وبلاگ

فروشگاه لوازم ایمنی در تهران

فروشگاه لوازم ایمنی در تهران

در دنیای امروز، ایمنی و سلامت در همه جوانب زندگی بشر اهمیت فراوانی دارد. به خصوص در محیط ‌های کاری و صنعتی، حفظ ایمنی کارکنان و کاربران از اهمیت بسیاری برخوردار است. فروشگاه لوازم ایمنی تدبیر پاسارگاد نوآ ور عرضه کننده انواع لوازم ایمنی است. فروشگاه ‌هایی که لوازم و تجهیزات ایمنی را عرضه می ‌کنند؛  نقش بسیار حیاتی در تأمین و ارائه این لوازم ایفا می ‌کنند. تهران، به عنوان یکی از شهر های پرجمعیت میزبان فروشگاه‌ های متعددی در زمینه لوازم ایمنی است. که فروشگاه لوازم ایمنی تدبیر پاسارگاد نوآور یکی از معتبر ترین آن ها است. این فروشگاه‌ با ارائه انواع لوازم ایمنی از جمله محصولات مربوط به حفاظت شخصی، اطفاء حریق، ایمنی در کار و بسیاری از موارد دیگر؛ نقش مهمی در بهبود سطح ایمنی و کاهش خطرات مرتبط با کارها و فعالیت‌های روزمره دارند. فروشگاه لوازم ایمنی تدبیر پاسارگاد نوآور؛ یکی از مجهز ترین فروشگاه لوازم ایمنی در تهران است.

محصولات عرضه شده در فروشگاه لوازم ایمنی در تهران

انواع تجهیزات ایمنی به منظور حفظ سلامت و ایمنی افراد در مقابل خطرات و حوادث مختلف استفاده می‌ شوند. تجهیزات ایمنی متناسب با نوع فعالیت و محیط کاری ممکن است متفاوت باشند.  محصولات عرضه شده در فروشگاه لوازم ایمنی در تهران؛ متناسب با نیاز مخاطبان انتخاب شده است. استفاده از تجهیزات ایمنی بسیار اهمیت دارد. این موضوع می تواند ضامن سلامتی افراد باشد. تجهیزات ایمنی به چند گروه اصلی تقسیم بندی می شوند؛ که هر کدام از آن ها یر مجموعه هایی دارند. برای کار کردن در حالت ایمن لازم ایت از تجهیزات ایمنی متناسب با نوع فعالیت خود استفاده کنید. این موضوع بسیار اهمیت دارد. چرا که استفاده از تجهیزات ایمنی نا مناسب نه تنها باعث افزایش ایمنی فرد نمی شود؛ بلکه خطراتی را برای او بر همراه می آورد. همچنین بازدهی فرد را نیز به شکل قابل توجهی کاهش می دهد. در زیر، به برخی از انواع محصولاتی که در فروشگاه تجهیزات ایمنی تدبیر پاسارگاد نوآور عرضه شده است می پردازیم.

 لباس‌ کار

یکی از مخاطب ترین لوازم ایمنی، لباس کار است. این لباس ‌ها به منظور حفاظت در برابر حرارت، ضربه، برق، مواد شیمیایی و آلودگی‌های محیطی استفاده می‌ شوند. لباس کار انواع زیادی دارد. هر کدام از آن ها برای استفاده در شرایط به خصوصی کاربرد دارند. برای خرید لباس کار به این نکته توجه کنید که در چه شرایطی می خواهید از آن استفاده کنید. و چه انتظاراتی از آن دارید. لباس های کار عموما از جنس بزرنت تولید می شوند. این جنس بسیار مقاوم است. و در کنار این مورد وزن کمی هم دارد. که این باعث راحتی کاربر خواهد شد. لباس کار عموما متناسب با رنگ سازمانی شرکت ها انتخاب می شود. تا شکل و شمایل زیبایی هم داشته باشد. لباس های کار انواع زیادی دارند. برخی از آنها یک تکه هستند. برخی شامل شلوار و کاپشن می شوند. و نمونه های دیگری هم وجود دارد. که با توجه به نیاز خود می توانید آن ها را خریداری کنید.

کلاه‌ ایمنی

 کلاه ایمنی یکی از مهم ترین انواع تجهیزیات و لوازم ایمنی است. از این تجهیز ایمنی که در فروشگاه لوازم ایمنی در تهران عرضه می شود؛ برای محافظت از سر و صورت استفاده می شود. کلاه ایمنی در برابر ضربه  ‌ها و خطرات مکانیکی، مانند سقوط اشیاءاز سر کاربر محافظت می کند. در کارگاه های صنعتی و ساختمانی از این تجهیز ایمنی استفاده می ‌شود. انواع کلاه‌ های ایمنی شامل کلاه‌های فلزی، کلاه‌ های پلاستیکی و کلاه‌های مخصوص صنایع خاص می ‌شوند. این کلاه ها هر کدام ویژگی منحصر به فردی را ارائه می دهند. اهمیت این موضوع که از کلاه ایمنی استاندارد استفاده شود؛ بسیار زیاد است. چرا که استفاده از کلاه ایمنی غیر استاندارد خود خطرناک است. چرا که در صورت برخورد اجسام با آن، شکسته می شود و احتمال ورود قطعات شکسته و آسیب جدی به سر وجود دارد. لذا حتما از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کنید.

 عینک و ماسک

عینک و ماسک یکی دیگر از انواع دیگر تجهیزات ایمنی است. عینک ‌ها و ماسک ‌ها برای محافظت از چشم‌ ها و صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این تجهیزات و لوازم ایمنی در برابر ذرات معلق در هوا، مواد شیمیایی، اشعه ماوراءبنفش، بخارات و گاز ها استفاده می ‌شوند. استفاده از عینک و ماسک ایمنی به اندازه کلاه ایمنی فراگیر نیست. اما در برخی صنایع استفاده از آن ها الزامی است. در این دسته از صنایع عواملی که به دستگاه تنفسی آسیب برساند زیاد است. از این رو در هنگام حضور در آن محیط ها باید از ماسک استفاده شود. از آن جایی که این عوامل چشم ها را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد؛ استفاده از عینک هم الزام خواهد داشت. مثل همه انواع تجهیزات ایمنی، عینک و ماسک هم تنوع زیادی دارند. و هرکدام برای شرایطی خاص طراحی و تولید شده اند. لذا شما هم از عینک و ماسک مناسب استفاده کنید.

 

دستکش‌ ایمنی

 دستکش‌ ایمنی  یکی از مهم ترین انواع لوازم ایمنی است. در فروشگاه لوازم ایمنی در تهران انواع دستکش ایمنی عرضه می شود. به دو دلیل استفاده از دستکش‌ ایمنی به نسبت سایر تجهیزات ایمنی اهمیت بیشتری دارد. اول آن که دست ها احتمال آسیب دیدن بیشتری وجود دارد. و از طرف دیگر دست ها از مهم ترین اعضا در بدن هستند. برای محافظت از دست‌ها در برابر آسیب‌ های مکانیکی، مواد شیمیایی؛ حرارت و سایر خطرات، دستکش ‌های ایمنی به کار می ‌روند. انواع دستکش ‌های ایمنی شامل دستکش‌ های فلزی، دستکش‌ های پلاستیکی و دستکش ‌های ضد شیمیایی هستند. در فروشگاه لوازم ایمنی تدبیر پاسارگاد نوآور انواع دستکش ایمنی وجود دارد. اگر می خواهید دستکش ایمنی استاندارد را با بهترین قیمت خریداری کنید؛ در فروشگاه لوازم ایمنی تدبیر پاسارگاد نوآور همه چیز مهیا است. برای مشاهده انواع محصولات عرضه شده در فروشگاه لوازم ایمنی تدبیر پاسارگاد نوآور بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تجهیزات آتش نشانی

یکی از مهم ترین تجهیزات ایمنی، تجهیزات فردی آتش نشانی هستند. لباس آتش نشانی، یکی از مهم ترین تجهیزات فردی آتش نشانی است. این لباس از مواد خاصی تهیه شده است که بتواند در مقابل حرارت، شعله و مواد شیمیایی مقاومت کند. این مواد باید بتوانند دمای بسیار بالا را به مدت طولانی تحمل کنند؛ و علاوه بر این، باید بتوانند مقاومت شیمیایی مناسبی در برابر مواد شیمیایی خطرناک نیز داشته باشند. دستکش ‌های آتش نشانی هم از تجهیزات فردی اتش نشانی بسیار مهم هستند. این دستکش ‌ها به عنوان وسیله‌ ای برای حفاظت از دست ‌های آتش نشانان در مقابل حرارت؛ آتش، مواد شیمیایی و زونکننده‌ ها طراحی و تولید می‌ شوند. کلاهآ نشانی یکی از مهم‌ ترین قسمت ‌های تجهیزات  آتش نشانی است؛ که برای حفاظت از سر و صورت آن ‌ها در برابر خطراتی مانند حرارت و اشعه‌ ی ماوراء بنفش استفاده می ‌شود. برای مشاهده همه تجهیزات آتش نشانی عرضه شده در فروشگاه لوازم ایمنی در تهران بر روی لینک زیر کلیک کنید.

صداگیر

محافظ روی گوش، یک راه حل موثر برای حفاظت از گوش های شما در برابر آسیب های ناشی از صداهای بلند و شدید؛آلودگی های محیطی و همچنین صدا  های ناخواسته است. این محافظ ها از مواد با کیفیت بالا و استاندارد های صنعتی مطابق با نیاز های شما ساخته می شوند؛ و با توجه به طراحی آناتومیک، به راحتی بر روی گوش شما قرار می گیرند. محافظ روی گوش یا ایرماف، یکی از بهترین راه حل هایی است؛ که برای حفاظت از گوش های شما در برابر آسیب های ناشی از صدا ها و آلودگی های محیطی در دسترس است. این محافظ ها از مواد با کیفیت و استانداردهای صنعتی بالا ساخته شده اند؛ و با توجه به طراحی آناتومیک، به راحتی بر روی گوش شما قرار می گیرند. صداگیر در دو نوع ایرماف و ایرپلاگ تولید می شود. صداگیر بسیار با اهمیت است. برا خرید صداگیر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ما

تلفن 1: ۶۶۷۶۵۹۲۴-۰۲۱
تلفن 2: ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱

پست الکترونیکی: tadbir.pasargad@gmail.com

اینستاگرام: tadbirpasaegad.n.co@

 

فکس:
021-66766351

آدرس ما : تهران- خیابان امام خمینی- نرسیده به میدان حسن آباد- روبروی بیمارستان سینا- پاساژ رشید ۳- طبقه دوم- پلاک۱

به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *