وبلاگ

دستکش نسوز ساق بلند

دستکش نسوز ساق بلند

دستکش آرگون ساق بلند نوعی تجهیزات ساخته شده از چرم طبیعی است.  این دستکش ایمنی کاربرد های گوناگونی دارد. استفاده از این نوع متریال در انواع گاوی و یا بزی آن، پوشیدن دستکش را راحت کرده است. که این مهم ترین ویژگی این دستکش ایمنی است. این دستکش مقاومت بالایی دارد که این جنس این مقاومت را به محصول می دهد. در نتیجه حداکثر دوام و راحتی استثنایی را با این دستکش ایمنی تجربه خواهید کرد. این دستکش ایمنی مناسب برای جوشکاری آرگون و سایر کاربرد های عمومی است. و ویژگی های آن راحتی را در کنار ایمنی به کاربران خود، ارائه خواهد کرد. همچنین طراحی ساق بلند برای این نوع از تجهیزات، باعث شده؛ تا با پوشیده ماندن قسمت های ساق دست، پوست افراد در برابر سوختگی ناشی از جوشکاری محافظت شده و فعالیت های آن ها، با ایمنی کامل انجام شود. برای خرید این دستکش ایمنی می توانید با شماره های ها تماس بگیرید.

اهمیت استفاده از دستکش ایمنی

استفاده از دستکش کار مناسب می تواند؛ در جلوگیری از انواع مختلف آسیب های کوتاه مدت و طولانی مدت در محل کار، از جمله بریدگی، سوراخ شدن، سوختگی یا آسیب سایشی موثر باشد. البته انتخاب نوع دستکش نیز بسیار اهمیت دارد. به عنوان مثال، ما هرگز توصیه نمی کنیم که هنگام دست زدن به فلز تیز و روغنی، از یک دستکش تقسیم شده چرمی استفاده کنید. دست های عضو مهمی از بدن ما انسان ها هستند. کوچک ترین آسیبی که به آن ها وارد شود؛ ندگی ما را تحت الشعاع قرار می دهد. برای همین باید بسیار از آن ها محافظت کرد. در محیط های کارگاهی و صنعتی احتمال آسیب دیدن دست ها بسیار زیاد است. برای همین در این محیط ها باید این توجه را دو چندان کرد. استفاده ازدستکش ایمنی می تواند یک راهکاری عملی و ساده به این منظور باشد. دستکش نسوز ساق بلند یکی از انواع دستکش ایمنی که می توانید از آن استفاده کنید.

دست ها و انگشتان از با اهمیت ترین اعضای کمکی بدن می باشد؛ که درهنگام مواجهه با خطرات ناشی از برق گرفتگی، تماس با مواد شیمیایی، پارگی و بریدگی می تواند آسیب های جدی به دست ها وارد شود. با این تفاسیر ضرورت استفاده از دستکش ایمنی بیشتر مشخص می‌ شود. در مشاغلی مانند آتش نشانی، محیط‌ های شیمیایی، کارگاه‌ های صنعتی که دارای دستگا‌ه‌ های برنده هستند؛ اهمیت استفاده از دستکش ایمنی بیشتر احساس می شود. دستکش ایمنی با هدف جلوگیری از آسیب های وارده در هنگام کار وارد بازار شدند؛ این دستکش ها از جنس های سخت ساخته می شوند؛ تا در برابر هر خطری آسیب های وارده را به دست محافظت کنند.

بخش پیشنهادی: دستکش نسوز

انواع دستکش ایمنی

حفظ ایمنی از مهم ‌ترین اصول برای انجام هر کاری است. استفاده از وسایل و تجهیزات ایمنی کاری بسیار مهم است. در این میان حفاطت از دست ها اولویت بالایی دارد. چرا که  یکی از قسمت‌های بدن که در معرض آسیب و صدمه‌ هایی مانند؛ سوختگی، قطع عضو و صدمه با مواد شیمیایی قرار دارد، دست است. به همین جهت حفظ ایمنی دست‌ ها و استفاده از دستکش ایمنی حین کار بسیار اهمیت دارد. استفاده از دستکش ایمنی در حرفه‌ هایی مانند آتش‌ن شانی، جوشکاری، برشکاری و در کارگاه‌ های صنعتی و ساختمانی بسیار مهم و ضروری است. دستکش های ایمنی انواع زیادی دارند. هر کدام از این دستکش ها ها خصوصیات خاص خود را دارند. مزیت ها و معایب منحصر به فردی نیز ارائه می دهند. از این روباید برای هر شرایط کاری از دستکش مناسب استفاده کرد. در ادامه به بررسی انواع دستکش ایمنی می پردازیم.

دستکش برزنتی

یکی از انواع دستکش ایمنی، دستکش برزنتی است. دستکش برزنتی کار به گونه ای طراحی شده است؛ که از دستان فرد در برابر اشیاء تیز محافظت خواهند کرد. برای همین در محیط هایی که احتمال بریدگی دست وجود دارد؛ از دستکش برزنتی استفاده می شود. استفاده از دستکش برزنتی کار برای کسانی که با اجسام داغ و تیز سر و کار دارند؛ نیز  توصیه می شود. چرا این دستکش در مقابل حرارت نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. بدون دستکش برزنتی کار کردن بسیار اشتباه می باشد. دستکش ایمنی برزنتی بسیار با کیفیت است از این رو می تواند دست شما را از آسیب حفظ نماید. دستکش های برزنتی انواع مختلفی دارند و در سایز های مختلف تولید می شوند. شما با استفاده از این دستکش ها  می توانید خیال خود را از بابت ایمنی دست هایتان راحت کنید. دستکش برزنتی به گونه ای طراحی شده است؛

 که از دستان فرد در برابر اشیاء تیز محافظت خواهند کرد. کاربرد دستکش برزنتی برای حفظ ایمنی کارگران بسیار حائض اهمیت است. نوع دیگر دستکش برزنتی، دستکش برزتی کف چرمی است. برای ساخت دستکش برزنتی و چرمی با توجه به کاربرد دستکش برزنتی از چرم های مختلفی ساخته می شود. کاربرد دستکش برزنتی با کف چرم دوبل بسیار متنوع است. با توجه به ضخامت کفی این نوع از دستکش برای مصارف سخت مناسب است. جنس و قطر دستکش ایمنی با یکدیگر متفاوت است. این دستکش ها برای حمل دستی بار به خاطر چنگش مناسب و جنس مرغوب بسیار مناسب است.

مطلب پیشنهادی: دستکش برزنتی

دستکش نسوز آلومینیومی

از جمله انواع دستکش های ایمنی که دوام و مقاومت بالایی در برابر مواد مذاب، حرارت و سوختگی دارد؛ دستکش آلومینیوم است که از آستر پشم شیشه و جنس پارچه آلومینیوم است. این دستکش دست را در برابر سوختن حفاظت می کند و با کمک این دستکش می توان کار هایی؛ که در آن حرارت بسیار بالا وجود دارد انجام داد. دستکش ایمنی آلومینیومی نسوز کف چرم یکی از کاربردی ترین دستکش های ایمنی در زمینه های مختلف می باشد. این دستکش ایمنی به دلیل داشتن چرم بسیار سبک و راحت است. دستکش ایمنی آلومنیومی نسوز کف چرم در شرایط خاص استفاده می شوند. این نوع دستکش که در دسته حفاظت فردی قرار می گیرد قیمت های بسیار متفاوتی در بازار دارد. دستکش های آلومینیومی یکی از محبوب ترین دستکش ها در صنایع ذوب فلزات، روی، مس و … می باشد.

در تولید و ساخت دستکش ایمنی آلومینیومی نسوز کف چرم از پوست گاو طبیعی خاص و مرغوب استفاده می شود. این لایه چرم طبیعی در این دستکش ایمنی باعث می شود دست به خوبی در برابر حرارت عایق شود. این دستکش سال ها است که جز بهترین دستکش ها در بین رقیبان خود قرار گرفته است. دستکش نسوز آلومینیومی دارای یک لایه عایق فیبر کربن نسوز است. همچنین جنس این دستکش به گونه ای تولید شده است که آن را بسیار سبک و راحت کرده است. با این دستکش به هیچ عنوان خستگی در دستان متخصصین احساس نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی: دستکش نسوز آلومینیومی

دستکش ضد حریق مشتی

دستکش ضد حریق مشتی یک نوع دستکش حفاظتی است که؛ برای کاربرد هایی مانند اطفای حریق و کار در محیط ‌های خطرناک طراحی شده است. دستکش‌ های ضد حریق به دلیل مقاومت در برابر حرارت و آتش‌ سوزی؛ برای مصارفی که نیاز به حفاظت از دست ‌ها در برابر خطرات حریق دارند، استفاده می‌ شوند. در برخی شغل‌ هایی مانند آتش‌ نشانی، کارگران باید در شرایطی که در معرض خطر حریق هستند، کار کنند. و از تجهیزات ایمنی استفاده می کند. دستکش‌ های ضد حریق مشتی، که به طور معمول در کارگاه‌های صنعتی و به عنوان دستکش آتش نشانی استفاده می شود؛ دارای ویژگی ‌هایی هستند؛ که آن ها را از دستکش ‌های معمولی متمایز می ‌کند. دستکش ‌های ضد حریق مشتی از جنس‌هایی ساخته شده ‌اند که؛ مقاومت در برابر حرارت و آتش‌ سوزی بالایی دارند. دستکش‌ های ضد حریق مشتی معمولاً از جنس‌هایی ساخته شده‌اند؛ که مقاومت در برابر مواد شیمیایی دارند.

کاربرد دستکش ایمنی نسوز بسیار گسترده است. که یکی از انواع آن دستکش ضد حریق مشتی است. دستکش هایی که برای این موار دساخته می  شود؛ کاربرد های ویژه ای دارد و ویژگی های جالب توجهی ارائه می دهد. کاربرد دستکش ایمنی نسوز بسیار گسترده است. مایع ضد حریق منسوجات به عنوان یک راهکار اساسی به جهت جلوگیری از آتش سوزی و یا شعله وری انواع پارچه و منسوجات کاربرد داشته ؛و با رویه آغشته سازی و اندود کردن است. اما استفاده از دستکش ضد حریق مشتی اهمیت بیشتری دارد.

مطلب پیشنهادی: دستکش ضد حریق مشتی

دستکش نسوز حوله ای

‫ دستکش های نسوز یکی از دیگر دستکش های تجهیزات ایمنی فردی شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور است. دستکش نسوز حوله ای‎ دستکش نسوز حوله ای به عنوان یک دستکش نسوز به صورت عایق حرارت عمل نموده؛ و دست ها را در برابر تماس و یا مجاورت با دمای زیاد محافظت می نماید. این دستکش کار از جنس پارچه پنبه ای و حوله ای بوده؛ و دارای مقاومت حرارتی و برشی بالایی می باشد. دستکش های نسوز یکی از دیگر دستکش های تجهیزات ایمنی فردی شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور است. این دستکش ایمنی به خاطر عملکرد و متریال خاص آن با در قرار گرفتن در معرض حرارت بالا به شکل عایق عمل می کند. دستکش های ایمنی انواع و اقسام بسیار زیادی را دارند که هر یک از آن ها یک خاصیتی دارند. این دستکش نیز مثل دستکش حوله ای یک نوع دستکش با کاربرد خاص در صنایع خاص است.

دستکش های نسوز بیشتر برای استفاده در تجهیزات ایمنی فردی استفاده میشود. این نوع دستکش ها از دست در مقابل حرارت محافظت می کنند. این دستکش از جنس پارچه و پنبه ای حوله ای نسوز بوده است. این دستکش میتواند به راحتی تا دمای ۲۵۰ درجه سانتی گراد را تحمل کند. دستکش حوله ای نسوز به جز خاصیت نسوز بودن، خاصیت ضد سرمایشی هم دارد. این نوع از دستکش ایمنی در برابر یخ زدگی مقاومت بسیار خوبی دارد. از این رو محیط های کار با حرارت پایین نیز کاربرد دارد. دستکش حوله ای می تواند در این جا به عنوان یک کالای پزشکی معرفی شود.

مطلب پیشنهادی: دستکش نسوز حوله ای

به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *