وبلاگ

نکات ایمنی

رعایت نکات ایمنی

رعایت نکات ایمنی جز اصول اولیه در هر کاری به شمار میرود. قطعا همه ما به خوبی میدانیم که خطر هر لحظه در کمین ما است. اما وظیفه همه ما جلوگیری از هر گونه پیش آمد و رخ داد خطرناک میباشد. اتفاقات خطرناک هر روزه تعداد زیادی را قربانی خود میکند. این اتفاقات میتواند صدمات جانی و مالی را در بر داشته باشد. اما خب همه ما میدانیم که خطرات جانی بسیار بسیار بد تر از خطرات مالی  هستند. ما امروز در این بخش قصد داریم تا چند خطی را در مورد نکات ایمنی صحبت کنیم. توصیه های که در این بخش به شما میشود شاید بسیار با آن ها مواجه شده باشید. اما پیش از شروع پیشنهاد میشود تا از بخش تجهیزات ایمنی تدبیر پاسارگاد نواور دیدن کنید. محصولات تدبیر پاسارگاد نواور در این زمینه یکی از مهم ترین محصولات ایمنی هستند. برای مشاهده سایر محصولات ایمنی، روی لینک لوازم ایمنی کلیک کنید.

رعایت نکات ایمنی:

همه ما به خوبی اهمیت رعایت نکات ایمنی را میدانیم. در صورتی که این نکات به خوبی رعایت شوند، میتواند ما را از هر پیش آمد و خطری حفظ کنند. ولی اگر این نکات به خوبی رعایت نشوند، ممکن است اتفاقات بد و ناگواری رخ دهد. یکی از نکات ایمنی که این روزه در تمام دنیا همه باید رعایت کنند، استفاده از ماسک است. استفاده از ماسک برای جلوگیری و ابتلا به بیماری کرونا یا همان Covid-19 اجباری است. بسیاری از ما حتی ممکن است با دچار شدن به این بیماری مشکلی را حس نکنیم. اما قطعا ناقل خواهیم بود و ممکن است عزیزانمان و افرادی که سیستم ایمنی پایین تری دارند را مبتلا کنیم. پس پیشنهاد ما به شما عزیزان رعایت این نکات ایمنی برای حفظ عزیزانمان میباشد. اما در ادامه در مورد رعایت این نکات در محل کار صحبت خواهیم کرد.

رعایت نکات ایمنی در کار

رعایت نکات ایمنی در کار:

همه ما از اتفاقات و خطر ها در هنگام کار با خبر هستیم. رعایت نکات ایمنی در کار جز اعوامل بسیار مهمی است که ما باید همه آن ها را جدی بگیریم. فرقی ندارد که کار شما در کارگاه است یا یک شرکت. مهم نیست که شما در یک پالایشگاه فعالیت میکنید یا یک اداره. همچنین اهمیت ندارد که شما یک کارمند بانک باشید یا مغازه دار باشید. به هر حال حفظ و رعایت نکات ایمنی در کار یکی از مهم ترین بخش های هر شغلی میباشد. شما با رعایت این نکات جلوی پیش آمد های بسیاری را خواهید گرفت. رعایت نکات ایمنی باعث میشود تا ما در هنگام کار توجه بیشتری را به سلامتی خود داشته باشیم. همچنین باعث میشود تا در حین کار برای ما و همکارانمان مشکلی پیش نیاید. ما در این قسمت به چند نکته بسیار مهم در این حوزه خواهیم پرداخت.

نکات ایمنی در محیط های کارگاهی:

پیشنهاد میشود تا از محصولات ما در بخش صداگیر دیدن کنید

نکات ایمنی در پالایشگاه ها:

برخی از دستکش های ایمنی، از اهمیت بسیاری برخوردار هستند، مثل دستکش برزنتی. پیشنهاد ما برای بسیاری از مشاغل تجربه کار با محصولات دستکش برزنتی تدبیر پاسارگاد نواور است. اگر به دنبال بهترین کیفیت و قیمت میگردید، دستکش برزنتی تدبیر پاسارگاد نواور را تجربه کنید.

پیشنهاد میشود تا از صفحه دستکش برزنتی شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور نیز دیدن کنید.

ایمنی کار

نکات ایمنی در ادارات:

نکات ایمنی در ارتفاعات:

نکات ایمنی در فعالیت های عمرانی و ساخت و ساز:

محصولات تدبیر پاسارگاد نواور در حوزه لوازم ایمنی تنوع بسیاری دارد. یکی از این محصولات در حوزه آتش نشانی است. تجهیزات آتش نشانی همیشه از اهمیت زیادی برخوردار بوده اند. حتی وجود برخی از تجهیزات آتش نشانی در خانه های افراد معمولی جز واجبات است. اگر قصد مشاهده این محصولات آتش نشانی را دارید، روی لینک تجهیزات آتش نشانی کلیک کنید.

نکات ایمنی عمران

نکات ایمنی در آزمایشگاه ها:

رعایت نکات ایمنی در هر جای بسیار بسیار دارای اهمیت است. یکی از جا های که استفاده از تجهیزات ایمنی بسیار اهمیت ویژه ای دارد، در مکان های است که مواد سمی معلق در فضا وجود دارد. در این مواقع استفاده از تجهیزات تنفسی حرف اول را میزند. بسیار دیده شده است با عدم استفاده از تجهیزات تنفسی در بسیاری از مواقع خطرات بسیاری افراد را مورد توجه قرار داده است. استفاده از تجهیزات تنفسی بسیار مهم و ضروری است. برای مشاهده تجهیزات ایمنی تنفسی به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

نکات ایمنی زلزله در محل کار:

ایمنی آتش نشانی

قبل از ورود به محل کار چه کنیم؟

نکاتی نیز وجود دارد که باید قبل از ورود به محل کار حتما آن ها را بررسی و رعایت کنیم. یکی از این نکات بررسی محیط کار در هنگام ورود است. در هنگام ورود به محیط کار و پیش از روشن کردن چراغ ها و راه اندازی برق، شما باید از عدم وجود گاز های اشتعال بر انگیز در محیط اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت ممکن است که با آتش سوزی در هنگام ورود به محیط کار رو به رو شوید. پس از اطمینان پیدا کردن در مورد عدم وجود گاز باید با دقت سیستم اتصالات برقی را در محیط به جریان بیاندازید. سپس حتما باید از سالم بودن راه های ورودی و خروجی در محیط کار اطمینان حاصل کنید. این امر برای پیش آمد های وقایع در محیط کار و باز کردن راه های خروجی ضروری میباشد. بهتر است تا محیط کار در ابتدا ضد عفونی شود.

رعایت نکات ایمنی قبل از خروج از محل کار:

اولین مورد در رعایت نکات ایمنی قبل از خروج از محل کار، بررسی دقیق اتصالات برق، گاز و آب میباشد. این موضوع به خصوص در واحد های صنعتی بسیار دارای اهمیت است. شما باید قبل از خروج از محل کار به خوبی تمامی این موارد را بررسی کنید. قبل از خروج از محل کار حتما دستگاه های که نیاز به منبع انرژی ندارند را قطع کنید. مثلا سیستم ها و کامپیوتر های که نیاز برق ندارند. اطلاع از خروج تمامی افراد از محیط کار برای حبس نشدن افراد در محیط نیز بسیار ضرروری است. بسیار دیده شده است افرادی که در محیط های کاری حبس میشوند و مدت ها در آنجا هستند و متاسفانه جان خود را میبازند. همچنین از بسته شدن درب ها و قفل شدن درب های خروجی اطمینان حاصل کنید. این موضوع برای جلوگیری از سرقت بسیار مهم میباشد.

در فصل های مختلف سال دستگاه های سرمایش و گرمایش را به خوبی چک کنید. در صورت عدم لزوم استفاده از آن ها حتما آن ها را خاموش کنید. به خصوص بسیار دیده شده است تا در فصل های سرد سال، بسیاری از وسایل گرمایشی ایجاد اشتعال و آتش سوزی کرده اند. همچنین پیشنهاد میشود تا در فصل های گرم و تابستان هواکش ها در زمان های تعطیلی دفاتر روشن باشند. رعایت نکات ایمنی پس از ترک محیط کار ضمن ایجاد خیالی آسوده برای شما، احتمال خطر و اتفاقات ناگوار را کاهش میدهد. پس در حفظ و رعایت این نکات در هنگام ترک محیط کار بسیار دقت داشته باشید.

رعایت نکات ایمنی در خانه

رعایت نکات ایمنی در خانه:

برای همه ما خانه نشان دهنده فضای آرام و ایمن برای استراحت و زندگی میباشد. به همین علت رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از وقایع خطرناک در منزل بسیار ضروری میباشد. بسیاری از خطرات احتمالی تا درصد بسیار زیادی قابل پیشگیری هستند. به طور مثال خطر آتش سوزی به خصوص در تمامی فصول جان بسیاری را در خطر میاندازد. همچنین همه ما اخبار گاز گرفتگی را به خصوص در فصل های زمستان میشنویم. از این دسته موراد بسیار زیاد هستند که میشود فقط با رعایت نکات ایمنی بسیار کوچک از آن ها جلوگیری کرد. ما پیش تر در مورد نکات ایمنی در کار صحبت کردیم. همچنین حالا قصد داریم تا در مورد نکات ایمنی در خانه برای شما عزیزان صحبت کنیم. با رعایت این نکات تا حد زیادی از وقوع اتفاقات نا گوار جلوگیری کنید. تا انتهای این مقاله همراه شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور باشید.

شما با رعایت اصول ایمنی که در این بخش ذکر میشود تا حد زیادی از رخ داد ها و اتفاقات بد جلوگیری کنید. رعایت این نکات میتواند خانه و منزل شما را یک محیط امن و ایمن برای زندگی شما و خانواده تان فراهم کند. بیاید تا با هم با رعایت همین چند نکته ساده میزان خطر را برای افراد مسن و کودکان کاهش دهیم. خانه شما محیطی ایمن و ساده برای شما عزیزان خواهد بود. ما همراه شما خاوهیم بود تا تمامی نکات را با هم بررسی کنیم و ان ها را رعایت کنیم. شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور خواهان امنیت و آرامش شما است.

نکات قبل از ترک خانه:

در ابتدا قبل از ترک خانه حتما، تمامی اتصالات برقی که مورد نیاز نیست را قطع کنید. از این موارد میتوان به قطع کردن برق تجهیزات لوازم خانه و آشپزخانه مثل تلوزیون، ماشین لباسشویی، ظرف شویی و … اشاره کرد. البته اشاره کنیم که در این بین بعضی تجهیزات نیاز به منابع برقی دارند که باید از قطع کردن برق در آن ها خوداری کرد. از این دسته موارد میتوان به یخچال اشاره کرد. همچنین قبل از ترک خانه شیر های گاز را قطع کنید. البته در فصل سرما اگر طولانی مدت قرار نیست منزل خود را ترک کنید، لازم به قطع کردن گاز نیست. این مدت زمان پیشنهاد میشود کمتر از یک روز باشد. همچنین قبل از خروج از خانه از خاموش بودن وسایل حرارتی اطمینان حاصل کنید. همینطور قبل از ترک خانه شیر فلکه آب را ببندید. همچنین از بسته بودن پنجره و درب های خانه مطمئن شوید.

اشیا قیمتی و مهم را هیچ گاه در بالکن و راهرو ساختمان قرار ندهید. مواد اشتعال پذیر را حداکثر از محیط خانه به خصوص آشپزخانه دور کنید. اسناد، مدارک و جواهرات را به محیطی امن انتقال دهید. البته پیشنهاد میشود این مدارک در صندوق های امانات اختصاصی نگهداری شوند و حتی در زمان حضور شما در خانه، این وسایل نباشند. سعی کنید قبل از ترک خانه آن را تمیز و مرتبط ترک کنید. این موضوع بیشتر برای این است که در هنگام پیش آمد اتفاقات برای ورود به منزل دچار مشکل و اتفاق دیگری نشوید. 

نکات دیگر:

  1. برداشتن کلید در هنگام خروج از منزل
  2. در صورت خروج طولانی مدت حتما تمامی لوازم برقی، گاز و آبی را قطع کنید
  3. از خاموش بودن تمامی اجاق های گاز و عدم نشتی گاز اطمینان پیدا کنید
  4. در صورت خروج طولانی مدت از خانه حتما کلید خانه را به افراد مطمئن واگذار کنید
  5. از خروچ تمامی افراد برای جلوگیری از حبس شدن در خانه نیز مطمئن شوید
  6. در هنگام ترک منزل از قفل شدن منزل به صورت کامل نیز اطمینان پیدا کنید
  7. نصب دوربین مداربسته و مانیتورنیگ آن به خصوص برای خروج های طولانی مدت
نکات ایمنی در خانه

نکات قبل از ورود به خانه:

همانطور که نکات مهمی هستند که باید قبل از خروج از خانه ان ها را رعایت کنید، نکاتی نیز هستند که باید در هنگام ورود به خانه آن ها را رعایت کنید. یکی از این نکات پس از ورود به منزل عدم راه اندازی و اتصال لوازم برقی و روشنایی است. ابتدا لازم است تا از وجود گاز در خانه مطمئن شوید. در صورت وجود گاز و فقط روشن کردن یک لامپ ممکن است با انفجار مهیبی حاصل از پر شدن این گاز ها رو به رو شوید. سپس بعد از آن که از این موضوع اطمینان حاصل کردید برق ها و سیستم هیا برقی را باز راه اندازی کنید. پس از آن ابتدا فلکه آب را باز کنید. حالا شروع به باز کردن شیر گاز در صورتی که آن ها را قطع کردید شوید. سپس نیاز است تا تمامی شیر ها و اجاق های گاز را کامل چک کنید.

لوازم ایمنی لازم در خانه:

حادثه هیچ گاه خبر نمیکند. به همین علت نیاز است تا همیشه شما برخی از تجهیزات ایمنی را در خانه خود برای احتیاط بیشتر داشته باشید. از مهم ترین این دسته موارد میتوان به کپسول آتش نشانی نیز اشاره کرد. کپسول آتش نشانی برای خاموش کردن آتش در هنگام آتش سوزی در منزل مورد نیاز است. همینطور باید منزل شما طبق سیستم روز ساخته شده باشد تا ضد زلزله باشد و همچنین نیاز است تا موارد مورد نیاز در این زمینه را داشته باشید. آشنایی با نکات ایمنی و در دسترس بودن وسایل ایمنی در هنگام حادثه میتواند تا حد زیادی به شما در هنگام وقوع حادثه کمک کند. یکی از این دسته موراد جعبه کمک های اولیه است. جعبه کمک های اولیه یکی از ضروری ترین ابزار ها در هر منزلی میباشد. با رعایت نکات ایمنی و تهیه این ابزار ها احتمال وقوع خطر را به حداقل برسانیم.

نکات ایمنی خانه:

  1. نصب حفاظ محافظتی برای تمامی پنجره ها
  2. استفاده از درب ضد سرقت برای ورودی خانه
  3. نصب حفاظ ضد سرقت برای خانه های که درب ضد سرقت ندارند
  4. از رو فرشی های لیز و سر در خانه استفاده نکنیم
  5. سیم کشی و اتصالات استاندارد
  6. عدم قرار گیری وسایل برقی در مجاورت رطوبت
  7. لامپ های پر مصرف به خصوص هالوژن ها را در کنار مواد مورد احتراق قرار ندهیم
  8. ساتفاده از وسایل برقی و لامپ های استاندارد
  9. در صورت وجود کودک و نوزادان در خانه، مبل ها و صندلی ها را در کنار پنجره ها قرار ندهیم
  10. وجود تجهیزات ایمنی ذکر شده در خانه
خانه و تجهیزات ایمنی

پیشگیری از آتش سوزی در خانه:

همیشه صدای آژیر های آتش نشانی لرزه به جان همه ما میاندازد. بسیاری از ما نگران این میشویم که کدام خانه دچار آتش سوزی شده است. اما صرفا با رعایت نکات ایمنی در خانه میتوان به راحتی از این مسائل به خوبی جلوگیری کرد. بسیاری از وقت ها خود ما بزرگسالان تا حد بسیار زیادی این موضوع را رعایت میکنیم. اما نمیتوان از خردسالان و کودکان نیز توقع داشت. تنها راه ما مواظبت، پیشگیری و آموزش به آن ها است. بیشتر خسارات و آتش سوزی ها در منازل و صرفا با رعایت نکردن یک نکته کوچک رخ میدهد. با رعایت مواردی که ذکر میشود خود، خانه و خانواده خود را در برابر این مشکلات مصون نگهدارید. پیشنهاد میشود تا تمامی این موضوعات را کاملا جدی بگیرید و به هیچ عنوان آن ها را دست کم نگیرید. شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور همواره خواهان سلامتی و ایمنی شما است.

نکات ایمنی آتش سوزی خانه:

  1. از تجهیزات آتش نشانی مخصوص منازل حتما در منزل خود داشته باشید
  2. هیچ وقت اجاق گاز را در حالت روشن رها نکنید
  3. از قرار دادن اشیا به خصوص اشیا آتش زا روی اجاق و گاز  جلوگیری کنید
  4. نصب هشدار دهنده آتش
  5. عدم استعمال دخانیات در خانه به خصوص آشپزخانه
  6. استفاده از اجاق گاز های فندک دار و استاندارد
  7. در صورت رخ داد آتش سوزی در هنگام کار با روغن و شعله بر انگیختن آن، از آب استفاده نکنید و شعله را با پتو خاموش کنید
  8. عدم استفاده از لباس های استین بلند در هنگام آشپزی
  9. ساتفاده از لوازم برقی استاندارد
  10. عدم پوشاندن پریز برقی با پارچه جهت جلوگیری از اتصالی و آتش سزی احتمالی
  11. قطع کردن برق و گاز قبل از ترک خانه
  12. در صورت آتش سوزی وسایل برقی از کپسول آتش نشانی استفاده کنید؛ نه آب!
  13. فاصله داشتن وسایل برقط از دیوار
  14. راه های خروج را همیشه خلوت نگهدارید
  15. راه های خروجی دود در دودکش ها و شوفاژ ها را هر سال بررسی کنید
  16. در هنگام اتش سوزی با شماره 125 تماس بگیرید
  17. در زمان اوج مصرف کمتر از وسایل برقی استفاده کنید
  18. در صورت آتش سوزی حد المکان از آسانسور استفاده نکنید
  19. وسایل اشتعال زا را در کنار وسایل گازی مثل اجاق ها قرار ندهید
  20. طور حفاظتی مخصوص برای شومینه های نصب کنید و در صورت امکان در منزل خود از شومینه استفاده نکنید
اجاق گاز

در صورت زلزله در خانه چه کار کنیم:

  1. اولین قدم و مهم ترین قدم حفظ خونسردی است
  2. از قرار گیری زیر قفسه ها، کمد ها، لوستر و سایز اجسام با احتمال سقوط دوری کنید
  3. استفاده از چارچوب در ها به عنوان پناه گاه
  4. به هیچ عنوان در ابتدای زلزله پا به فرار نذارید
  5. حتی بعد از متوقف شدن زلزله از آسانسور برای خروج استفاده نکنید
  6. از آشپزخانه و محیط های آتش زا دوری کنید
  7. آشنایی با اقدامات هنگام رخداد زلزله
  8. رعایت نکات ساخت و ساز برای ساخت زلزله منازل
  9. عدم باز کردن شیر گاز بعد از زلزله
  10. از مواد شیمیایی و سنگین در قفسه های پایین استفاده کنید
  11. حتما نکات مربوط به زلزله و نکات ایمنی در کار را نیز رعایت کنید
  12. تابلو ها را به صورت ساتاندار و محکم به دیوار نصب کنید

نکات ایمنی برای کودکان:

همانطور که تا اینجای مطلب همراه ما بودید ما در مورد نکات ایمنی در کار و همچنین نکات ایمنی در خانه برای شما عزیزان صحبت کردیم. اما برای پدر ها و مادر های عزیز همیشه حفاظت از فرزندان دغدغه بسیار مهمی بوده است. ما نیز سعی داریم با بیان چند نکته کار آمد از کودکان و خردسالان بیشتر محافظت کنیم. جان کودکانمان در بسیاری از مواقع حتی از خودمان نیز مهم تر است. پس چه کار کنیم که کودکانمان دچار آسیب نشوند به خصوص در زمان های که در منزل تنها هستند. به هر حال در بسیاری از موارد ما به علت مشغله های متفاوت توانایی نگهداری از کودکان را نداریم. البته که مهم ترین مسئله این است که کودکان را در خانه تنها نگذاریم و نکات ایمنی را به خویب به کودکانمان آموزش دهیم. اما با رعایت نکات زیر تا حد زیادی از اتفاقات بد برای کودکان جلوگیری کنیم.

نکات:

  1. عدم تنها گذاشتن کودکان در خانه
  2. دور کردن مواد اشتعال پذیر از دسترس کودکان
  3. محافظت از نوزادان در یک تخت های حفاظ دار و عدم قرار داد اشیای که ممکن است باعث خفگی شود
  4. اشیا تیز و اشتعال زا و خطر ناک را در قفسه های بالا تری قرار دهید تا از دسترس کودکان خارج باشد
  5. از اشیا لبه دار تیز در خانه استفاده نکنید. مبلمان را در کنار پنجره ها قرار ندهید
  6. نصب محافظ برای پنجره ها و بالکن ها
  7. از نصب پرده های طناب دار در خانه جلوگیری کنید
  8. در راه پله ها از حفاظ و نرده استفاده کنید
  9. سیم های برقی و اتصالات را تا حد امکان از دسترس کودکان دور نگهدارید
  10. آموزش رعایت نکات ایمنی در دستور کار آموزش به کودکان قرار دهید
  11. حبس نکردن کودکان در اتاق ها
  12. تنها نگذاشتن کودکان در حمام
  13. تهیه اسباب بازی های مناسب برای کودکان که تیز و خطرناک نیستند
  14. جعبه کمک های اولیه و دارو ها را در دسترس کودکان قرار ندهیم
  15. کف اتاق کودکان را فرش نرم پهن کنید

یکی از نکات بسیار بسیار مهم ایمنی مربوط به دستکش های ایمنی میشود. دستکش های ایمنی انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها دستکش تمام چرم نسوز است. دستکش نسوز تمام چرم یکی از محبوب ترین دستکش های ایمنی به شمار میرود. دستکش نسوز تمام چرم فرانسوی از محبوب ترین ان ها در فروشگاه ما به شمار میرود. شما میتوانید با کلیک روی دستکش نسوز تمام چرم این محصول را مشاهده کنید. همچنین پیشنهاد ما مشاهده محصولات دستکش ایمنی نیز میباشد.

کودکان

نکات ایمنی در مدارس:

همانطور که همه ما میدانیم مدارس جایگاه بسیار مهمی را تربیت فرزندانمان دارد. بسیاری از ساعت ها تعداد زیادی از کودکان در کنار هم قرار میگیرند  و ممکن است خطر ساز شوند. در ابتدا لازم است حدالمکان مدرسه ای را برای فرزندانمان انتخاب کنیم که موارد ایمنی به آن ها آموزش داده شود. همچنین بهتر است خودمان نیز موارد آموزش و احتیاط در مدار را به آن ها آموزش دهیم. بسیاری از موراد دیده شده که کودکان در زنگ های تفریح در حیاط ها مشغول به دویدن و بازی هستند. در این بین ممکن است کسی از آن ها آسیب ببیند. در این شرایط نیز کار خیلی زیادی از دست مربیان و مسئولان بر نمیاید. پس بهتر است خود ما در ابتدا نکات ایمنی مربوط را به فرزندانمان آموزش دهیم تا آسیبی در مدرسه آن ها تهدید نکند. اما بهتر است به نکات زیر نیز توجه کنید.

نکات:

  1. آموزش و تربیت درست فرزندانمان
  2. انتخاب مدارس خلوت تر و با دلسوزی بیشتر مسئولان و مربیان آن مدرسه
  3. پوشش مناسب برا فرزندان
  4. همراه داشتن برخی از تجهیزات ایمنی
  5. یاد دادن قدرت نه گفتن به فرزندانمان
  6. تربیت فرزندان برای جلوگیری از خشم و عصبانیت و دعوا
  7. آموزش صلح و دوستی به فرزندان
  8. راهرو ها باید دارای نرده و محافظ باشند
  9. پنجره های مدرسه باید دارای حفاظ باشند
  10. مربیان دلسوز و آموزش داده شده در زمینه حفاظت از فرزندان

نکات زلزله در مدارس:

  1. استفاده از نیمکت و تجهیزات استاندارد
  2. آموزش نکات ایمنی و برگذاری مانور زلزله در مدارس 
  3. سیم های برق باید به صورت تو کار به کار روند
  4. موادی که ممکن است دچار اتش سوزی شوند دور از دسترس کودکان قرار گیرند
  5. استفاده از کپسول آتش نشانی در مدارس
  6. مجهز شدن مدارس به جعبه های کمک اولیه
  7. ساخت مدارس با رعایت نکات ایمنی در کار و ضد زلزله بودن
  8. پلکان مدارس و راهرو ها باید دارای نرده باشد
  9. استفاده از حفاظ برای پنجره ها
  10. پناه گرفتن زیر میز در مدارس در هنگام زلزله
  11. جلوگیری از شلوغی دانش آموزان و بهم ریختن نظم
  12. خروج سریع دانش آموزان به حیاط پس  از توقف زلزله
  13. وسایل بازی استاندارد در مدرسه
  14. فاصله گرفتن از تیر های دروازه در حیاط
  15. فاصله گیری از قفسه ها و پوشش سر با دست
اصول ایمی

جلوگیری از خطر با رعایت نکات ایمنی:

همانطور که پیش تر نیز گقته شد جلوگیری از خطر وظیفه انسانی همه ما برای خودمان و سایر افراد است. ما نیاز داریم تا با رعایت این نکات همراه همیشگی هم باشیم تا همه از خطر مصون بمانند. با رعایت نکاتی که امروز توسط شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور ذکر شد، اتفاقات ناگوار را به حداقل خود برسانید. ما امروز در این بخش در مورد نکات ایمنی در خانه و کار و رعایت آن ها بسیار صحبت کردیم. همچنین در مورد نکات ایمنی در خانه برای کودکان نیز به بحث و گفتگو پرداختیم. پیشنهاد ما به شما پیشگیری از هر نوع اتفاقی است. همیشه پیشگیری در مقابل هر حادثه و اتفاقی بهتر از درمان و رفع آن است. ما در این بخش سعی کردیم تمامی مواردی که ممکن است برای شما تهدید آمیز باشد را بیان کنیم. خواهشا برای حفظ سلامتی و جان خود و اطرافیانتن به این موضوعات اهمیت دهید.

تهیه تجهیزات ایمنی:

اما شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور یکی از بزرگترین ارائه کنندگان انواع تجهیزات ایمنی میباشد. ما انواع تجهیزات ایمنی را به قیمت عمده و با ضمانت اصالت کالا عرضه میکنیم. همچنین تمامی محصولات این فروشگاه قابلیت ارسال به سراسر کشور را دارد. ضمن آن که شما از یک شرکت معتبر محصولات مورد نیاز خود را خریداری میکنید. شما میتوانید از طریق شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور سفارشات مورد نظر خود را ثبت و در سریع ترین زمان دریافت کنید. شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور تولید کننده و فروشنده انواع تجهیزات ایمنی، جوشکاری، ترافیکی، آتش نشانی، کار در ارتفاع و … است. برای مشاهده تمامی محصولات در این دسته میتوانید به بخش تجهیزات ایمنی مراجعه کنید.

شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور

این متن توسط شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور تهیه و تنظیم شده است.

ارتباط از طریق واتس اَپ

WhatsApp

NUMBER

ارتباط از طریق تلگرام

Telegram

ID

ارتباط از طریق اینستاگرام

INSTAGRAM

ID

ارتباط از طریق تماس

CALL

021-66765707

به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *