وبلاگ

تولید دستکش ایمنی

تولید دستکش ایمنی

دستکش های ایمنی مورد نیاز مشاغل مختلفی هستند. از این رو و با توجه به نیاز استفاده از این نوع دستکش در کشور. تولیدات دستکش ایمنی رونق خوبی در داخل دارد. کیفیت مناسب در کنار قیمت رقابتی باعث شده است که خریداران اقبال خوبی به محصولات ایرانی نشان دهند. دراین مقاله به موضوع تولید دستکش ایمنی خواهیم پرداخت. اما به عنوان مقدمه مختصری در باره انواع دستکش ایمنی توضیح خواهیم گفت. استفاده از تجهیزات ایمنی در کار بسیار مهم است. چرا که هیچ چیز از جان انسان مهم تر نیست. یکی از قسمت‌های بدن که باید همیشه مورد توجه باشد دست‌ها هستند. چرا که بیشترین کار را دست‌ ها انجام می‌ دهند. از این رو نسبت به اعضا دیگر بدن بیشتر در معرض خطر هستند. دستکش ایمنی باید با کیفیت باشد. همچنین حرکت دست باید در تمام دستکش‌های ایمنی راحت باشد. ادامه مقاله را به تولید دستکش ایمنی می پدازیم.

اما پیش از شروع این مطلب اعلام میداریم که شرکت تدبیر پاسارگاد نواور یکی از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه انواع محصولات ایمنی و به صورت تخصصی محصولات دستکش ایمنی است. دستکش های ایمنی جز محصولات پر فروش و پر طرفدار در تدبیر پاسارگاد نواور هستند. شما عزیزان میتوانید برای خرید عمده این محصولات و همکاری با ما با تدبیر پاسارگاد نواور ارتباط برقرار کنید. تدبیر پاسارگاد نواور همواره در کنار شما است.

تولیدات دستکش ایمنی

تولید دستکش ایمنی:

قبل از پرداختن به مبحث تولید دستکش ایمنی قصد داریم چند نمونه از پر تقاضا ترین دستکش های ایمنی را بررسی کنیم تا با آن ها آشنا شوید. اولین نوع دستکش ایمنی که مورد بررسی قرار می دهیم دستکش ضد برش است. این دستکش در محیطهای کاری که با ابزار برش سر و کار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین افرادی که با ماشین آلات سنگین نیز کار می کنند از دستکش ضد برش بسیار استفاده می کنند. این دستکش در برابر نیروی وارده از تیغ برش مقاومت بسیار خوبی را از خوب به نمایش می گذارد. این نوع دستکش در مقابل پاره شدن نیزمقاومت مناسبی دارد. توجه داشته باشید اگر در محیطی با خطر بریده شدن دست مشغول به کار هستید. حتما از این نوع دستکش استفاده کنید. از این دستکش در کار های مختلفی مانند نجاری، سنگ تراشی و تراشکاری ومشاغل از این دست استفاده می ‌شود.

تولید دستکش زنجیری

دستکش دیگر که در ذیل مبحث تولید دستکش ایمنی مورد بررسی قرار می دهیم؛ دستکش زنجیری است. این دستکش از کنار هم قرار گرفتن چندین و چند حلقه تولید می شود. حلقه ‌های این دستکش از فولاد ساخته شده از این رو بسیار مستحکم است. از این دستکش در مشاغلی مانند آشپزی و قصابی استفاده می شود. طراحی دستکش زنجیری به گونه‌ ای است که می توان از آن روی دستکش‌های دیگر استفاده کرد. اگر در مشاغل فعالیت دارید که در کنار جلوگیری از برش بهداشت نیز مورد اهمیت است. می توانید از دستکش زنجیری یا دستکش قصابی استفاده کنید.

پخش دستکش ایمنی

مطلب مرتبط: پخش دستکش ایمنی

دستکش ایمنی ضد اسید و جوش آرگون:

دستکش ایمنی ضد اسید و مواد شیمیایی دستکش یکی دیگر از انواع دستکش ایمنی هستند. آسیب هایی که اسید ها و مواد شیمیایی به بدن انسان می زنند در اکثر مواقع غیر قابل جبران است. از این رو پیشگیری از این اتفاقات بسیار مهم است. که به این منظور باید از دستکش های ضد اسید استفاده کرد. همچنین کاربر باید مراقب آسیب‌ های احتمالی که ممکن است به پوست، چشم و دست برسد باشد. از خصوصیات این دستکش می توان به این مورد اشاره کرد که این دستکش انعطاف ‌پذیری بالایی دارد. از این رو کار با آن ساده است و این موضوع باعث می شود بهره وری کار کاهش پیدا نکند. اگر بخواهیم تولید دستکش ایمنی ضد اسید را بررسی کنیم و مواد اولیه آن را نام ببریم باید بگوییم. در تهیه این دستکش از موادی مانند لاستیک و مواد پلیمری همچون نیتریل، PVC، بوتیل، نئوپرن استفاده می‌ شود.

دستکش جوشکاری یکی از انواع دستکش کار و ایمنی می باشد. از این دستکش برای محافظت از دست در برابر سوختگی استفاده می‌ شود که سوختگی توسط آرگون از آن جمله است. در تهیه این دستکش از چرم، پنبه نسوز، پشم شیشه، آرامد و بافت آلومینیومی استفاده می‌شود. تولید دستکش ایمنی جوشکاری آرگون با این موارد که ذکر شد انجام می شود. از ویژگی های این دستکش می توان به این مورد اشاره کرد کرد که. در برابر گرما و سرما مقاومت بسیار بالایی دارد. دستکش های ایمنی انوع بسیاری دارد که به چند نمونه از آن ها اشاره کردیم.

تولید انواع دستکش ایمنی

مراحل تولید دستکش ایمنی:

به عنوان اولین موضوع مراحل تولید دستکش ایمنی را مرور خواهیم کرد. دستکش ایمنی مانند هر کالای دیگری با نصب خطوط تولید آماده تولیدمی شود. بعد از نصب خطوط تولید مراحل به ترتیبی که بیان خواهد شد برای تولید دستکش ایمنی انجام خواهد شد. مرحله اول تولید دستکش، مرحله خیساندن پوسته های دستکش می باشد. به این منظور باید داخل مخزن از مخلوط آب و کلسیم پر شود. سپس پوسته یک پارچه دستکش داخل آن قرار می گیرد تا به طور کامل خیس شود. بعد از خیساندن نیاز است که دستکش مجدد خشک شود. استفاده از دستگاه هیدرواکسترکتور که از نیروی گریز از مرکز بهره می گیرد. جهت این منظور و آب زدایی پوسته یک پارچه دستکش استفاده می شود. بعد از آب گیری و خشک شدن پوسته دستکش، این مواد به کارگاه انتقال داده می شوند. در این مرحله لازم است که پوسته دستکش بار زده شود.

برای این کار از 2 الی 3 نفر کارگر برای بار زدن پوسته ها به دستگاه استفاده می شود. در این مرحله شستشو در داخل مخزن انجام می گیرد. خشک کردن و پختن در این مرحله به طور اتوماتیک وار انجام می گیرد. سپس دستکش ها در دستگاه به دو سمت راست و چپ تقسیم بندی می شوند. این دستکش ها توسط کارگران برداشته می شوند تا فرآیند روکش دهی در این مرحله انجام می گیرد. خیساندن در مخزن حاوی الکل صنعتی و سایر مواد شیمیایی خشک کردن و پختن نهایی در مرحله آخ.ر خط تولید دستکش صورت می‌گیرد.

تولید دستکش برزنتی

اهمیت تولید دستکش ایمنی برزنتی:

در این بخش از مقاله قصد داریم اهمیت تولید دستکش ایمنی برزنتی را مورد بررسی قرار دهیم. همان طور که گفتیم حفظ ایمنی کارکنان یک مجموعه بسیار با اهمیت است. برای این منظور اقدامات زیادی باید انجام شود که یکی از اصلی ترین آن ها استفاده از تجهیزات ایمنی است. همان طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم اهمیت استفاده از دستکش ایمنی زیاد است. از این رو هم واره به دنبال تهیه و استفاده از دستکش های برزنتی کاربردی هستند، تا ایمنی خود را به هنگام انجام امور افزایش دهند و سلامت خود را حفظ نمایند. معمولاً دست ‌ها در محیط‌ های کاری، در تماس با اشیا تیز و برنده، سیم ‌های برق، مواد شیمیایی و…  قرار می‌ گیرند. از این رو باید توجه بیشتری به این عضو حساس و البته مهم بدن داشته باشید. چرا که آسیب دیدن دست یعنی از کار افتادگی و خانه نشینی کامل یک فرد.

مشاهده محصولات دستکش ایمنی

امروزه در تولید دستکش برزنتی از فناوری ‌های نوین و دستگاه های پیشرفته استفاده می شود. با توجه به کاربرد محصولاتی که کارخانه های تولید دستکش ایمنی برزنتی به تولید می رسد. توجه به کیفیت و نوع مواد اولیه مورد استفاده بسیار اهمیت دارد. سازمان های بازرسی نیز به صورت مداوم بر روند تولید دستکش ایمنی نظارت دارند. البته در کنار تمام این سختی ها این محصول یک کالای اساسی و مهم است که خرید آن ضروری است. به این دلیل امروزه تولیدی ‌های بسیار زیادی راه‌ اندازی شده‌ اند. البته خوشبختانه رونق خوبی در مراکز تواید دستکش ایمنی وجود دارد. ما در تدبیر پاسارگاد نواور محصول دستکش برزنتی را متد روز دنیا و با بالاترین کیفیت تولید میکنیم. شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این محصول به صفحه دستکش برزنتی مراجعه کنید.

پخش و فروش

تولید دستکش ایمنی با سرمایه کم:

تا به این جای مقاله با فرایند تولید دستکش ایمنی آشنا شدیم. با توجه به نیاز زیادی که برای دستکش ایمنی وجود دارد. می توان گفت تولید دستکش ایمنی بسیار سود آور خواهد بود. راه اندازی هر شغلی نیاز به داشتن سرمایه دارد که تولید دستکش ایمنی نیز از این قائده مستثنا نیست. در شروع کار تولید دستکش ایمنی می توانید از دستکش کارگری استارت کار خود را بزنید. چرا که  تولید این نوع دستکش نسبت به نمونه های دیگر سرمایه کمتری را نیاز دارد. همچنین تولید این دستکش نیاز به دانش و تخصص کمتری نیز دارد. تولید دستکش ایمنی می تواند علاوه بر ایجاد در آمد برای فرد. از خروج ارز از کشور هم جلوگیری کند . و این گونه به سود و منفعت کشور و مردم نیز می باشد. امروزه راه‌ های بسیار زیادی وجود دارد که شما بتوانید به تولید دستکش ایمنی با سرمایه کم اقدام کنید.

برای تولید دستکش ایمنی نیاز به فضایی برای نصب خطوط تولید دارید. برای کاهش هزینه های خود می توانید در شهرک های صنعتی سوله اجاره کنید. همچنین می توانید از خطوط تولید دستکش ایمنی در نمونه های کارکرده براش شروع استفاده کنید. سپس با فروش محصولات تولیدی خود کسب و کارتان را گسترش دهید و اقدام به خرید دستگاه های به روز کنید. توصیه اکید ما این است که قبل از شروع تولید دستکش ایمنی به فروش آن ها فکر کیند. همچنین حتما دریاد گیری مهارت های مدیریت کسب و کار کوشا باشید. با علمی به خواهید داشت شکست نخورید.

ساخت دستکش

تهیه دستگاه تولید دستکش ایمنی:

همان طور که در بخش قبل گفتیم برای تولید دستکش ایمنی نیاز به خطوط تولید دارید. اما شاید برایتان سوال شده باشد که این دستگاه ها را از کجا باید خریداری کرد. قبل از پرداختن به این موضوع به دلیل اهمیت موضوع یادگیری مهارت های کسب و کار به آن می پردایم. حتما کسب علم در زمینه کسب وکار را از مهمترین وظایف خود در نظر بگیرید. حتما کتاب های مرتبط را مطالعه کنید. در دوره های مختلف شرکت کنید و از هر طریقی که می توانید اطلاعات خود را در این باره افزایش دهید. همچنین از خرج کردن پول در امر آموزش خود کوتاهی نکنید چرا که مطمئن باشید چندین برابر آن را کسب خواهید کرد. اما بپردازیم به خرید دستگاه تولید دستکش ایمنی. برای این منظور می توانید به سایت دیوار و یا شیپور مراجعه کنید. معمولا در این سایت ها آگهی های فروش خطوط تولید وجود دارد.

راه کار دیگر مراجعه به نماینگی های شرکت های تولید کننده و تامین کننده خطوط تولید است. برای راه اندازی تولیدی خود می توانید با مشاوران فروش این شرکت ها تماس حاصل فرمایید. همچنین برای کسب اطلاعات می توانید به شرکت های فعال در این زمینه مراجعه کنید. مطمئن باشید که مدیران این شرکت ها از هیچ کمکی کوتاهی نخواهند کرد و اطلاعات خوبی را به شما خواهند داد. تولید دستکش ایمنی نیاز به مهارت دارد. لذا بهتر است چند وقتی را به عنوان کارگر در شرکت های تولید دستکش ایمنی کار کنید. تا مهارت کافی را به دست آورید.

فروش ویژه دستکش ایمنی

جمع بندی مطالب و نکات پایانی:

خط تولید دستکش ایمنی ساختار ساده ای دارد. دستگاه های تولید دستکش ایمنی بدون ایجاد آلودگی و گرد و غبار کار می کنند. جنس بدنه دستگاه از فولاد ضد زنگ و چدن می باشد. برخی دستگاه های تولید دستکش ایمنی دارای قالب دست هستند. قالب دست موجود در دستگاه باعث می شود محصول نهایی بسیار راحت باشد. راه اندازی کارگاه تولید دستکش ایمنی می‌تواند سود و درآمد خوبی را ایجاد کند. خط تولید دستکش ایمنی مطابق با الزامات سر و صدا و زیست محیطی ساخته می شود. قیمت ماشین تولید دستکش ایمنی براساس عوامل مختلف تعیین می‌شود. از جمله ای موارد می توان به شرکت تولید کننده دستگاه، خط تولید دستگاه و نوع فروش اشاره کرد. برای خرید بهترین خط تولید دستگاه تولید دستکش ایمنی کار سختی را در پیش ندارید. به این منظور با جستجویی ساده در اینترنت، می ‌توانید با انواع ماشین‌ های تولید دستکش ایمنی آشنا شوید.

در حال حاضر استفاده از دستکش های علاوه بر مراکز صنعتی در مراکز خدماتی و منازل نیز کاربرد دارد. امروزه در اکثر محل های کار برای انجام خدمات مختلف از انواع مختلف دستکش کار استفاده می شود. همین عامل نشان می دهد که ایجاد خط تولید دستگاه بافت دستکش کار می تواند سود آوری بالایی داشته باشد. حسن دیگر تولید دستکش ایمنی قیمت کم مواد اولیه است که باعث می شود حاشیه سود شما افزایش پیدا کند. برای تولید دستکش ایمنی به فضای چندان بزرگی نیاز ندارید از این رو می توانید در هزینه فضا و محیط صرفه جویی کنید.

تولید دستکش حوله ای

محصول پیشنهادی: دستکش حوله ای

تولید دستکش ایمنی می تواند سود آوری را برای شما داشته باشد. به شرط آن که با دانش و سواد اقدام به تولید دستکش ایمنی کنید. تا مجبور به آزمون و خطا و در نتیجه متحمل شد هزینه های آن نشوید. در کنار تولید دستکش ایمنی به موضوع فروش آن نیز فکر کنید. حتما قبلا شروع کانال های فروش را بررسی کنید.

انواع دستکش را باید متناسب با کاربردی که از آن ها انتظار دارید خریداری کنید. انتخاب دستکش نامناسب نه تنها ایمنی را افزایش نمی دهد، بلکه می تواند خود باعث بروز حادثه شود. از این رو مهم است که با توجه به ویژگی هایی که از انواع دستکش کار بیان شد. دستکش مناسب خود را خریداری کنید. تا علاوه بر حفظ سلامتی در مدت کار خسته نشده و از کار کردن لذت ببرید.

شماره تماس ها:

تلفن ۱: ۶۶۷۶۵۹۲۴-۰۲۱
تلفن ۲: ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱

به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *