وبلاگ

فروش عمده دستکش قصابی

فروش عمده دستکش قصابی

استفاده از دستکش ایمنی و کار در شغل های مختلف بسیار حائض اهمیت است. دستکش های مختلفی برای امور مختلف طراحی شده اند. این دستکش ها با توجه به کاربردشان ویژگی های خاصی را ارائه می دهند. استفاده از دستکش ایمنی و کار در همه مشاغل بسیار اهمیت دارد. اما بعضی از شغل ها چون با خطرات بیشتری مواجه هستند استفاده از این لوازم ایمنی بیشتر احساس می شود. شغلی مانند آشپزی که همواره با چاقو سر و کار داریم. استفاده از دستکش قصابی در این مشاغل از حوادث تلخ جلوگیری می کند. در این مقاله به بررسی فروش عمده دستکش قصابی می پردازیم. همچنین فروش عمده دستکش ایمنی و قیمت عمده دستکش کار را بررسی می کنیم. دستکش کار انواع مختلفی دارد که هر کدام مزایا و معایبی دارند. دستکش قصابی هم همین طور است و برای کاربری های مختلفی از آن استفاده می شود.

فروش عمده

اهمیت استفاده از دستکش قصابی

لازم به اضافه گویی نیست که ایمنی اصلی ترین موضوع در کار کردن است. خصوصا در مشاغلی که احتمال وقوع حادثه زیاد است. در این صورت باید از تجهیزات و لوازم ایمنی استفاده شود. چرا که سلامتی انسان موضوع بسیار مهمی است و باید به آن توجه ویژگی ای شود. همان طور که می دانید سلامتی انسان از چند بعد اهمیت دارد. که به عنوان اولین مورد می شود به ضرر های اقتصادی اشاره کرد.چرا که آسیب دیدن انسان باعث می شود اولا نتواند کار کند. که این اولین نکته است. و مورد دیگر هزینه های در مان فرد است که به سازمان یا خود او تحمیل می شود. چرا که اگر انسان سلامتی خود را از دست بدهد نمی تواند به کار کردن ادامه دهد. نکته دوم این است که از نظر اجتماعی نیز تاثیر مخربی خواهد داشت. چرا که از بین رفتن سلامتی بر اجتماع نیز موثر است.

به طور مثال نقص عضوی که در یک فرد رخ می دهد صرفا خود او را درگیر نمی کند. چرا که علاوه بر این که می تواند روزمره فرد را تحت تاثیر قرار دهد. بر اطرافیان او نیز تاثیر می گذارد. و زندگی آن ها را تحت الشعاع قرار می دهد. همین موضوع امکان دارد فرد را خانه نشین و منزوی کند. که همین موضوع مشکلات زیادی را ایجاد می کند که بر آینده فرد تاثیر می گذراد. از این رو اهمیت استفاده از فروش عمده دستکش قصابی مشخص می شود. اطلاع از  قیمت عمده دستکش قصابی می تواند کمک کننده باشد.

محصول پیشنهادی: دستکش ایمنی

دستکش قصابی

لزوم استفاده از دستکش قصابی

همان طور که گفتیم استفاده از وسایل و تجهیزات ایمنی برای کار بسیار مهم است  از این رو باید در محیط کار بیشترین اولویت را داشته باشد. مطمئنا می دانید که یکی از قسمت ‌های بدن که بیشترین آسیب را می بیند. از این رو باید  همیشه و بیشتر از سایر اعضا به آن توجه کرد. همین طور مورد توجه باشد و ایمنی آن در کار، حفظ شود، دست‌ها هستند. این موضوع چندین دلیل دارد که به مهم ترین های آن می پردایم. اولین موضوع این است که دقیقا بیشترین کار را دست ‌ها انجام می‌دهند. طبیعی است که به این دلیل امکان آسیب دیدن آن ها بیشتر باشد. از این رو باید به حفاظت از دست ها بسیار اهمیت داد. گاهی امکان دارد که حادثه‌ای در محیط کار برای دست‌ها رخ دهد که قابل جبران و بازگشت نباشد. این دلیل دیگری برای اهیمت بیشتر شدن برای دست ها است.

قیمت عمده دستکش کار و فروش عمده دستکش ایمنی در امر بسیار مهم است.  البته این را هم در نظر بگیرید که برای انجام کار دستکش های ویژه ای طراحی شده اند. که فروش عمده دستکش قصابی هم یک از آن ها هستند و برای نیاز های خاصی طراحی شده اند. کاربرد اصلی این نوع از دستکش ایمنی. که در ادامه به قمیت عمده دستکش کار می پرازیم. در آشپز خانه های صنعتی و قصابی ها می باشد. در مجموع باید بگوییم دست ها بیشترین اهمیت را در کار دارند. از این رو باید بیشتر توجه و دقت به آن ها شود.

ویژگی دستکش استاندارد

ویژگی دستکش استاندارد

در فروش عمده دستکش قصابی و با هر نوع دیگر از دستکش ایمنی توجه به استاندارد بسیار اهمیت دارد. چرا که  دانستند این موضوع از فروش عمده دستکش قصابی بسیار مهم تر است. و یا دانستن قیمت عمده دستکش کار. چرا که استاندارد بودن دستکش بسیار مهم است. این مورد در ایمنی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. از این رو برای انتخاب و خرید دستکش ایمنی. شناخت مشخصات فنی و کیفی محصول ضروری می باشد. تا در خرید به مشکلی بر نخورید و دچار اشتباه نشوید. انتخاب یک دستکش ایمنی استاندارد در استفاده از آن بسیار اهمیت دارد. چرا که استاندارد نبودن دستکش خود خطر آفرین و مضر است. در ادامه مقاله بررسی می کنیم که دستکش ایمنی استاندارد برای کار مورد نظر باید دارای چه ویژگی هایی باشد. چرا که با رعایت و توجه به نکاتی که بیان خواهد شد میتوانید بهترین دستکش قصابی را خریداری کنید.

از جمله مهم ترین این ویژگی ها موارد هستند که در ادامه بیان می شوند. دستکش ایمنی باید در برابر ضربات مکانیکی مقاوم باشد. اولین مورد در هنگام خرید دستکش ایمنی این نکته است. البته فروش عمده دستکش قصابی به صورت ذاتی از این خصوصیت بهره مند است. مورد دیگر این است که دستکش باید راحت باشد. این مورد برای آسایش فرد بسیار مهم است است. همین طور دستکش قصابی استاندارد نباید مانعی در برابر کار کردن نباشند. بعضی از دستکش ها چون نا مناسب هستند در هنگام استفاده آزار دهنده هستند. توجه نکات را در هنگام خرید دستکش قصابی توجه کنید.

فروش عمده دستکش قصابی

فروش عمده دستکش قصابی

در بخش قبلی به برخی ویژگی های دستکش مناسب و استاندارد پرداختیم. در این بخش نیز به بیان نکات دیگر می پردازیم. در این خصوص لازم به بیان است است که حتما باید دقت شود این است که. دستکش نسبت به حرارت بالا و کم مقاومت داشته باشند. این معنای آن است که دستکش بتواند در مواجه با حرارت های بالا خصوصیات خود را از دست ندهد. مورد دیگر این است که دستکش باید بتواند در شرایطی با هوای سرد هم به عملکرد خود ادامه دهد. از این رو تفاوت در این ویژگی ها. در قیمت عمده دستکش کار و همین طور قیمت عمده دستکش کار تاثیر گذار است. یک دستکش مطلوب و استاندارد جریان برق را از خود عبور نمی دهد. نکته دیگر این است که دستکش ایمنی که استاندارد است ضربه گیر نیز است. لذا می تواند ارتعاشات ناشی از کار با لوازم مکانیکی را به حداقل برسانند.

البته  این نکات و نکاتی که در ادامه گفته می شود را حتما مد نظر قرار دهید. تا دستکش قصابی مناسبی را خریداری نمایید.نکته مهم دیگر این است که دستکش وارد واکنش شیمیایی نشوند. دستکش ایمنی استاندارد و مطلوب نباید موجب حساسیت شود و باعث بیماری پوستی شود. دستکش ایمنی مناسب باید سبک باشد.همچنین باید نکات ارگونومی در طراحی آن رعایت شده باشد.  نکته دیگر که باز به مسائل ارگونومی مربوط می شود این است که به راحتی پوشیده شود و از دست خارج گردد. دستکش باید تهویه هوای خوبی دارد. که مانع از عرق کردن دست ها می شود.

کابرد دستکش قصابی

کابرد دستکش قصابی

دستکش قصابی کاربرد های مختلفی دارد که در این بخش از مقاله به معرفی آن ها می پردازیم. قیمت عمده دستکش ایمنی مورد دیگری است که در ادامه بررسی خواهد شد. قیمت عمده دستکش کار هم در ادامه بررسی خواهد شد. اما بپردازیم به کاربرد های دستکش قصابی. اولین مورد در این خصوص که می توان به آن اشاره کرد گشتارگاه ها هستند. در این مکان از آن جا که افراد با چاقو های بسیار تیز سر و کار دارند. برای حفظ ایمنی و سلامتی خود از دستکش قصابی استفاده می کنند. مورد دیگر استفاده از دستکش قصابی باغبانی است. مخصوصا زمانی که دارند از اره استفاده می کنند. چرا که این ابزار می تواند بریدگی های عمیقی را رو دست ایجاد کند. در کنار این موارد که به آن اشاره شد کارخانجات صنایع غذایی نیز اضافه می شود. در این کارخانه های نیز از چاقو ها استفاده می کنند.

مورد استفاده دیگر از دستکش قصابی شرکت و تولیدکنندگان بسته بندی محصولات فرآوری می باشد. برای فراوری موارد غذایی نیاز به پوست کندن و یا خرد کردن آن ها وجود دارد. بدیهی است این اقدامات با چاقو انجام می شود. برای این است که در این محل ها از دستکش قصابی استفاده می شود. همین طور از دستکش قصابی در بسته بندی گوشت نیز استفاده می شود. آشپزخانه های صنعتی نیز کاربرد دیگر دستکش قصابی محصوب می شود. همچنین در برشکاری نیز دستکش قصابی قابل استفاده است. در مجموع مکان هایی که با اجسام تیز در ارتباط است استفاده کرد.

محصول پیشنهادی: دستکش ایمنی ارزان

علایم اختصاری درج شده بر روی دستکش ایمنی قصابی

معمولا در دستکش های ایمنی از علائمی استفاده شده است. هر کدام از این نشانه ها مفهومی خاص دارند که بیان کننده ویژگی هایی است. در این بخش از مقاله به معرفی این نشانه های اختصاری می پردازیم. اواین مورد که به آن اشاره می کنیمEN374 است.این نشانهبه مفهوم این است که  تست شیمیایی بر روی دستکش انجام شده است. از این می تواند خیال شما را از این بابت راحت کند. نشانه دیگر بر روی دستکش قصابی نقش می بندد EN511 است. این علامت به مفهوم تحمل دستکش در برابر سرما است. همان طور که گفتیم یکی از ویژگی های دستکش استاندارد همین مورد است. لذا در هنگام خرید حتما به این علامت دقت کنید. EN421  نشانه دیگری است که بر روی دستکش قصابی نصب می شود. این نشانه به این معنا است که بر رو این دستکش ایمنی، تست دستکش در برابر عوامل میکروبی نیز انجام شده است.

علامت دیگری که معمولا دری دستکش قصابی مشاهده می شود E388 است که مفهومی خاص را ارائه می دهد. این مفهوم آن است که این دستکش در مقابل ضربات فیزیکی و مکانیکی انجام شده است. En407  علامت دیگری است که به آن می پردازیم. این مورد بسیار مهم است و توصیه می کنیم حتما آن را کنترل کنید. چرا که این نشانه مقاومت دستکش در برابر آتش را نشان می دهد. اگر این نشانه را بر روی دستکش مشاهده کردید یعنی آن دستکش در برابر آتش تست شده است. En421  یعنی دستکش در برابر عوامل رادیو اکتیو تست شده است.

علایم اختصاری درج شده بر روی دستکش ایمنی قصابی

مشخصات دستکش قصابی در فروش عمده

دستکش های قصابی مشخصاتی دارد که در این بخش به آن ها می پردازم.  در جمع بندی نیز قیمت عمده دستکش ایمنی و قیمتعمده دستکش کار را خواهیم گفت. به طور معمول فروش عمده دستکش قصابی تولید شده از رینگ های ۴.۲mm هستند. این رینگ ها ازجنس فولاد مقاوم ضد زنگ هستند. لازم به توضیح است که این فولاد با نام استنلس استیل نیز شناخته می شود.  ویژگی دیگر که در این دستکش وجود دارد بسیار جالب است. چرا که نحوه استفاده به صورت تک لنگه می باشد. چیزی که در مورد دیگر دستکش های ایمنی این طور نیست. طراحی ارگونومی به گونه ای می باشد. که به راحتی تمام افراد راست دست و چپ دست می توانند با پشت رو کردن دستکش از آن استفاده کنند. مورد دیگر این است که تولید تورهای فلزی این دستکش ها خاص است. حلقه به حداقل سه یا چهار حلقه مجاور خود متصل است.

این به این منظور است تا فاصله هایی را که چاقو می تواند نفوذ کند به حداقل برساند. تا ایمنی شما به حد اکثر برسد. توجه داشته باشید که این جزئیات بر قیمت عمده دستکش ایمنی و قیمت عمده دستکش کار تاثیر می گذارد. تمامی دستکش های معتبر تولید شده با این مشخصات  بایستی دارای استاندارد EN1082  باشند. برای افزایش ایمنی کاربر در تولید این دستکش با افزایش مواد کف دستکش انجام می شود. مانند زنجیری در هم تنیده شده اند و مانع آسیب رسیدن به دستان شما می شوند امکان پذیر است. مدل این دستکش ها نیز وجود دارد.

مشخصات دستکش قصابی در فروش عمده

جمع بندی فروش عمده دستکش قصابی:

فروش عمده دستکش قصابی کاربرد های مختلفی دارند که به آن ها پرداختیم. این دستکش ها را می توانید به صورت عمده از تدبیر پاسارگاد نوآور خریداری کنید. قیمت عمده دستک شکار و قیمت عمده دستکش ایمنی در سایت ما قابل استعلام است. فروش عمده تجهیزات ایمنی از جمله دستکش در سایت تدبیر پاسارگاد نوآور صورت می پذیرد. که می توانید ملزومات مورد نیاز خود را بخرید.

شماره تماس ها:

تلفن ۱: ۶۶۷۶۵۹۲۴-۰۲۱
تلفن ۲: ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱

به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *