وبلاگ

شیلد محافظ صورت نسوز

شیلد محافظ صورت نسوز

محافظ صورت ایمنی از اهمیت زیادی بر خوردار است. شیلد محافظ صورت نسوز یکی از انواع محافظ صورت ایمنی است. شیلد محافظ صورت IR5 از جمله تجهیزات لازم برای جوشکاری است؛ و بدون آن استفاده از آن حتما عواقب بدی را تجربه خواهیم کرد. بدون استفاده از این شیلد ها خطر های زیادی برای انسان به وجود می آورد. در حین جوشکاری، چشم و صورت ممکن است در معرض خطرات متعددی قرار گیرند. از این رو باید از این لوازم ایمنی استفاده کنید.  توجه داشته باشید که عینک و یا شیلد های درجه معمولی حفاظت مورد نیاز را فراهم نمی کند. مهم است که از وسایل جوشکاری تخصصی برای اطمینان از ایمنی تیم خود استفاده کنید. فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور عرضه کننده انواع محافظ صورت ایمنی است. شما می توانید شیلد محافظ صورت ایمنی را با بهترین قیمت از ما خریداری نمایید. به این منظور لازم است با شماره های ما تماس بگیرید.

اهمیت حفاظت از صورت و چشم

صورت را می توان مهم ترین جز در بدن انسان دانست. صورت در صورتی که آسیب ببیند نه تنها مشکلات زیادی را برای ما ایجاد میکند. بلکه روی زیبایی ما نیز تاثیر منفی زیادی می گذارد. جوشکاری ها، برش کار‌ی ها، لحیم ‌کاری ‌ها و دیگر فعالیت های از این دست، در معرض خطرات بالقوه زیادی هستند؛ که در طول فرایند جوشکاری خطر آسیب را به همراه دارند. جوشگاری می تواند باعث آسیب دیدن چشم و همچنین سوختگی صورت شود. بیش از 50 درصد از صدمات ناشی از جوشکاری چشم و صورت را تحت تأثیر قرار می دهد. شیلد محافظ صورت نسوز در این شرایط می تواند بسیار کمک کننده باشد. به همین دلیل است که OSHA از کارفرمایان می خواهد اطمینان حاصل کنند که کارکنان از وسایل حفاظتی مناسبی مانند شیلد محافظ استفاده می کنند؛ تا چشم و صورتشان در برابر زباله های پرنده، پاشش فلز، از محافظت خوبی برخوردار باشد.

از طریق جلو گیری از تماس مستقیم با دست و اشیاء آلوده به بیماری، می ‌تواند؛ از چشمان و صورت محافظت کرده و احتمال انتقال بیماری را کاهش دهد. این وسیله می‌تواند تنفس را از ذرات معلق در هوا مثل ذرات خرده‌رو و ذرات میکروبی حفظ کند و تنفس را بهبود بخشد. در کل، استفاده از شیلد محافظ صورت ایمنی شخصی را تقویت می ‌کند؛ و به کنترل شیوع بیماری‌ ها و حفظ سلامت عمومی جامعه کمک می ‌کند. این موارد از مهم ترین اهمیت حفاظت از صورت و چشم بود؛ که به آن ها اشاره شد.

ویژگی های شیلد محافظ صورت نسوز

شیلد ایمنی یا محافظ صورت تجهیزاتی هستند؛ که از چشم و صورت فرد در مقابل پرتاب اشیا و ذرات مضر و مواد خطرناک شیمیایی محافظت می کند. اما این نکته مهم را باید بدانید همان طور که شیلد های ایمنی محافظت خوبی را برای صورت فرد ایجاد می کند نباید؛ دید فرد را مختل یا دچار مشکل کند ! لذا این شیلد ایمنی با با وجود تیره بودن طلق آن هیچ گونه مشکلی را برای دید کاربر ایجاد نمی کند. نکته بسیار قابل توجه این محصول این است؛ که می توان همراه آن همزمان از تجهیزاتی چون عینک ایمنی یا عینک طبی ، کلاه ایمنی و ماسک تنفسی استفاده کرد. در ضمن دارای وزن بسیار سبک 330 گرم بوده و فرد را در استفاده طولانی مدت خسته نمی کند. شیلد محافظ صورت SIS مناسب مشاغلی چون فرزکتاری، سنگ زنی، تراشکاری، آزمایشگاه و انواع مشاغل صنعتی و پتروشیمی می باشد.

تنها تاثیر شیلد ها مراقبت از شخص و دیگران در برابر ذرات عطسه و سرفه و نیز کاهش تماس دست با صورت است. که همه اینا در کاهش ابتلای کاربر و دیگران موثر است. اما کافی نیست و حتما به همراه شیلد ها از ماسک های پزشکی و یا فیلتر دار استفاده کنید. عموما شیلد ها دارای یک سربند قابل تنظیم هستند. تا کاربر بتواند زیر این محافظ ها از ماسک عینک و … استفاده کند. به علاوه عموما در قسمت پیشانی یک کوسن کوچک دارند که حکم عرق گیر را ایفا می کند. شیلد محافظ صورت نسوز می توانید را از تدبیر پاسارگاد نوآور خریداری کنید.

مطلب پیشنهادی: ماسک جوشکاری اتومات

مزیت های شیلد محافظ صورت نسوز

طلق محافظ صورت از جنس پلی کربنات و جنس هدگیر از پلاستیک می باشد؛ و دارای یراق قابل تنظیم جهت قرار دادن روی سر می باشد. شیلد ها بسیار مقرون به صرفه هستند؛ که تنها با یک بار خرید می توان به مدت بسیار طولانی از آن استفاده نمود. محصول فوق را می توان کادر درمان و پرستاران محترم ، فروشندگان و تمام افراد پرسنل شرکت ها ، موسسات و ادارت و غیره… استفاده کنند. شیلد های ایمنی علاوه بر حفاظت در برابر پرتاب ذرات تا حدودی می توانند؛ صورت و چشم ها را در برابر پاشش مواد شیمیایی نیز محافظت نمایند. این طلق های حفاظتی اغلب کل صورت را پوشش می دهند؛ و با استفاده از یک هدگیر که معمولاً به صورت رگلاژی و قابل تنظیم است؛ روی سر فیکس می شوند. شیلد های محافظ صورت عمدتاً از دو قسمت تشکیل می ‌شوند.

برخی از انواع شیلد‌ های موجود در بازار قابل شستشو هستند؛ و چندین بار می‌ شود از آن‌ها استفاده کرد اما برخی دیگر یکبار مصرف هستند؛ و نمی ‌توان از آن‌ها بیشتر از یکبار استفاده کرد. این شیلد ها پر مصرف ‌ترین شیلد های موجود در بازار هستند؛ و در طراحی آن‌ ها از یک بند استفاده شده است؛ که بر روی پیشانی کاربر قرار می ‌گیرد و ثابت است و تکان نمی‌ خورد. این شیلد ها علاوه بر طلق رویی، یک عینک برای محافظت و نگهداری کردن از چشم دربرابر مواد شیمیایی و عفونی دارند.

محصولات ایمنی عرضه شده در تدبیر پاسارگاد نوآور

دستکش نسوز

در بسیاری از مشاغل پرخطر، این دست ها هستند؛ که نقش اصلی را باز می کنند. استفاده از دستکش نسوز ایمنی به خصوص در کارخانه جات و صنایع مختلف باعث نجات دست ها از خطر سوختگی می شود. خرید انواع تجهیزات ایمنی مثل خرید دستکش نسوز در فروشگاه تدبیر پاسارگاد نواور به صورت عمده و با کمترین قیمت انجام پذیر است. این دستکش ایمنی باید نسوز باشد. از این رو در ساخت این دستکش نسوز از مواد پلیمری استفاده می شود. از این استفاده از دستکش ایمنی اهمیت پیدا می کند. همان طور که گفتیم دستکش ایمنی انواع مختلفی دارند. دستکش ایمنی علاوه بر ایجاد اطمینان خاطر در آتش نشان ها در زمان عملیات؛ می توان بازدهی آن ها را نیز افزایش دهد. این دستکش دارای مقاومت بالا در درجه حرارت بالای کوره است. و می تواند به خوبی از دست کاربر در برابر حرارت محتفظت کند.

مطلب پیشنهادی: دستکش نسوز

ماسک جوشکاری فیبری دستی

این ماسک جوشکاری فیبری  امکان پوشش کامل صورت و برخی نواحی گردن در مقابل تششعات جوشکاری را دارد. ماسک دستی جوشکاری فیبری، یک دسته به منظور نگه داشتن آن در جلوی صورت دارد. که با پیچ به آن نصب شده و به رنگ طوسی طراحی شده است. این ماسک، به عنوان یک کلاه ایمنی علاوه بر اینکه صورت را در برابر برخورد ذرات ریز و اجسام سخت محافظت می کند؛ عایق مناسبی در برابر گرما است. ماسک دستی جوشکاری، یک دسته به منظور نگه داشتن آن در جلوی صورت دارد؛ که با پیچ به آن نصب شده و به رنگ طوسی طراحی شده است. ماسک یکی از مهمترین ابزار های ایمنی در فرایند جوشکاری محسوب می شوند؛ خطرات نداشتن ماسک حین جوشکاری می تواند؛ صدمات جبران نا پذیری داشته باشد. ماسک جوشکاری فوق محصول کشور ایران و شرکت اخوان می باشد. ماسک دستی جوشکاری فیبری بدنه مقاومی از جنس PVC دارد.

مطلب پیشنهادی: ماسک جوشکاری فیبری دستی

طلق محافظ صورت BLUE EAGEL

طلق محافظ صورت شفاف با ضخامت ۱٫۰mm از جنس پلی کربنات به ابعاد39cm-20cm دارای بالاترین قدرت تفکیک کروی، تفکیک آستیگمات و انتشار نور می باشد. جنس طلق ها عموما از پلی کربنات بوده؛ که آن را در برابر ضربه ، پرتاب اشیاء تیز و حرارت مقاوم می کند. با توجه به اینکه نوع مواد سازنده این شیلد از جنس پلی کربنات بوده؛ و دارای ضخامت یک میلی متر است. در صورت پاشش مواد شیمیایی بایستی با آب شست و شو داده شده؛ مواد شیمیایی از روی شیلد پاک گردیده و خشک شود. شیلد های صورت انواع مختلفی داشته که هر کدام حفاظت را در برابر گروه خاصی ارایه می‌ دهند. در قسمت محافظ صورت از محصولات دیگر مجموعه نیز استفاده کنید. دارای تقویت کننده های آلومنیومی در لبه شیلد ها که مقاومت شیلد ها رو بالا برده و فرم گیری مناسبی به شیلد محافظ FC48 داده است.

مطلب پیشنهادی: طلق محافظ صورت BLUE EAGEL

خرید شیلد محافظ صورت نسوز از تدبیر پاسارگاد نوآور

برای خرید شیلد محافظ صورت نسوز از تدبیر پاسارگاد نوآور، می ‌توانید به با شماره های ما تماس بگیرید. شما می توانید در وب سایت ما محصولات موجود را مشاهده و سفارش دهید. قبل از انجام خرید، مطمئن شوید که مشخصات محصول، قیمت، و شرایط تحویل را بررسی کنید. اگر نیاز به دریافت مشاوره دارید؛ می توانید با ما تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید. همچنین، ممکن است با تماس با تدبیر پاسارگاد نوآور اطلاعات بیشتری در مورد محصولات و روش‌های پرداخت و تحویل دریافت کنید. به عنوان یک نکته ایمنی مهم، همیشه از محصولات با کیفیت و استاندارد برای محافظت از صورت و ایمنی شخصی خود استفاده کنید و دستورات استفاده به‌ دقت رعایت کنید.

به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *