وبلاگ

انواع دستکش برزنتی نسوز

انواع دستکش برزنتی نسوز

استفاده از دستکش ایمنی در انجام کار بسیار اهمیت دارد. دستکش یکی از ابزار ایمنی است که استفاده از آن بسیار در کار مهم است. همه به خوبی میدانیم برای هر کاری ابتدا باید اصول ایمنی را رعایت کنیم. کاربران برای بسیاری از کار های صنعتی از دستان خود استفاده می کنند. در مشاغل متعدد نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی برای رعایت اصول ایمنی بسیار احساس می شود. استفاده از دستکش های ایمنی از این جهت اهمیت دارد که. می تواند سطح آسیب پذیری شما را برابر خطرات ناشی از کار به شدت کاهش یابد. بهترین راه برای محافظت از دست در هنگام مونتاژ کاری و کار های مکانیکی استفاده از دستکش های استاندارد می باشد. دستکش کار ازجمله لوازم ایمنی ضروری است که. از دستان ما در برابر انواع خطرات احتمالی از قبیل اصطحکاک، ساییدگی، تماس‌های مضر بیولوژیکی و شیمیایی محافظت می‌کند. دستکش برزنتی نسوز بررسی می شود.

برای مشاهده و خرید این محصول روی لینک دستکش برزنتی کلیک کنید.

دستکش برزنتی

دستکش کار برزنتی نسوز

دستکش نسوز از مواد پلیمری، پارچه کتان و مواد پلاستیکی ساخته می شود و انواع مختلفی دارد. برای کسانی که در شغل آتش نشانی فعالیت می کنند دستکش های صنعتی ساق بلند تهیه شده است. ساختار اصلی تشکیل دهنده پارچه برزنت نسوز، الیاف فایبر گلاس می باشد. دارای مقاومت حرارتی فوق العاده تا درجه 250 درجه سانتی گراد می باشد. برزنت نسوز به طیف گسترده ای از الیافی گفته میشود که مقاومت حرارتی بالایی دارند. این نوع محصول قسمت بیرونی به وسیله زنجیرهایی به یکدیگر متصل شده اند. این پارچه ها دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت می باشند. و می توانند تا دمای 500 درجه سانتی گراد را تحمل کند. مقاومت بالای مکانیکی این دستکش نسوز , همچنین مقاومت در برابر سایش دستکش برزنتی نسوز است. دستکش کف دوبل از جمله دستکش های ایمنی پرکاربرد است. که به منظور پیشگیری و محافظت از آسیب های فیزیکی، برق گرفتگی است.

ضخامت و کیفیت بالای دستکش کار برزنتی باعث شده. تا برای استفاده در کارگاه‌های صنعتی، کارخانجات و کارهای ساختمانی مناسب باشد. از جمله وسایل ایمنی که همیشه مد نظر کاربران بوده. و توصیه می شود که مورد استفاده قرار گیرد دستکش ایمنی است. دستکش برزنتی نسوزناسب مکانیکی از کیفیت عالی برخوردار بوده است. این دستکش ها انواع بسیار زیاد و متنوعی دارند که. با توجه به نیاز در شغل و حرفه ای طراحی می شوند. به همین علت باید در محافظت از دست ها بسیار کوشید. با توجه به نوع کاری که انجام شود دستکش با ضخامت مناسب انتخاب شود.

مطلب پیشنهادی: دستکش ایمنی ضد ضربه

دستکش کار برزنتی نسوز

کاربرد دستکش برزنتی نسوز

کاربرد این دستکش همان طور که گفتیم در صنایع گوناگونی است. دستکش یکی از مهم ترین پوشش های ایمنی است و استفاده از آن ضروری است. دستکش ایمنی انواع بسیار متفاوتی دارد که هر کدام در جهت فعالیتی خاص تولید و عرضه می شود. از جمله این برزنت ها می توان به برزنت نسوز سرامیکی. برزنت نسوز فایبرگلاس ، آزبستی و سیلیکونی یا کلسیم سیلیکات اشاره کرد. این دستکش ایمنی کاربرد بسیار مفیدی در صنایع پر خطر داغ دارد. دستکش های دوخته شده با این پارچه از مقاومت بالا یی در برابر عوامل فیزیکی برخوردار هستند. از دستکش برزنتی نسوز در فرآیند ذوب مواد از قبیل ذوب فلزات ریخته گری، شیشه و بلور سازی استفاده می شود. می توان از آن در کشتارگاه ها و یا قصابی ها از آن استفاده نمود. همین طور در واحد پخت صنایع غذایی، تولید چینی، کاشی و سرامیک و محصولات بهداشتی و … دارد.

دستکش نسوز، مقاومت بالایی در برابر دمای بالا و مواد اسیدی داشته. و در اکثر مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. دستکش برزنتی نسوز از سری دستکش های ایمنی مقاوم و مستحکم در برابر شعله ایجاد شده است. این دستکش‌ ها احتمال آسیب به دست و خطر نقص‌عضو را کاهش می‌دهند. با توجه به اینکه انواع دستکش ایمنی برای استفاده در کارهای مختلف طراحی و تولید شده است. از دیگر ویژگی های دستکش مناسب مکانیکی و مونتاژ کاری است که . می توان به انعطاف پذیری بالا آن، دو لایه بودن کف دستکش، سایز استاندارد و … اشاره کرد.

کاربرد دستکش برزنتی نسوز

دستکش برزنتی نسوز چیست؟

همان طور که می دانید در اکثر مشاغل دنیا برای انجام کار دست ها عضوی مهم هستند. دستکش برزنتی یکی از انواع دستکش های ایمنی می باشد. هر دستکش با توجه به نوع آن برای کار های مختلف طراحی شده است. این دستکش ها برای جلوگیری از آسیب و صدمه به دست استفاده می شوند. این دستکش شما را در برابر هرگونه آسیب دست محافظت خواهد کرد. تماس با مواد بیولوژیکی و همچنین در برابر دما های بسیار بالا. برای حفاظت و نگهداری از آنها باید از دستکش ایمنی مناسب استفاده شود. حفاظت دست درفرآیند های داغ و صنایع پر خطر موثر و مناسب است. پارچه های سرامیکی از دیگر پارچه های نسوز می باشند که از محبوبیت بالایی برخوردارند. مواد تشکیل دهنده این دستکش پلیمر های غیر حلال در اسید و لاستیک می باشد. دستکش برزنت نسوز علاوه بر ایجاد اطمینان خاطر در کارگاه دقت انجام را افزایش می‌دهد.

مقاومت بسیار زیاد در برابر ساییدگی، بریدگی، پارگی، خراشیدگی و ضرب دیدگی. بعضی از مدل‌های این کالاها دربرابر حرارت مقاوم بوده و از دستان شما در برابر جرقه محافظت می ‌کند. یکی از ابزار و وسایلی که هنگام کارهای سنگین و پر خطر برای محافظت از دست مورد استفاده قرار می گیرد. دستکش برزنت نسوز است. دستکش برزنتی نسوز به قالب دست تولید می شوند. بسیار مقاوم در برابر انواع آسیب ها از جمله ضربه، برش، حرارت، مواد شیمیایی ، اسیدی و … هستند. دستکش برزنتی نسوز یکی از مناسب ترین مکانیکی و مونتاژ کاری از کیفیت عالی برخوردار است.

مطلب پیشنهادی: فروش عمده دستکش ایمنی

فروش عمده دستکش برزنتی نسوز

مطلب پیشنهادی: فروش دستکش ایمنی

دستکش جوشکاری:

این نوع دستکش در صنایع مختلفی کاربرد بسیاری را دارد. دستکش با چرم بزی مخصوص جوشکاری آرگون می باشد. دستکش با چرم گاوی مناسب کار های جوشکاری غیر از آرگون است. این دستکش به علت نوع دوخت و طراحی مهندسی شده آن طرفداران زیادی در بازار دارد. دستکش ایمنی می تواند حداقل میزان آسیب را کم کند که این موضوع بسیار مهم و با اهمیت است. امروزه انواع گوناگونی از دستکش ایمنی برای حفظ و نگهداری در برابر طیف گسترده ای از خطرات در دسترس عام هستند. دستکش برزنتی نسوز به طیف گسترده ای از الیافی گفته می شود. که مقاومت حرارتی بالایی دارند و در صنایع حرارتی می توان از آن ها به عنوان عایق استفاده کرد. مقاومت حرارتی فوق العاده بالا تا حد درجه حرارت 250 درجه سانتی گراد است. این پارچه ها توانایی مقاومت تا دمای 900 درجه سانتی گراد را دارندکه از پارچه نسوز فایبرگلاس است.

ضخامت و کیفیت بالای دستکش کار برزنتی باعث شده تا. برای استفاده در کارگاه‌های صنعتی، کارخانجات و کارهای ساختمانی مناسب باشد. انواع دستکش های ایمنی را به طور کلی می توان در سه دسته از لحاظ جنس،کاربرد و مشاغل قرار داد. بهترین راه برای محافظت از دست در هنگام مونتاژ کاری و کار های مکانیکی استفاده از دستکش های استاندارد می باشد. در اغلب مواقع دستکش برزنتی نسوز از مواد پلیمری و پارچه های کتان تولید می شوند. دستکش برزنتی نسوز همچنین هر کدام از این نوع به دو نوع ساق چرم و ساق لمینت نیز دسته بندی می شوند.

فروش ویژه دستکش برزنتی کف ساده

جمع بندی:

دستکش برزنتی نسوز، مقاومت بالایی در برابر دمای بالا و مواد اسیدی دارد. دستکش برزنتی نسوز در اکثر مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این محصول از  الیاف طبیعی می باشد.

به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *