وبلاگ

دستکش ایمنی ارزان

دستکش ایمنی ارزان

از آن جایی که ایمنی اصلی ترین و مهم ترین موضوع در کار کردن در محیط های صنعتی و کارگاهی است. در این مقالخ قصد داریم  به مضوع مهم دستکش ایمنی ارزان بپردازیم. چرا که استفاده از دستکش ایمنی برای حفظ سلامت بدن بسیار حائض اهمیت است. همان طور که می دانید که سلامتی انسان موضوع بسیار مهمی است. که باید مورد توجه افراد و کارفرما ها قرار گیرد. چرا که اگر انسان سلامتی خود را از دست بدهد نمی تواند به کارکردن ادامه دهد. که این موضوع تبعات زیادی در اقتصاد و اجتماع دارد. دستکش ایمنی ارزان می تواند به راحتی از بروز چنین حوادثی جلوگیری کند. و در واقع آسیب های ناشی از بروز حوادث را در محیط های کاری به حداقل برساند. در حوادث ممکن است حتی نقص عضو در یک فرد رخ می دهد. از این می توان گفت استفاده از دستکش ایمنی مهم است.

دستکش ایمنی مفید

استاندارد های دستکش ایمنی ارزان:

به عنوان اولین موضوع در این مقاله قصد داریم به استاندارد های دستکش کار بپردازیم. چرا که برای خرید دستکش کار لازم است از استاندارد ها این نوع دستکش ها مطلع شود. استفاده از دستکش ایمنی ارزان اگر مطابق با استاندارد ها نباشد. نه تنها باعث حفظ ایمنی فرد نمی شود. بلکه می تواند خود باعث بروز حادثه و افزایش آسیب ها شوند. از این رو دانستن استاندارد های دستکش کار بسیار حائض اهمیت است. تا وقتی می خواهید دستکش ایمنی ارزان و با کیفیتی را بخرید لازم است این موارد را بدانید. لازم به توضیح است که استاندارد دستکش های ایمنی به صورت یک دفترچه ارائه شده است. و با مراجعه به این دفتر چه می توانید از تمام استاندارد های دستکش ایمنی ارزان مطلع شوید. مورد اول در خصوص استاندار های دستکش کار این است که. دستکش ایمنی ارزان باید تا حد بالایی ایمنی دست را فراهم کند.

شاید این موضوع بدیهی به نظر برسد. اما باید بگوییم که متاسفاده بسیاری از دستکش ها ایمنی افراد را تامین نمی کنندو و صرفا چهره ی یک دستکش ایمنی ارزان را به نمایش می گذارند. از نکته دیگر این است ابعاد دستکش باید متناسب با اندازه های مد نظر استاندارد طراحی و تولید شود. چرا که اگز دستکش بزرگ تر یا کوچک تر از حد استاندارد باشد فرد را دچار مشکلاتی می کند. اول اینکه رود کار را دچا اختلال می کند. و بازدهی و بهره وری فرد را کاهش می دهد. و ایمنی فرد را به خطر می اندازد.

مطلب مهم: بهترین دستکش کار

دستکش ایمنی ارزان ضد برش

دستکش خالدار کتان

یکی از ارزان ترین دست کش های ایمنی در بازار دستکش خالدار کتان است. این نوع دستکش بسیار پر کاربرد است و بیشتر در مشاغل سبک و کم خطر از آن استفاده می شود. همچنین این نوع دستکش در محیط های صنعتی نیز کاربرد های فراوانی دارد. به خصوص در خطوط تولید کارگران از دستکش خالدار کتان بهره می گیرند. در واقع باید بگوییم بیشترین موارد استفاده از این نوع دستکش ایمنی ارزان برای کارکنان خطوط تولید است. چرا که معمولا در خطوط تولید خطر چندانی افراد را تحدید نمی کند. و صرفا برای جلوگیری از آسیب های کوچک از دستکش خالدار کتان استفاده می شود. این دستکش ایمنی ارزان ویژگی های زیادی دارد که در ادامه به بیان برخی از آن ها می پردازیم. از مهم ترین ویژگی دستکش خالدار کتان انعطاف پذیری آن است. این ویژگی باعث شده است استفاده از آن روند کار را دچار اختلال نکند.

در مورد جنس دستکش خالدار کتان نیز باید نکاتی را بگوییم. ازاین رو ذکر این نکته لازم است که خال های به کار رفته در دستکش ایمنی خالدار کتان. از جنس پی وی سی است که همین امر موجب ایجاد ویژگی های خوبی در دستکش خالدار کتان شده است. این دستکش ایمنی ارزان ویژگی های جالبی دارد که  بارزترین آن ها مقاومت بالای آن در برابر سایش است. لذا استفاده از این دستکش در مشاغلی که دست دچار اصتحکاک با عوامل دیگر است توصیه می شود. همین طور جنس کتان به کار رفته در دستکش خالدار دارای انعطاف بالا است.

دستکش و کلاه

دستکش ضد برش

یکی از انواع دستکش ایمنی ارزان که بسیار پر کاربرد است دستکش ضد برش می باشد. این نوع دستکش در بسیاری از محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرد. دستکش ضد برش می تواند از حوادثی که دست فرد را تهدید می کند پیشگیری کند. و همین طور میزان آسیب را کاهش دهد. باید بگوییم دستکش ضد برش از مهم ترین لوازم ایمنی برای کسانی که با ابزارآلات برشی سر و کار دارد است. چرا در این مشاغل احتمال بریدن دست ها وجود دارد. که این موضوع می تواند بعضا باعث نقص عضو در فرد شود. همچنین افرادی که با ماشین آلات سنگین کار می کنند نیز دستکش ایمنی ضد برش بسیار مورد استفاده قرار می دهند. باید بگوییم در این دست مشاغل هم احتمال آسیب دیدن دست بسیار وجود دارد. از این دستکش در کارهای مختلفی مانند نجاری، سنگ تراشی، تراشکاری و موارد از این دست استفاده می‌شود.

دستکش ایمنی ارزان با توجهبه کاربردی که دارند از مواد مختلفی تولید می شوند. لازم به توضیح است که در تهیه این محصول از مواد مختلفی مانند چرم، لاتکس و کتان استفاده می‌ شود. استفاده از این موارد در دستکش ایمنی ارزان باعث می شود که فرد از لحاظ ایمنی دست ها به آسودگی برسد. و دیگر نگران آسیب دیدن دست های خود نباشد. در انتخاب دستکش ایمنی ارزان باید به موارد زیادی توجه کرد. که یکی از موارد مهمی که در انتخاب این دستکش باید مد‌نظر قرار دهید. فیت بودن دستکش است که علت آن را توضیح داده بودیم.

تولید دستکش حوله ای

مراحل تولید دستکش کار

در راستای کسب اطلاع از دستکش ایمنی ارزان بد نیست در باره با مراحل تولید دستکش کار نیز اطلاعاتی کسب کنید. لذا در این بخش از مقاله قصد داریم مراحل تولید دستکش کار را بررسی نماییم. باید بگوییم برای تولید دستکش ایمنی مانند هر کالای دیگری نیاز به نصب خطوط تولید وجود دارد. این خطوط تولید در محیط های کارگاهی نصب می شود تاشرایط برای تولید دستکش ایمنی ارزان فراهم شود. بعد از این که خطوط تولید نصب شدند و کارگاه برای تولید دستکش ایمنی ارزان آماده شد. وارد مراحل تولید می شویم که در ادامه مراحل تولید دستکش کار بررسی می کنیم. برای تولید دستکش کار مراحل به ترتیبی که بیان خواهد شد لازم مراحل طی شود. مرحله اول این است که پوسته دستکش کار خیساند شود. این مرحله اولین مرحله تولید دستکش ایمنی ارزان است. لذا پوسته را در داخل مخزنی از مخلوط آب و کلسیم می گیرد.

مطلب پیشنهادی: انواع دستکش ایمنی

تولیدات دستکش ایمنی

بعد از مرحله لازم است که پوسته دستکش ها خشک شود. مراحل تولید دستکش کار بعد از این که پوسته دستکش ها خشک شد وارد مرحله تازه ای می شود. بعد از خشک شدن پوسته دستکش ها این مواد به کارگاه انتقال داده می شوند. به طور معمول در این مرحله از 2 الی 3 نفر کارگر استفاده می شود. که با کمک آن ها دستکش ها بار گیری و به کارگاه منتقل می شوند. در این مرحله لازم است که پوسته دستکش ها شستشو شود. مراحل تولید دستکش کار بعد شستشو ادامه پیدا می کند بعد خشک می شوند.

دستکش برزنتی

قیمت دستکش ایمنی برزنتی

شغل باغبانی روحیه بسیار شاعرانه ای می طلبد و مواجه با گل و گیاد روحیه انسان را نوازش می کند. اما در همین شغل به ظاهر ساده نیز خطراتی دست انسان را تحدید می کنید. از این رو باید از دستکش ایمنی ارزان استفاده کرد تا دست ها دچار آسیب نشوند. اولین موردی که به ذهن هر فردی در خصوص مخطرات کار باغبانی می رسد تیغ گیاهان است. باید بگوییم که واقعا هم همین طور است و تیغ گیاهان آسیب های زیادی به دست باغبان می زنند. از این رو استفاده از دستکش برزنتی در هنگام کار کردن با گل ها بسیار رایج است. اما آسیب هایی به مراتب بیشتر هم ممکن است به دست باغبان وارد شود که توجهی به آن ها نمی شود. و آن هنگامی است که باغبان با خاک سر و کار دارد. آن جا است که آسیب هایی غیر جبران به دست وارد می شود.

هر چند از محصولی مثل دستکش برزنتی در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از آن ها باغبانی است. هر چند دستکش های اختصاصی با توجه به شغل باغبانی وجود دارد. اما دستکش برزنتی به عنوان یک دستکش همه فن حریف شناخته میشود. از همین رو هم از این محصول در مشاغل مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از استفاده های این محصول در شرکت های بزرگ فولاد است. برای خرید و مشاهده محصول دستکش برزنتی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

محصول پیشنهادی: دستکش برزنتی

فروش عمده دستکش ایمنی ارزان

دستکش ایمنی آتش نشانی

درادامه بررسی دستکش ایمنی ارزان در این بخش از مقاله دستکش آتش نشانی را بررسی می کنیم. همان طور که می دانید دستکش ایمنی آتش نشانی  یکی از انواع دستکش کار است. این نوع دستکش برای مواجه با حرارت های بالا بسیار مناسباست. و می تواند دست را در برار خطر سوختگی محافظت نماید. از این رو این نوع دستکش در مشاغلی که با حرارت سر و کار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. تا از حوادث احتمالی و همچنین آسیب های آن جلوگیری نمایند. مشاغلی که معمولا از دستکش ایمنی آتش نشانی استفاده می کنند. مشاغلی مانند شیشه گری ها، آهن گری، ذوب آهن و …  هستند. اما این نوع دستکش ایمنی ارزان به دستکش ایمنی آتش نشانی معروف هستند. مشاغلی که نام برده شد بسیار خطر ناک هستند. از این رو احتمال بروز حادثه در آن ها بسیار زیاد است استفاده از دستکش در آن ها مهم است.

همان طور که مشخص است وظیفه دستکش ایمنی آتش نشانی این است که. از آسیب ‌هایی مانند سوختگی و جراحت جلوگیری کند و از دست در برابر این عوامل محافظت نماید. از این رو باید در انتخاب دستکش آتش نشانی بسیار دقت به  خرج دهید چرا که. آسیب هایی که در این دست مشاغل احتمال بروزشان وجود دارد. بسیار خطر ناک هستند و عموما غیر قابل جبران می باشند. لازم به توضیح است که دستکش باید دارای آستر محافظ و مچ بند مقاومت بالا در برابر آتش می باشد. تا نهایت ایمنی را برای افراد و کاربران خود ایجاد نماید.

دستکش ایمنی آتش نشانی ارزان

دستکش زنجیری قصابی

نوع دیگر دستکش ایمنی ارزان دستکش قصابی است که کاربرد های فراوانی دارد. این دستکش محافظی برای جلوگیری از بریدگی است. از این در مشاغلی که احتمال بریدن دست ها وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد. از معروف ترین شغلی که از دستکش زنجیری استفاده می کند می توان به قصابی اشاره کرد. از این رو به این نوع از دستکش ایمنی ارزان دستکش قصابی نیز گفته می شود. در مورد ویژگی های بارز این دستکش باید بگوییم که. حلقه ‌های این دستکش از فولاد ساخته شده از این رو بسیار مستحکم است. تا توان رو یا رویی با عوامل برش را داشته باشد و بتواند از دست محافظت نماید.  از ویژگی های مثبت این دستکش این است که تمیز کردن آن بسیار راحت است. و از نظر بهداشتی نیز بسیار مناسب است. به همین جهت از آن بیشتر در مشاغلی مانند قصابی، آشپزی و … استفاده می ‌شود.

همان طور که گفتیم بافت دستکش کار زنجیری قصابی به گونه ای است که. موجب می شود در برخورد با وسایل تیز از بریدگی دست جلوگیری کند. همچین این دستکش با توجه به ویژگی هایی که دارد مقاومت بالایی در برابر اره های صنعتی دارد. لذا از آن در کارگاه هایی که از اره استفاده می شود نیز می توان استفاده کرد. برای محکم کردن دستکش قصابی در دست در قسمت مچی آن تسمه قفل داری تعبیه شده است. تا دستکش به راحتی از دست خارج نشود و به سادگی از آن استفاده کرد. این دستکش ایمنی ارزان ضد زنگ است.

محصول پیشنهادی: دستکش قصابی

دستکش ایمنی زنجیری ارزان

جمع بندی دستکش ایمنی ارزان:

دستکش ایمنی ارزان انواع مختلف و گوناگونی دارد که در این مقاله تنها به چند مورد از آن ها اشاره کردیم. باید بگوییم اهمیت استفاده از دستکش ایمنی ارزان برای همه روشن است. اما متاسفانه استفاده از دستکش استاندارد را چندان مورد توجه قرار نمی دهند. لذا توصیه می کنیم برای استفاده از دستکش ایمنی ارزان حتما به استاندارد بودن آن نیز توجه کنید. تا بتوانید نهایت همینطور کارایی و ایمنی را از دستکش ایمنی ارزان داشته باشید.

 

به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *