وبلاگ

دستکش ایمنی مخصوص کار

دستکش ایمنی مخصوص کار

بهترین دستکش کار و دستکش ایمنی ضد برش و ضد ضربه کدام برند است؟ کاربران برای بسیاری از کار های صنعتی از دستان خود استفاده می کنند. امروزه تهیه ‌‌ی دستکش ایمنی مخصوص کار در مکان‌‌ های صنعتی و به طور کلی مکان‌‌ های کاری یک لازمه است. رعایت نکات ایمنی هنگام کار یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که باید همیشه در نظر بگیریم. شعار اول ایمنی بعد کار. این روزها بیش از هر چیزی در کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و ساختمان‌های، در حال ساخت به گوش می‌رسد. امروزه تمامی صنایع استفاده از دستکش را برای حفاظت دستان پرسنل خود الزامی کرده اند. امروزه تمامی صنایع استفاده از دستکش را برای حفاظت دستان پرسنل خود الزامی کرده اند. استفاده از ابزار و تجهیزات ایمنی به خصوص دستکش ایمنی مخصوص کار بسیار مهم است و اولویت بالایی دارد. با توجه به نوع کار انجام می دهند دستکش ضخامت مناسب داشته باشد.

اهمیت دستکش ایمنی مخصوص کار

اهمیت دستکش ایمنی مخصوص کار:

اولین عضوی که در معرض آسیب قرار دارد و بیشترین میزان صدمات کاری را به خود اختصاص می‌‌دهد دست است. از جمله وسایل ایمنی که همیشه مد نظر کاربران بوده و توصیه می شود. که مورد استفاده قرار گیرد دستکش ایمنی است. رعایت نکات ایمنی، در هنگام کار مستلزم وجود ابزار و تجهیزات حرفه‌ای و مناسب کار است. دستکش ایمنی مخصوص کار می توانند. از هر عاملی که در کوتاه مدت و بلند مدت می توانند. به دست ها آسیبی وارد کنند جلوگیری به عمل آورند. یکی از آسیب پذیرترین قسمت های بدن در برابر آسیب هایی مانند. سوختگی ، قطع عضو و آسیب های شیمیایی دست است. هر دستکش با توجه به نوع آن برای کار های مختلف طراحی شده است. طبق آمار بیش از 60% افرادی که در اثر آسیب به مراکز درمانی و بیمارستان‌‌ها مراجعه می‌‌کنند. با استفاده از دستکش ایمنی مخصوص کار می توان جلوگیری کرد.

برای این که بتوانیم به صورت درست و کاربردی از دستکش ایمنی استفاده کنیم ابتدا باید بداینم دستکش ایمنی چیست و چه کاربردی دارد. دستکش‌ ایمنی مخصوص کار از پارچه ‌های متفاوت و با ضخامت‌ های گوناگون، تهیه می‌ شوند. استفاده از دستکش های محافظ در حرفه ها بسیار مهم و ضروری است. افرادی هستند که دستکش کار نداشته ‌‌اند و آسیب ‌‌های کاری گریبان گیر آن ها شده است. لازم است بگوییم که یکی از ابزار و وسایلی که هنگام کارهای سنگین و پر خطر برای محافظت. از دست مورد استفاده قرار می گیرد دستکش ایمنی مخصوص کار  است.

دستکش برزنتی مخصوص کار

دستکش برزنتی:

یکی از انواع دستکش ایمنی مخصوص کار دستکش برزنتی است. دستکش‌های چرمی به دلیل دوام مواد، طول عمر و مقاومت. در برابر سایش در بین کارگران در صنایع مختلف مورد علاقه قرار گرفته‌ اند. دستکش یکی از ابزار ایمنی است که استفاده از آن بسیار در کار مهم است. به علت وجود دو لایه چرم کف دست، دستکش از مقاومت بالایی برخوردار شده  میزان سایش آن به حداقل می رسد. در مشاغل متعدد نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی برای رعایت اصول ایمنی بسیار احساس می شود. یکی از ابزار و وسایلی که هنگام کارهای سنگین برای محافظت از دست مورد استفاده قرار می گیرد دستکش ایمنی است. همان طور که می دانید در اکثر مشاغل دنیا برای انجام کار دست ها عضوی مهم هستند. دستکش برزنتی مناسب خط تولید، مونتاژ کاری، تاسیساتی، لوله کشی و … می باشد. استفاده از دستکش ایمنی مخصوص کار از این جهت اهمیت دارد.

انواع دستکش های ایمنی را به طور کلی می توان در سه دسته از لحاظ جنس،کاربرد و مشاغل قرار داد. یکی از این دستکش ها دستکش برزنتی است. باید با توجه به نوع کاری که انجام می دهند دستکش با ضخامت مناسب را انتخاب نمایند. دستکش های برزنتی انواع مختلفی دارند و در سایز های مختلف تولید می شوند. باید در هنگام انتخاب دستکش دقت کافی داشت تا دستکش مناسب کار مورد نظر را انتخاب نمایید. دستکش های برزنتی در مشاغلی همچون جوشکاری نیز استفاده می شوند. گفتیم که دستکش ایمنی مخصوص کار طیف وسیع و گسترده ای را دارند.

 مشاهده تمامی محصولات دستکش برزنتی

دستکش مخصوص حوله ای مخصوص کار:

دستکش حوله ای می تواند شما را در برابر خطرات بی شماری محافظت کند. محیط کار کارگاهی از جمله مهم ترین و حادثه خیز ترین مناطق خطر محسوب می شود. دستکش حوله ای مخصوص کار می تواند در امور خانگی تا صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. اما همه آن ها باید دارای خصوصیات استاندار باشند. با توجه به خطرات و شرایط متفاوتی که متخصصان و کارگران مختلف با آن مواجه می شوند. انتخاب دستکش مناسب با یک فعالیت شغلی خاص می تواند شما را سردرگم کند. به ندرت می توان صنعتی یافت که در آن ها خطر کاهش ، خطر سایش و سوراخ شدن وجود نداشته باشد. برای حفاظت دست دربرابر لبه های تیز از جمله چاقو ویا کاتر های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از دستکش هایی که برای کارگران لازم و ضروری است دستکش حوله ای می باشد. یکی از انواع دستکش ایمنی مخصوص کار محسوب می شود.

بر حسب نوع استفاده، این نوع از دستکش های حوله ای می توانند ساخته شوند. دستکش حوله ای می تواند در امور خانگی تا صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. دستکش حوله ای فردی که در محیط های سرد مشغول به کار است با فردی که کنار کوره ایستاده متفاوت است. مهم نیست در چه صنعتی کار می کنید، همیشه کارگران با تعدادی از خطرات شغلی درگیر هستند. سهل انگاری باعث می شود در طول انجام کار با آسیب های سطحی و جدی موجه شوند که بسیار خطرناک هستند. از آن جا که این نوع خطرات چنین دامنه وسیعی را پوشش می دهد است.

مشاهده محصولات دستکش حوله ای

دستکش مخصوص حوله ای مخصوص کار

انواع دستکش ایمنی:

در انجام کارها استفاده از دستکش ایمنی مخصوص کار، بسیار حائز اهمیت است. دستکش ایمنی از مواد مختلفی از قبیل مواد پلیمری، کتان، چرم طبیعی و مصنوعی، پنبه و…ساخته شده است. برای انتخاب و خرید دستکش کار شناخت مشخصات فنی و کیفی محصول ضروری می باشد. دستکش ایمنی مخصوص کار ضربه گیر بوده و ارتعاشات ناشی از کار با لوازم مکانیکی را به حداقل برسانند. سعی کنید دستکشی برای این محیط ها انتخاب کنید که ساق بلندتری داشته باشد تا مساحت بیشتری از دست را بپوشاند. دمای سرد می تواند باعث آسیب موقت یا دائمی به پوست و بافت عضلانی شود. هر چه سردتر باشد، به محافظت بیشتری از دست در هوای سرد نیاز دارید. دستکش ایمنی مخصوص کار یک دستکش با ویژگی های خاص برای محافظت از دست در برابر خطرات است. حتما در خرید دستکش ایمنی مخصوص کار دستکشی که متناسب با سایز دست شما است انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی: اهمیت استفاده از دستکش ایمنی

انواع دستکش ایمنی

دستکش ایمنی فقط نام دیگری برای دستکش کار است. جهت پیشگیری از این آسیب ها استفاده از دستکش ایمنی امری ضروری است. هر دستکش ایمنی متناسب با شغل و عملیات خاصی طراحی شده است. همیشه خطر آسیب وجود دارد و کاریرد دستکش ایمنی برای شما امری ضروری می باشد. دستکش ایمنی مخصوص کار جزء وسایلی است که. شما باید بر اساس خطرات و ریسک ها موجود در محل کار آن را انتخاب و استفاده کنید. فراهم آوردن تجهیزات ایمنی تاثیر بسیاری در کاهش خطرات موجود و افزایش راندمان کارگران دارد. سلامتی یکی از با اهمیت ترین دارای های بشر است.

یکی از این موارد را می توان تولیدات گسترده دستکش ایمنی مخصوص کار برای محیط کاری عنوان نمود. دستکش ایمنی مخصوص کار یا همان دستکش های کار را تجهیزات محافظ شخصی محصوب می شوند.

به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *