهران را ارائه می کنیم. برای کار در محیط های شیمیایی، باید از ماسک هایی استفاده کرد؛ که بتوانند از بخارات شیمیایی و گرد و غبار جلوگیری کنند. اندازه ماسک بسیار مهم است، زیرا ماسک باید به درستی بر روی صورت شما فیکس شود؛ تا به طور کامل بتواند از ورود ذرات ناخواسته جلوگیری کند. ماسک صنعتی شیمیایی باید راحت و قابل استفاده باشد؛ تا به طور مداوم برای طولانی مدت بتوانید آن را استفاده کنید. به همین دلیل توجه به کیفیت محصول و مواد استفاده شده در ساخت آن اهمیت زیادی دارد. باید از سطح آلودگی به گرد و غبار و بخارات شیمیایی در محیط کاری مطلع شوید. این مورد بر انتخاب فیلتر و میزان پوشش صورت د ر ماسک شیمیایی تاثیر گذار است. بیشتر ماسک‌ها فری سایز بوده و با بندها و بست‌هایی که دارند متناسب با صورت شما تنظیم می‌شوند.

بسته به نوع آلودگی در محیط کاری، ماسک های مختلفی وجود دارند که می توانید برای محافظت از خودتان انتخاب کنید، از جمله ماسک های دو تایی (همراه با فیلترهای جداگانه) و ماسک هایی که فیلتر درونی خود را دارند؛تمام صورت و نیم صورت. برخی از ماسک های شیمیایی، می توانند در برابر آلودگی به مدت طولانی مقاومت کنند، در حالی که برخی دیگر برای یکبار استفاده طراحی شده اند. بنابراین، قبل از خرید، باید بدانید که آیا می خواهید از ماسک یکبار مصرف استفاده کنید یا از ماسک قابل استفاده مجدد استفاده کنید.

انواع ماسک شیمایی

آلودگی ‌های محیطی چه قابل‌ مشاهده و مشخص باشند چه نباشند؛ برای سلامت انسان ضرر دارند. برای همین باید اقدام به خرید ماسک شیمیایی در تهران کرد. کارفرمایان برای حفظ ایمنی و سلامتی پرسنل خود موظف به خرید تجهیزات ایمنی و از همه مهم ‌تر تهیه بهترین ماسک شیمیایی هستند. ماسک شیمایی انواع مختلفی دارد. ماسک شیمیایی از پر فروش‌ت رین محصولات ایمنی فردی هستند؛ که از ورود آلودگی و ذرات شیمیایی مضر به چشم ‌ها و سیستم تنفسی جلوگیری می ‌کنند. اما انتخاب نوع مناسب آن بسیار اهمیت دارد. چرا که برای اینکه ماسک بتواند کارایی خود را به بهترین نحو ارائه دهد؛ باید با نوع انتظاری که از آن می رود هماهنگی داشته باشد. در ادامه به معرفی انواع ماسک شیمیایی می پردازیم.

ماسک نیم صورت

ماسک نیم صورت شیمیایی تنفسی به گونه ای از تجهیزات محافظ سیستم تنفسی اطلاق می شود؛ که از ورود هوای آلوده ، بخارات و ذرات سمی و خطرناک و حتی ویروس ها و باکتری ها به داخل سیستم تنفسی جلوگیری به عمل آورند. ساخت ماسک نیم صورت جلوگیری از ورود آلاینده های شیمیایی و آلوده می باشد. ماسک های شیمیایی  نیم صورت جز پر مصرف ترین ماسک های موجود در بازار می باشد؛ که دارای ویژگی های بارز و منحصر به فردی می باشند. ماسک نیم صورت، با پوشش دادن دهان و بینی، عمل تصفیه هوا را انجام می‌ دهد. در واقع ماسک های نیم صورت محافظ خوبی برای دهان و بینی می باشد؛ که به صورت تک فیلتر و دو فیلتر در بازار موجود می باشند. نکته بسیار مهم در مورد استفاده از ماسک شیمیایی نیم صورت این است که تنها ۵ سال قابل استفاده هستند.

معمولا از جنس سیلیکون تهیه و تولید می ‌گردند. یک فیلتر آن‌ها معمولا در قسمت زیرین ماسک و بدون ایجاد مزاحمت برای کاربر می‌ باشد. ماسک نیم صورت شیمیایی که موضوع اصلی بحث ماست، بر روی دهان و بینی کاربر قرار می گیرد. در این حالت فقط نیمه پایینی صورت را پوشش می دهد؛ و نامگذاری محصول نیز از همین طریق انجام شده است. در واقع این نوع ماسک زمانی استفاده می شود؛ که آلاینده های محیط به چشم آسیب نزنند. مثلا بعنوان ماسک نقاشی در کار رنگ کاری خودرو. یکی از انواع خرید ماسک شیمیایی در تهران همین نوع است.

مطلب پیشنهادی: ماسک نیم صورت

ماسک تمام صورت

ماسک های تمام صورت شیمیایی در واقع ماسک هایی هستند؛ که با پوشش قرار دادن کل صورت عملیات حفاظت تنفسی را انجام می دهند. این مدل ماسک ها به غیر از اینکه از دستگاه تنفسی محافظت می کند؛ می تواند با پوشش کل صورت از چشم و سایر اجزای صورت به صورت کامل محافظت به عمل آورد. هر یک از ماسک ‌های تمام صورت که امروزه در بازار وجود دارند؛ ویژگی‌های خاص خود را دارا می ‌باشند. اما به طور کلی ماسک‌ های تمام صورت تک فیلتر یا دو فیلتر هستند؛ که انواع فیلتر آن‌ ها نیز با هم‌ متفاوت است. برخی از این ماسک‌ ها کپسول اکسیژن کوچکی نیز در طراحی خود دارند؛ اما برخی دیگرخودشان توانایی اکسیژن رسانی به بینی را دارا می ‌باشند. ماسک شیمیایی تمام صورت (فول فیس) یکی از دو دسته ماسک شیمیایی است که برای محافظت از کل صورت در مواجهه با مواد شیمیایی استفاده می‌شود.

حداکثر دو فیلتر را می‌توان روی ماسک تمام صورت نصب کرد؛ و ماسک‌های موجود در بازار به صورت ماسک تمام صورت یک فیلتر یا دو فیلتر هستند. این نوع ماسک‌ها بیشتر از جنس سیلیکون یا رابر هستند؛ که نوع سیلیکونی آن‌ها ضد حساسیت است. و دو فیلتری آن دارای سیستم فیلتر هوای دو تایی است که با دریچه ‌ای که دارد تهویه هوا انجام می ‌شود. نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که لوازم یدکی ماسک پس از مدتی ممکن است خراب شود. برای خرید ماسک شیمیایی در تهران می توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی: ماسک تمام صورت

خرید ماسک شیمیایی در تهران از تدبیر پاسارگاد نوآور

شرکت تدبیر پاسارگاد نواور یکی از شرکت‌ های برتر در زمینه ارائه ماسک‌ های شیمایی است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی ‌های پیشرفته، ماسک ‌های ایمنی تمام صورت با کیفیت بالا و قابل اعتمادی را ارائه می‌ کند؛ که از جمله انتخاب برتر برای محافظت از کارگران در محیط ‌های خطرناک محسوب می ‌شوند. ماسک‌ های شیمیایی شرکت تدبیر پاسارگاد نواور دارای ویژگی ‌هایی همچون طراحی منحصر به فرد، سبک وزن و قابلیت تنظیم ساده هستند؛ که باعث افزایش راحتی و کارایی کاربران در طول استفاده می‌شوند. همچنین، این ماسک‌ ها دارای فیلتراسیون هوای بالا بوده و به کاربران اجازه می ‌دهند؛ تا در برابر گرد و غبار، دود، بخارات و مواد شیمیایی محافظت کامل داشته باشند. خرید ماسک شیمیایی در تهران از تدبیر پاسارگاد نوآور بهترین گزینه برای شما است. ماسک شیمیایی یکی از وسایل ایمنی و بهداشتی است؛ که در بسیاری از صنایع و محیط‌های کاری استفاده می ‌شود.

 این ماسک‌ ها به کاربران اجازه می‌ دهند؛ تا از بیماری ‌های ناشی از عوامل مختلفی مانند گرد و غبار، دود، بخارات، مواد شیمیایی و حتی عفونت‌های ویروسی محافظت کنند. تدبیر پاسارگاد نواور یکی از شرکت ‌هایی است؛ که ماسک شیمیایی با کیفیت بالا و بهداشتی را با قیمت مناسب عرضه می ‌کند. ماسک شیمیایی عرضه شده توسط تدبیر پاسارگاد نواور با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات به ‌روزرسانی شده ساخته می ‌شود. این ماسک دارای استاندارد های بهداشتی بالا بوده و تضمین می ‌شود؛ که کاربر به بهترین شکل محافظت شود. برای خرید ماسک شیمیایی در تهران از تدبیر پاسارگاد نوآور با شماره های ما تماس بگیرید.

 

به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *