وبلاگ

دستکش مهندسی ایمنی

دستکش مهندسی ایمنی

یکی از انواع دستکش های ایمنی، دستکش ایمنی مهندسی می باشد. این نوع از دستکش ایمنی کاربرد های گسترده و متنوعی دارد. یکی از انواع دستکش مهندسی ایمنی دستکش کف دوبل می باشد. درباره مزایای استفاده از دستکش کف دوبل در ادامه خواهیم گفت. مزایای استفاده از دستکش کف دوبل می توان به موارد زیر اشاره کرد. با توجه به این که دست از جمله اعضایی است که با استفاده از آن امور مختلف قابل انجام می باشد. نیاز است مراقبت بسیار زیادی از آنها به عمل آورد تا از ایجاد آسیب و خطرات اجتمالی پیشگیری نمود. البته در بعضی از صنایع به دلیل شرایط کاری نیاز است این دقت و احتیاط بیشترشود. ازاین رو صنایعی که با حرارت بالا و مواد شیمیایی ارتباط بسیار بالایی دارند بیشترین دقت و محافظت را نیازمند می باشند. لذا دستکش ایمنی مهندسی طراحی وساخته شده که در ادامه بیشتر از آن خواهیم گفت.

دستکش مهندسی و کلاه ایمنی

دستکش های کف دوبل

همان طور که گفته شد در بعضی از صنایع به دلیل شرایط کاری نیاز است این دقت و احتیاط بیشترشود.  بدین منظور دستکش های مختلف تولید شده اند.  این دستکش ها هر کدام متناسب با نوع کارایی، از جنس منحصر به فردی ساخته شده اند. طبعا مشاغل پر خطر نیازمند استفاده از تولیداتی است که مقاومت بیشتری دارا باشند. چرا که احتمال وقوع حادثه و ایجاد آسیب برای افراد دراین مشاغل بیشتراست. به نظر می رسد دستکش های کف دوبل می توانند بدین منظور و برای ارتقای سطح ایمنی مناسب باشند. دستکش های کف دوبل در میان انبوهی از دستکش ایمنی مهندسی و در محصولات بهترین گزینه به شمار آیند. مزایای استفاده از دستکش کف دوبل متعدد و زیاد می باشد که در ادامه به بیان آن ها خواهیم پرداخت. علت این امر را می تواند مربوط به مقاومت بالای آن ها دانست.

چرا که بر خلاف دستکش های معمولی این دستکش ها از دولایه در قسمت کف تشکیل شده اند. معمولا این نمونه از دستکش ایمنی مهندسی با استفاده از چرم گاوی تولید می شود. لذا این دستکش ها دارای عمر طولانی هستند. لذا استفاده از آن ها می تواند آسایش بیشتر در حین کار برای افراد به همراه آورد. باید توجه داشت که این دستکش ها در صنایع فلزی، جوشکاری و آرگون کابرد زیادی دارند. دستکش های دولایه یا دوبل بیشترین کارایی را در این زمینه به خود اختصاص داده است. دستکش ایمنی مهندسی انواع دیگری نیز دارد که به آن ها اشاره خواهد شد.

محصول پیشنهادی: دستکش برزنتی کف دوبل

استفاده از دستکش مهندسی ایمنی در ارتفاع

قیمت دستکش مهندسی ایمنی

طبیعتا افرادی که قصد خرید دستکش ایمنی مهندسی دارند قیمت را در نظر می گیرند. از این رو سعی می کنند دقیق ترین قیمت خرید دستکش ایمنی را بیابند. تا با اطمینان بیشتری به خرید بپردازند. لازم به ذکر است که در روند تعیین بهای این محصولات، درجه کیفی بیشتری تاثیر را خواهد داشت. از این رو امکان دارد در بازار دستکش هایی مشاهده کنید که از نظر ظاهرکاملا شبیه به هم هستند. اما با وجود شکل ظاهری یک سان قیمت متفاوتی دارند. این مسئله بدیهی است بدین معنی که تولیدات مرغوب، دارای قیمت بیشتری نیز می باشند. معمولا این محصولات یعنی دستکش ایمنی مهندسی از الیاف پنبه ای ضخیم در کف تولید شده اند. همچنین جنس برزنتی در پشت دست و مچ ها نیز تولید می شود. از این رو این دستکش ها جلوی هر گونه فشار و ضربه را می گیرند.

این دستکش ها در کارخانه ها و مطابق با استانداردهای روز دنیا تهیه می شوند. البته دستکش های متفرقه نیز در بازار قابل تهیه هستند که کیفیت چندانی ندارند. البته کارخانه ها برای احترام به حقوق مشتریان از مواد اولیه ی درجه یک استفاده می کنند. همچنین با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مطابق با استانداردهای جهان اقدام به تولید دستکش ایمنی مهندسی می کنند. تولیدات دستکش ها در کیفیت های مختلف صورت می گیرد. کارخانه ها برای این که فروش خود را بالا ببرند از شرکت های پخش با سابقه استفاده می کنند. چرا که گستردگی محصولات در بازار در فروش آن تاثیر بسزایی دارد.

قیمت دستکش

تولیدات دستکش مهندسی ایمنی

بخش عمده ای از تولیدات دستکش مهندسی پارچه ای دوبل در داخل کشورمان ایران است. سازنده های کشورمشغول به فعالیت درحوزه دستکش ایمنی مهندسی هستند. این کارخانه ها با استفاده از مواد درجه یک به تولید دستکش ایمنی می پردازند. همچنین با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته سعی در تولید دستکش با کیفیت هستند. کارخانه ها پس از تولید اقدام به ارائه ی آن به بازار به صورت مستقیم و یا اینترنتی می کند. خریداران این محصولات هم اغلب مراکز تولیدی و صنایع بزرگ صنعتی می باشند. این خریداران برای کارگران خود این محصولات را خریداری می کنند. این دستکش ها مورد نیاز کارگران و برای کارهای سخت است. از جمله این کار ها می توان به  تراشکاری، صنایع فولادی و ذوب آهن اشاره کرد. در این صنایع که نام بردیم نیاز اساسی به این دستکش ایمنی مهندسی وجود دارد.

استاندارد بودن یکی از مشخصه های اصلی این نمونه از دستکش ها می باشد. دستکش هایی که با استانداردهای جهانی تولید شود معمولا گران تر هستند. اما در مقابل می تواند فرد را در مقابل حوادث از جمله سوختگی و ضربه و غیره محافظت کند. محصولاتی که در ایران تولید می شوند درای این ویژگی یعنی استانداردهای جهانی هستند. لذاعلاوه بر داخل ایران به کشورهای دیگر از جمله همسایگان و حومه ی خلیج فارس و دریای عمان هم صادر می شوند. این صادرات به کمک شرکت های بازرگانی و تجار کشورمان صورت می پذیرد. صادرات دستکش ایمنی مهندسی هر ساله ارز زیادی را وارد کشورمان ایران می کند.

محصول پیشنهادی: دستکش حوله ای

انواع دستکش

دستکش مهندسی پارچه ای دوبل

کارگران و صنعتگران زیادی در مراکز صنعتی و تولیدی ها به فعالیت مشغول هستند. آن ها بسیاری از امور را بدون بهره گیری از ماشین و تنها با کمک دست انجام می دهند. این امر لزوم استفاده از دستکش ایمنی مهندسی را بیش از پیش می نماید. یکی از بهترین نوع این محصولات، دستکش مهندسی پارچه ای دوبل می باشد. این محصول که با قیمت مناسب به بازار ارائه می گردد مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است. این دستکش ها که دارای کف چرمی می باشد؛ از ایمنی و استاندارد بسیار بالایی برخوردار هستند. انجام کارهای صنعتی بدون کمک گرفتن از یک دستکش ایمن و مطمئن بسیار خطر آفرین است. چرا که عدم استفاده از دستکش ایمنی مهندسی احتمال آسیب و صدمات جدی به دست کارگران را افزایش می دهد. همچنین ممکن است باعث به وجود آمدن سوختگی، بریدگی، یخ زدگی و برق گرفتگی گردد.

اما استفاده از دستکش ایمنی مهندسی کف دوبل بسیار به کار می آید.  چرا که این دستکش دارای مقاومت و دوام بالایی می باشد. همچنین از وقوع بسیاری از این حوادث جلوگیری می نماید. اما در هنگام خرید این محصول باید به پارامترهای مختلفی دقت کنید. دقت به این موارد می تواند شما را در انتخاب درست یاری کند. که ما در این قسمت به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم. توصیه می کنیم درهنگام خرید به خوبی جنس پارچه آن را مورد بررسی قرار دهید. همچنین دقت که ضخیم ترین نوع دستکش ایمنی مهندسی را انتخاب و خریداری نمایید.

محصولات دستکش مهندسی ایمنی

دستکش کف دوبل

دستکش های کف دوبل با استفاده از برزنت و چرم تهیه شده اند. استفاده از این جنس به این جهت است که مقاومت و دوام آن افزایش یابد. در دستکش های ایمنی مهندسی استاندارد دو لایه از بهترین چرم های گاوی در کف آن قرار دارد. دقت داشته باشید که دستکش های ایمن دارای نشان استاندارد هستند. این دستکش ها در انواع و اقسام مختلفی ساخته شده اند. باید با توجه به حرفه و کاری که انجام می دهید، مناسب ترین نوع آن را تهیه کنید. درهنگام خرید حتما به سایز دستکش دقت کنید. توصیه اکید داریم که دستکش ها را کاملاً متناسب با سایز دست خود خریداری کنید. چرا که تنگ یا گشاد بودن آن ممکن است در انجام کارهای شما مشکلاتی را به وجود آورد. علاوه بر این ممکن است برای ایمنی شما نیز مضر باشد. پس ازخرید دستکش ایمنی مهندسی نیز لازم است به نکاتی توجه کنید.

قبل از این که آن را پوشیده و شروع به کار نمایید، حتماً از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. مراکز تولیدی دستکش مهندسی کشورمان با بهره گیری از مواد اولیه عالی و درجه یک این دستکش ها را تولید می کنند.  دستکش ایمنی مهندسی انواع نختلفی دارد که یکی از بهترین نوع آنها برزنت و چرم طبیعی می باشد. تولید کنندگان کشور اقدام به تولید بهترین نوع این دستکش ها نموده اند. به این صورت ایمنی تمامی افراد را در محیط های صنعتی و هنگام کار تأمین می نمایند. لذا نقش مهمی را در ایمنی محیط کار ایفا می کنند.

مهندس

دستکش مهندسی ایمنی پارچه ای

دستکش ایمنی مهندسی در انواع مختلفی تولید می شود. شایان ذکر است که این دستکش ها به صورت ساق کوتاه، ساق بلند، ساق متوسط تولید می شود. همچنین مدل پنج انگشتی، دو انگشتی و یک انگشتی نیز موجود می باشد. هر کدام بر مبنای حرفه مورد نظر کارایی منحصر به فرد خود را ارائه داده است. لذا به بهترین شکل ممکن ایمنی لازم را به وجود می آورند. شرکت های تولیدی دستکش ایمنی مهندسی پارچه ای دوبل، محصولاتش را برای امور مختلف ارائه می دهد. این نوع از وسایل کاربردی را در صنایع متعددی می شود به کار گرفت. دستکش ها در صنایع کاربرد های زیادی دارند. آنان از بهترین جنس ها ساخته می شوند و همچنین مقاومت بالایی که دارند. لذا این دستکش های ایمنی که به دستکش ایمنی مهندسی معروف هستند مورد توجه مهندسان زیادی قرار گرفته اند.

توضیحات بیشتر در مورد دستکش ها را در ادامه نوشته ارائه می دهیم پس ادامه مقاله را از دست ندهید. شرکت تولیدی دستکش ایمنی مهندسی پارچه ای دوبل مشخصات ویژه ای را برای این محصول در نظر گرفته اند. دستکش کار مهندسی مشخصات ویژه دارد تا ایمنی کابر را تامین کند. لذا برای این که بتوانید بهترین نوع ابزار را به دست آورید، نیاز است تا به خوبی با ویژگی های آن آشنا شوید. لذا ما هم مشخصات ویژه دستکش ایمنی مهندسی را خدمت شما بیان کردیم. این محصولات در انواع گوناگونی ساخته می شوند. این دستکش ها ضخامت های متفاوتی دارند. همینطور از سوی دیگر، کیفیت های شان نیز با هم فرق می کند.

زوج مهندس

انواع دستکش های ایمنی

تولیدی های معتبر دستکش کار عموماً محصولاتش را با استفاده از بهترین مواد اولیه می سازند. از سوی دیگر، تمامی استانداردها را در نظر می گیرد تا بتوانند استاندارد ملی را کسب کنند. به این ترتیب در کالا ها و دستکش ایمنی مهندسی استاندارد شاهد کالایی کاملاً ایمن و کاربردی هستیم. انواع دستکش ایمنی شامل دستکش تمام مواد و دستکش نیمه مواد می شود. همچنین دستکش دور مواد ضد برش، دستکش مخصوص عایق الکتریسیته هم انواع دیگر دستکش ایمنی مهندی می باشد. همین طوردستکش کف مواد در مدل شیاری و دستکش تمام مواد ضد حرارت نیز در بازار موجود می باشد. از این محصولات بیشتر در صنایع بزرگ استفاده می شود.

دستکش های ایمنی برای حفظ سلامتی و همچنین ایمنی کارگران نقش بسیار ارزشمندی دارند. گفتنی است که این نوع از دستکش ها را بیشتر از جنس های مقاوم همچون چرم ساخته می شود. همچنین دستکش ها از پارچه های مرغوب و همین طور پلاستیک های پلیمری نیز ساخته می شود. البته برخی از دستکش ایمنی مهندسی هستند که با فناوری نانو تولید شده اند.

محصول پیشنهادی: دستکش قصابی

دستکش مهندسی ایمنی ضد برش

خرید دستکش مهندسی ایمنی

اما چگونه می توان با نرخ های مناسب، خرید چنین کالاهایی را انجام داد؟ قیمت فروش دستکش ایمنی مهندسی پارچه ای دوبل را می توانید از فروشنده ها جویا شوید. البته در این باره، شاهده متغیر بودن نرخ ها هستیم. ولی این را از یاد نبرید که در تولید چنین کالاهایی از مواد اولیه مختلفی استفاده می شود. همین امر سبب می گردد تا دستکش ها با درجه بندی کیفی گوناگونی ساخته شوند. و همین کیفیت های متغیر باعث وجود قیمت های گوناگون می شود. در کنار موضوع کیفی، مسائل دیگری هم در قیمت گذاری دستکش ایمنی مهندسی دخیل است. در مجموع باید گفت دستکش ایمنی نقش به سزایی در ایمنی کارگران دارد. لذا توصیه می شود درخرید این دست کالا ها صرفه جویی نکنید و به دنبال بهترین مدل باشید. لذا دستکش ایمنی مهندسی را با بهترین کیفیت بخرید.

شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور یک شرکت رسمی و ثبتی در زمینه فروش انواع محصولات ایمنی است. یکی از این محصولات ایمنی دستکش های ایمنی هستند. محصولات دستکش ایمنی شاید امروزه یکی از مهم ترین محصولات ایمنی به شمار روند. ما نیز در فروشگاه تدبیر پاسارگاد نواور این محصولات را با قیمت عمده و همچنین ضمانت اصالت کالا به فروش میرسانیم. برای خرید محصول به قیمت عمده و همچنین با فاکتور رسمی شرکت میتوانید با تدبیر پاسارگاد نواور ارتباط برقرار کنید.

دستکش مهندسی ایمنی تدبیر پاسارگاد نوآور

دسته بندی محصول پیشنهادی: صداگیر گوش


شماره تماس ها:

تلفن ۱: ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱

تلفن ۲: ۶۶۷۶۵۹۲۴-۰۲۱

اینستاگرام: tadbirpasaegad.n.co@

به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *