وبلاگ

انواع دستکش ایمنی

انواع دستکش

همانطور که میدانید استفاده از تجهیزات ایمنی یکی از ملزومات در هر کاری به شمار میرود. شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور نیز یکی از بزرگترین شرکت های تولید انواع دستکش های ایمنی است. شما عزیزان نیز میتوانید در بخش بعدی انواع دستکش های ایمنی را نیز مشاهده کنید. همچنین شما عزیزان میتوانید برای مشاهده کامل محصولات ایمنی به صفحه دستکش ایمنی مراجعه کنید. همچنین شما عزیزان نیز میتوانید برای سفارش از طریق شماره تماس های شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور با ما در تماس باشید. یا اینکه از طریق هر صفحه محصول، محصول مورد نیاز خود را ثبت سفارش کنید. به صورت کلی ما در این بخش قصد داریم تا در مورد انواع دستکش کار با شما عزیزان نیز گفتگو کنیم. همچنین این در این بلاگ شما میتوانید عکس دستکش مربوط به هر محصول را در صفحه همان محصول ببینید. پس تا انتهای این بخش همراه شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور باشید.

انواع دستکش های ایمنی

انواع تجهیزات ایمنی:

در ابتدا شاید بهتر باشد تا با شما در مورد انواع تجهیزات ایمنی صحبت کنیم. ما در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور تولید کننده و عرضه کننده تمامی محصولات ایمنی هستیم. انواع محصولات ما در این زمینه دارای ضمانت اصالت کالا میباشند. همچنین ما این محصولات را با قیمت عمده در تمام ایران پخش میکنیم. به همین علت تمامی قیمت های ما به روز هستند و به همین خاطر باید شما برای استعلام قیمت به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید. کیفیت برای ما حرف اول را میزند. به همین خاطر تمامی محصولات شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور دارای ضمانت اصالت کالا میباشند. یکی از انواع محصولات ما در این زمینه، دستکش ها هستند. ما تولید کننده و عرضه کننده انواع دستکش کار در ایران هستیم. همچنین یکی دیگر از محصولات ما تجهیزات محافظ گوش هستند. شما عزیزان میتوانید برای مشاهده این محصولات به صفحه تجهیزات صداگیر گوش نیز مراجعه کنید.

انواع تجهیزات ایمنی:(بخش دوم)

یکی دیگر از انواع محصولات ایمنی که محصول شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور است، کلاه ایمنی میباشد. همچنین ما فروشنده و پخش کننده انواع تجهیزات تنفسی نیز هستیم. همچنین اگر شما نیز به دنبال یک لباس کار با کیفیت نیز میگردید، میتوانید بهترین کیفیت و جنس را از شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور دریافت کنید. از دیگر محصولات ما میتوان به چکمه ها نیز اشاره کرد. اما یکی از محبوب ترین محصولات شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور محصولات محافظ صورت و چشم نیز میباشد. از دیگر محصولات دسته تجهیزات ایمنی شرکت تدبیر پاسارگاد نواور دوش و چشم شوی اضطراری میباشد. به صورت کلی ما تمامی تجهیزات ایمنی و همچنین جوشکاری، آتش نشانی، امداد و نجات و … را تامین میکنیم. شما عزیزان نیز میتوانید برای دیدن انواع تجهیزات ایمنی شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور به صفحه تجهیزات ایمنی ما مراجعه کنید. شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور همواره ضامن امنیت شما خواهد بود.

تجهیزات ایمنی تدبیر پاسارگاد

انواع دستکش کار:

خب این مطلب در مورد انواع دستکش کار است و برای همین موضوع تدوین و تهیه شده است. ما قصد داریم تا در این بخش و در ادامه این مطلب انواع دستکش ها را به شما عزیزان معرفی کنیم. در ابتدا نیاز است بگویم که انواع دستکش کار و ایمنی در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور موجود است. همانطور که قبلا هم اشاره شد علت نبود قیمت، فروش عمده ما و قیمتی است که ممکن است تغییر کند. در واقع ما به علت اینکه قصد داریم کمترین قیمت را در بازار عرضه کنیم، قیمت ها را به صورت روزانه استعلام میگیریم. شما عزیزان نیز میتوانید برای مشاوره در زمینه انواع محصولات خود با شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور مشورت کنید. بهترین محصولات در شرکت تدبیر پاسارگاد نواور با ضمانت اصالت کالا به فروش میرسد. در ادامه با معرفی با کیفیت ترین دستکش های بازار همراه ما باشید.

دستکش های برزنتی:

دستکش های برزنتی کف دوبل و کف ساده میباشند. این دستکش ها که تولید موفق شرکت تدبیر پاسارگاد نواور بوده است، به خوبی جای خود را در بازار باز کرده است. همچنین این دستکش ها در انواع وب سایت های دیگر به فروش میرسد. اما شما میتوانید این دستکش را به صورت مستقیم و با پایین ترین قیمت از ما تهیه کنید. همچنین برای دیدن این دستکش ها میتوانید به صفحه دستکش ایمنی نیز مراجعه کنید. هر دوی این دستکش ها از بهترین کیفیت و با بهترین متریال ساخته شده اند. این دستکش ها در دو نوع دستکش برزنتی کف ساده و ساق چرم و نوع دیگر کف ساده ساق لمینت میباشد. همچنین نوع دستکش کف دوبل این دستکش نیز دارای دو نوع ساق لمینت و ساق چرم میباشد. هر دوی این دستکش ها نیز جز بهترین انواع دستکش کار میباشند. از این دستکش در بسیاری از مشاغل نیز استفاده میشود. 

انواع دستکش برزنتی

انواع دستکش های ضد اسید:

دستکش های ضد اسید نوعی دیگر از انواع دستکش کار به شمار میروند. این نوع دستکش ها جز دستکش های بسیار پر اهمیت در بسیاری از صنایع هستند. از این دستکش ها بیشتر در صنایع شیمیایی و مشاغلی که با اسید سر و کار دارند استفاده میشود. این نوع دستکش ها دارای انواع متفاوت و گوناگونی هستند. یکی از این نوع دستکش ها، دستکش ضد اسید میداس است. این نوع دستکش از محبوبیت خاصی در بین دستکش های ضد اسید برخوردار است. شما عزیزان نیز میتوانید با کلیک روی لینک دستکش ضد اسید میداس، عکس دستکش و مشخصات آن را ببینید و سفارش دهید. این نوع از دستکش ها جز دستکش های بسیار مرغوب نیز میباشند. که نوع دیگر ان دستکش ضد مواد نفتی است. از دستکش ضد مواد نفتی بیشتر در پالایشگاه ها استفاده میشود. با مراجعه به صفحه دستکش ایمنی میتوانید انواع دستکش های ضد اسید را ببینید.

دستکش های نیتریل:

یکی دیگر از انواع دستکش کار، دستکش های نیتریل هستند. دستکش های نیتریل جز محبوب ترین دستکش ها در صنعت به شمار میروند. این دستکش ها یک جایگزین بسیار مناسب برای دستکش های لاتکس در بسیاری از زمینه ها بوده است. این دستکش از توانایی بسیار بالا و همچنین مقاومت بالایی نیز برخوردار است. همچنین عکس دستکش لاتکس را میتوانید در شکل زیر ببینید. این دستکش واقعا نسبت به دستکش های نیتریل کارآمدی بسیار کمتری دارد. با اینکه ما خودمان نیز یکی از فروشندگان این نوع دستکش هستیم، اما نوع نیتریل دستکش ها از کیفیت بهتری برخوردار هستند. همچنین از این دستکش در صنایع متفاوت و گوناگونی استفاده میشود. همچنین این دستکش در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور با قیمت عمده و ضمانت اصالت کالا به فروش میرسد. شما عزیزان نیز میتوانید از طریق صفحه دستکش نیتریل اطلاعات بیشتری در مورد این محصول کسب کنید.

انواع دستکش نیتریل

دستکش های آلومینیومی:

یکی دیگر از انواع دستکش کار، دستکش آلومینیومی است. این دستکش ها جز بهترین و با کیفیت ترین دستکش ها در بازار به شمار میرود. جنس و کیفیت این دستکش در شرکت تدبیر پاسارگاد نواوز باعث شده است تا انواع مدل های فیک و تقلبی آن در بازار پخش شوند. این دستکش های آلومینیومی به گونه ای ساخته شده اند تا در مقابل انواع گرما و آتش عایق باشند. همچنین این نوع از دستکش های آلومینیومی نسوز هستند و دست شما را در مقابل سوختگی حفظ میکنند. به همین علت از این دستکش در صنایعی که با مواد مذاب و آتش سر و کار دارند استفاده میشود. دستکش های آلومینیومی به دو دسته دستکش های آلومینیومی کف چرم و دستکش تمام آلومینیومی دسته بندی میشوند. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به صفحه دستکش ایمنی عکس دستکش و مشخصات آن را ببینید و محصول را سفارش دهید.

انواع دستکش کار

انواع دستکش های ضد سایش و ضد برش:

نوعی دیگر از انواع دستکش ها وجود دارد که به آن ها ضد سایش میگویند. همچنین نوع دیگر از این دستکش ها دستکش ضد برش است. به صورت کلی از این دو دستکش در صنایع و مشاغلی که با اجسام تیز و سفت کار دارند استفاده میشوند. نوع ضد سایش آن نوعی بسیار مقاوم و محکم در مقابل سایده شدن است. البته این نوع از دستکش کاربرد بسیاری در انواع کارگاه ها و کارخانه ها دارد. همچنین نوع ضد برش مقاومت بسیار بالای در مقابل اجسام تیز و برنده دارد. همچنین این نوع دستکش کاربرد فرآوانی در کارخانه ها و کارگاه ها دارد. ما نیز در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور بهترین و با کیفیت ترین این نوع دستکش ها را عرضه میکنیم. همچنین ما این دستکش ها را مثل سایر محصولات با قیمت عمده و با ضمانت اصالت کالا به فروش میرسانیم.

انواع دستکش کارگری

دستکش های آتش نشانی:

یکی از حساس ترین مشاغل در بین تمامی مشاغل دنیا، شغل آتش نشانی است. بسیاری از آتش نشان ها در روز در بین خطر های گوناگونی قرار میگیرند. از همین رو این کار جز پر خطر ترین مشاغل دنیا به شمار میرود. مثل حادثه پلاسکو که در روز ۳۰ دی ۱۳۹۵ فرو ریخت و متاسفانه بسیاری از آتش نشان های ما را قربانی کرد. اما یکی از مهم ترین بخش ها که متاسفانه در کشور ما کمتر به آن اهمیت داده میشود، تجهیزات آتش نشانی است. آتش نشان ها برای اینکه در امنیت بیشتری بتوانند این کار پر خطر را انجام دهند به انواع تجهیزات آتش نشانی نیاز دارند. به همین دلیل استفاده از انواع دستکش کار اتش نشانی و انواع تجهیزات دیگر مثل؛ لباس، کلاه، کفش و  … بسیار توصیه میشود. بسیاری از افراد از این تجهیزات برای حفظ ایمنی بیشتر استفاده میکنند.

خرید دستکش آتش نشانی:

ما در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور با هدف حفظ امنیت بیشتر برای آتش نشان های عزیز، اقدام به عرضه این محصول کرده ایم. دستکش ایمنی معرفی شده در این بخش، جز برترین و بهترین دستکش ها در بازار به شمار میرود. این دستکش ها مخصوص آتش نشانی است که قابلیت های ویژه و مخصوصی را دارد. ما این محصول را به قیمت عمده در بازار عرضه میکنیم. همچنین ارسال این محصول به سراسر ایران امکان پذیر است. همینطور این محصول دارای ضمانت اصالت کالا نیز میباشد. همچنین شما با مراجعه به صفحه تجهیزات آتش نشانی میتوانید عکس دستکش ها و مشخصات آن ها را به صورت کامل مشاهده کنید.

دستکش های ایمنی

دستکش حوله ای:

دستکش های حوله ای جز جز بهترین انواع دستکش در بازار میباشد. همچنین ما نیز بهترین نوع این دستکش را در شرکت تدبیر پاسارگاد نواور برای شما عزیزان عرضه کرده ایم. نام دیگر این دستکش، دستکش نسوز حوله ای است. این دستکش ضمن، حوله ای بودن آن، خاصیت نسوز بودن را نیز دارد. البته عکس زیر مربوط به عکس دستکش حوله ای نیست. شما عزیزان میتوانید برای دیدن عکس دستکش حوله ای و مشخصات این دستکش به صفحه مربوط به آن در دستکش های ایمنی مراجعه کنید. همچنین اگر به دنبال خرید این دستکش هستید، این دستکش در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور با قیمت استثنایی عرضه میشود. همینطور این محصول دارای ضمانت اصالت کالا نیز میباشد. در صورت درخواست برای خرید این محصول، به سراسر ایران ارسال میشود.
عکس دستکش

انواع دستکش های نخی و بافتنی:

بسیاری از افراد ممکن است فکر کنند که این دستکش ها جز دستکش های ایمنی به شمار  نمیرود. اما دستکش های نخی و بافتنی نیز در صنایع گوناگون به کار رفته میشود. استفاده از این دستکش ها در شرایط های گوناگونی به کار میرود. این دستکش ها برای کارگران و افراد مشغول به کار در فصول سرد یکی از استفاده آن ها است. یکی دیگر از استفاده آن ها در هنگام انجام کار های سنگین است. به طور کلی این دستکش ها جنس بسیار لطیف و البته مقاومی را دارند. همچنین وزن این دستکش ها بسیار سبک است که در هنگام کار باعث احساس خستگی نمیشوند. شما میتوانید مشخصات و عکس دستکش را در صفحه دستکش های ایمنی مشاهده کنید. این دستکش نیز با ضمانت اصالت کالا و قیمت عمده در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور به فروش میرسد.

دستکش های جوشکاری:

اما آخرین نوع از انواع دستکش کار که ما به شما عزیزان معرفی میکنیم، دستکش های جوشکاری است. بسیاری از موارد دیده شده که به علت عدم استفاده از دستکش های ایمنی چه آسیبی به دست ها رسیده است. ما در این وبسایت قصد داریم تا انواع این نوع از دستکش ها را به شما عرضه کنیم. این دستکش ها با استفاده از تکنولوژی خاص و ویژه ای تولید و عرضه میشوند. دستکش های جوشکاری یکی از انواع بسیار خوب و راحت برای استفاده در هنگام کار هستند. این دستکش ها در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور به قیمت عمده و با ضمانت کالا عرضه میشوند. همچنین ارسال این دستکش به سراسر ایران امکان پذیر است. شما عزیزان نیز میتوانید برای ثبت سفارش و مشاهده مشخصات و عکس دستکش به صفحه مربوطه در بخش تجهیزات جوشکاری مراجعه کنید.

انواع دستکش های جوشکاری

جمع بندی:

ما در این بخش انواع دستکش کار را به شما عزیزان معرفی کردیم. همچنین در مورد انواع دیگر خدمات نیز با شما عزیزان صحبت کردیم. ما تمامی این محصولات را به قیمت عمده و با ضمانت کالا در بازار عرضه میکنیم. همچنین تمامی این محصولات با ارسال به سراسر کشور انجام میشود. ضمنا شما عزیزان نیز میتوانید برای مشاوره در زمینه خرید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.

شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور

این متن توسط شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور تهیه و تنظیم شده است.

ارتباط از طریق واتس اَپ

WhatsApp

NUMBER

ارتباط از طریق تلگرام

Telegram

ID

ارتباط از طریق اینستاگرام

INSTAGRAM

ID

ارتباط از طریق تماس

CALL

NUMBER

به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *