وبلاگ

معرفی بهترین انواع ماسک شیمیایی فیلتردار تمام صورت

معرفی انواع ماسک شیمیایی فیلتردار تمام صورت

بهترین انواع ماسک شیمیایی فیلتردار تمام صورت نوعی از ماسک ایمنی تمام صورت است که در رده تجهیزات ایمنی قرار می‌گیرد. این ماسک‌ها برای حفاظت از صورت در برابر ذرات ریز و همچنین آلودگی‌های هوا مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی و تولید این ماسک‌ها، به گونه‌ای است که دارای یک لایه فیلتر شیمیایی هستند که این لایه قادر به جذب و حبس ذرات ریز و مواد آلوده موجود در هوا است.
ماسک‌های فیلتردار تمام صورت که در رده تجهیزات ایمنی قرار می‌گیرد، جهت حفاظت از صورت در برابر ذرات آسیب زننده، آلودگی‌های هوا و همچنین گازهای مضر مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع ماسک شیمیایی فیلتر دار تمام صورت در صنایع شیمیایی، ساختمان سازی و دیگر صنایعی که با گازهای مضر و شیمیایی سر و کار دارند، مناسب است و استفاده از آنها برای افراد شاغل در این حوزه‌ها ضروری است. استفاده از بهترین انواع ماسک شیمیایی فیلتردار تمام صورت برای حضور در اماکنی که ویروس و باکتری‌های زیادی در آنجا وجود دارد، بسیار توصیه می‌شود. استفاده از این ماسک‌ها، برای جلوگیری از ابتلا به عفونت و انواع بیماری‌های تنفسی برای افرادی که در محیط‌های پرخطر این چنینی حضور دارند، بسیار موثر است.
انواع ماسک شیمیایی فیلتر دار تمام صورت، دارای سه لایه طراحی و تولید می‌شوند. لایه اول این ماسک‌ها برای راحتی افراد و همچنین جذب عرق استفاده می‌شود. لایه دوم نیز که دارای فیلترهای بسیار قوی شیمیایی است، برای جذب و حبس ذرات رنگدانه‌دار و آلودگی‌های هوا و همچنین گازهای شیمیایی، در ماسک شیمیایی فیلتر دار تمام صورت کار گذاشته می‌شود. در انتها و در لایه آخر و خارجی ماسک شیمیایی فیلتر دار تمام صورت، عدم تغییر شکل ماسک توسط این لایه تضمین می‌شود.

کاربرد بهترین انواع ماسک شیمیایی فیلتردار تمام صورت

ماسک شیمیایی فیلتردار تمام صورت در صنایعی همچون صنایع فولاد، صنایع گچ و آهک، پتروشیمی، محیط‌های دارای گازهای سمی و شیمیایی، فعالیت‌های آتش نشانی و مشاغل این چنینی که با گازهای سمی و شیمیایی برخورد زیادی دارند، از سیستم تنفسی افراد در برابر انواع گازهای شیمیایی و مضر محافظت می‌کند. این ماسک‌ها به صورت ضد حساسیت و آلرژی طراحی می‌شوند تا افراد نگرانی در این بابت در هنگام استفاده از آن‌ها نداشته باشند.
بهترین انواع ماسک شیمیایی فیلتردار تمام صورت، به گونه‌ای طراحی و تولید می‌شوند که تمام صورت افراد را پوشش بدهند. این ماسک‌ها از بینی، دهان و همچنین چشم افراد در برابر عوامل آلودگی و خطرات محیطی، محافظت می‌کند.

ضرورت استفاده از ماسک تمام صورت

استفاده از بهترین انواع ماسک شیمیایی فیلتردار تمام صورت در صنایع پرخطر بسیار حائز اهمیت است. در ادامه به برخی از دلایل ضرورت استفاده از ماسک شیمیایی فیلتردار تمام صورت، می‌پردازیم.
ماسک شیمیایی فیلتردار تمام صورت که از انواع ماسک تنفسی است، به نوعی طراحی شده است که قادر است تمام ذرات ریز و مضری که در هوای اطراف وجود دارند را فیلتر کند و از ورود آن‌ها به بینی و دهان افراد جلوگیری کند. این ذرات شامل گرد و غبار، دود، انواع بخارهای شیمیایی و عوامل آلرژی‌زا می‌شوند‌. اگر شما هم در هنگام پرداختن به فعالیت‌های پرخطری که سیستم تنفسی شما را تهدید می‌کنند، از انواع ماسک شیمیایی فیلتردار تمام صورت استفاده کنید، می‌توانید از عدم ورود این ذرات به دستگاه تنفسی خود، مطمئن باشید.
همچنین باید افزود که استفاده از بهترین انواع ماسک شیمیایی فیلتردار تمام صورت، در جلوگیری از ابتلا انواع عفونت‌های دستگاه تنفسی بسیار مفید خواهد بود. جالب است بدانید که ماسک شیمیایی فیلتر ار تمام صورت می‌تواند از پوست صورت افراد نیز در برابر عوامل خارجی مضر مانند آفتاب و تماس با مواد شیمیایی، محافظت کند. استفاده از ماسک شیمیایی فیلتردار تمام صورت برای مراقبت از چشم‌های افراد نیز بسیار حائز اهمیت است. چرا که این ماسک‌ها به شیوه‌ای‌ طراحی می‌شوند که حتی از چشمان شما هم در مواقع پرخطر محافظت کنند. این ماسک‌ها از ‌های شما در برابر ورود ذرات مضر همچون بخارات شیمیایی و نور خورشید محافظت می‌کند.

شاید این صفحه نیز برای شما مفید واقع شود: ماسک نیم صورت

پس دانستیم که استفاده از انواع ماسک شیمیایی فیلتر دار تمام صورت، می‌تواند در کنار بالا بردن میزان ایمنی کار، باعث بهبود کارایی افراد نیز بشود. چرا که افراد می‌توانند در هنگام استفاده از این ماسک‌های شیمیایی که با مواد اولیه مرغوب طراحی و تولید شده‌اند، از حفظ ایمنی صورت و دستگاه تنفسی خود اطمینان حاصل کنند. اگر شما هم در مشاغل این چنینی فعالیت دارید و به دنبال خرید بهترین انواع ماسک شیمیایی فیلتردار صورت هستید، باید بدانید که ما در فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور انواع ماسک‌های ایمنی را با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می‌کنیم. شما عزیزان می‌توانید با تماس با مشاورین تدبیر پاسارگاد نوآور در ساعات اداری از مشاوره و پشتیبانی رایگان ما در زمینه فروش بهره‌مند شوید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که تمام محصولات تدبیر پاسارگاد نوآور با بهره‌گیری از استانداردهای روز دنیا و همچنین به کارگیری مواد اولیه بسیار مرغوب به شما ارائه می‌شود.
در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی و معرفی بهترین انواع ماسک شیمیایی فیلتردار تمام صورت بپردازیم. شما می‌توانید انواع ماسک‌های معرفی شده در این مطلب را از فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور با قیمت عمده خریداری نمایید.

ماسک شیمیایی فیلتردار تمام صورت

ماسک تمام صورت دراگر مدل PANAROMA

ماسک تمام صورت پانوراما، طبق بالاترین استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این ماسک که در بازارهای جهانی بسیار پرفروش بوده است توسط آتش‌نشانان و همچنین افراد مشغول در معادن بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که در کنار ارائه بهترین کیفیت، این ماسک قیمت بسیار ارزانی دارد و می‌تواند خریدی بسیار به صرفه برای شما عزیزان باشد. از ماسک تمام صورت پانوراما در صنایع شیمیایی همچون صنایع انرژی و ساختمانی استفاده می‌شود. باید افزود که جنس بدنه ماسک پانوراما از سیلیکون است که ماده‌ای ضد حساسیت است.
این ماسک در دمای بالا و پایین قابلیت انعطاف پذیری معقولی دارد و از راحتی بسیار بالایی برخوردار است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که به دلیل طراحی بسیار هوشمندانه این ماسک، در هنگام استفاده از ماسک تمام صورت پانوراما شما می‌توانید گردش هوا را به خوبی احساس کنید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که طلق این ماسک در زمان استفاده و تنفس بخار نمی‌گیرد. ماسک تمام صورت ویژه سیستم تنفسی دراگر، ماسکی ضد خش و مقاوم در برابر کلیه مواد شیمیایی و همچنین انواع ضربه و حرارت بسیار بالا است.

ماسک تمام صورت

ماسک تمام صورت DRAGER-X PLOR

ماسک تمام صورت دراگر ایکس پلور، دارای وزنی حدود ۵۰۰ گرم است و به صورت بسیار مقاوم و ضد آلرژی طراحی و تولید شده است. این ماسک دارای انواع تاییدیه‌های مربوطه است و هیچ گونه حساسیتی را روی صورت افراد ایجاد نمی‌کند. جالب است بدانید که به دلیل کیفیت بالای موادی که در پروسه تولید این محصول، به کار رفته است؛ ماسک تمام صورت دراگر دارای طول عمر مفید بسیار بالایی می‌باشد. باید افزود که این ماسک در برابر کلیه مواد شیمیایی و ضربه و حرارت بسیار مقاوم است.
این ماسک به دلیل طراحی مطابق استاندارد روز جهان دارای قابلیت بسیار معقولی در گردش هوا است و در زمان تنفس بخار نمی‌کند. جنس طلق این ماسک از پلکسی گلس می‌باشد. ماسک تمام صورت دراگر پلور، در انواع صنایع پر خطر برای سیستم تنفسی، همچون نفت و گاز و پتروشیمی قابل استفاده است.

ماسک شیمیایی فیلتردار تمام صورت

ماسک تمام صورتNORTH-54001

ماسک تمام صورت NORTH دارای دو فیلتر سبک و بسیار راحت است. این ماسک دارای وزنی تقریباً ۴۲۰ گرمی است و قابلیت بسیار بالایی جهت فیلتراسیون گازهای شیمیایی دارد. باید افزود که جنس بدنه این ماسک، از پلاستیک بسیار نرم و ضد حساسیت است که قابلیت انعطاف پذیری بالایی به آن می‌بخشد. این موارد در کنار یکدیگر باعث به وجود آمدن احساس راحتی برای فرد در هنگام استفاده می‌شود. این محصول دارای قابلیت‌های زیادی همچون ضد خش بودن و مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و ضربه و حرارت نیز هست. شما در هنگام استفاده از این ماسک می‌توانید از کش‌های لاستیکی مخصوصی که در طراحی آن تعبیه شده است، استفاده کنید. این ماسک به صورت فری سایز طراحی شده است و شما می‌توانید با قسمت آزادی که به تسمه‌های ماسک متصل شده است، ماسک را روی صورت خود محکم کنید. جالب است بدانید که شما می‌توانید بدنه این ماسک را به راحتی با آب و صابون شست و شو دهید.
این محصول در رده ماسک‌های تنفسی قرار می‌گیرد و تمام صورت افراد را می‌پوشاند تا کاربر در هنگام استفاده و فعالیت در صنایع پر خطر، نگرانی از بابت محافظت از چشم و بینی خود نداشته باشد.

SPASCIANI

ماسک تمام صورت SPASCIANI

ماسک تمام صورت اسپاسیونی دارای دو فیلتر با انواع تجهیزات حفاظت فردی است که با وزن تقریبی ۴۰۰ گرمی طراحی شده است و دارای کارایی بسیار بالایی می‌باشد. این ماسک در انواع کارخانجات صنعتی که با گازهای شیمیایی خطرناک و بسیار سمی تماس مستقیم دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماسک تمام صورت اسپاسیونی دارای میدان دید بسیار بالا و قابلیت ضد خش و مقاوم در برابر کلیه مواد شیمیایی و ضربه و حرارت نیز هست.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که ماسک اسپاسیونی، مشهور به داشتن بالاترین وسعت دید در ماسک‌های هم رده خود است. این میدان دید، چیزی بیشتر از ۳۰٪ بیشتر از سایر ماسک‌های دیگر است.

ماسک تمام صورت اسپاسیونی از بینی و دهان افراد محافظت می‌کند و پوشش کاملی را برای صورت به کاربر ارائه می‌دهد. لنزهای این ماسک از جنس پلی کربنات شفاف ساخته شده است که قابلیت مشاهده با کیفیت بسیار عالی را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین باید بدانید که پلی کربنات شفاف، ضد خش و ضد ضربه نیز می‌باشد و به همین دلیل ایمنی این محصول چند برابر می‌شود.

 

 ماسک شیمیایی فیلتردار

ماسک تمام صورت BEASAT

ماسک Beasat یکی از انواع تجهیزات تنفسی است که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. این ویژگی‌ها، این ماسک را از دیگر ماسک‌های هم رده خود متمایز می‌کند. این ماسک تمام صورت با سیستم‌ فیلتراسیون پیشرفته‌ای که در طراحی آن به کار رفته است، قابلیت بسیار بالایی در برابر عدم ورود ذرات ریز و مواد آلاینده به بینی و دستگاه تنفسی افراد دارد. این ماسک که صورت افراد را به صورت کامل پوشش می‌دهد، کارایی آن را در محیط‌های صنعتی و آزمایشگاهی بسیار بالا می‌برد.
سیستم تهویه این ماسک به صورتی است که باعث سهولت تنفس افراد می‌شود. این ماسک دارای فیلترهای مختلفی است که شما می‌توانید بر اساس نوع آلودگی محیط مورد نظر، در هنگام استفاده آن را تنظیم کنید. ماسک BEASAT در صنایع پر خطری که سیستم تنفسی افراد را تهدید می‌کنند، بسیار کاربردی است و درجه نفوذ پذیری بسیار مناسبی دارد. شما می‌توانید این ماسک را با قیمتی بسیار مناسب و همچنین تضمین اصالت کالا، از فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور خریداری کنید.

خرید انواع ماسک شیمیایی فیلتردار از TPN

ما در این مطلب با هدف بالا بردن آگاهی شما در زمینه انواع ماسک‌های فیلتردار تمام صورت، به بررسی و معرفی بهترین انواع ماسک‌های شیمیایی فیلتردار تمام صورت موجود، در فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور پرداختیم. اگر شما هم در مشاغلی فعالیت می‌کنید که همواره با گازهای شیمیایی پرخطر برای دستگاه تنفسی، سر و کار دارید، مطمئناً از میزان حیاتی بودن استفاده از چنین تجهیزاتی در محیط کار آگاه هستید.
بسیار حائز اهمیت است که تجهیزات ایمنی و محافظت، همواره از فروشگاه‌های بسیار معتبر که سابقه فعالیت طولانی در این زمینه را دارند، تامین شوند. شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور، یکی از مجموعه‌هایی است که شما می‌توانید بدون داشتن هیچ نگرانی در زمینه دریافت بهترین خدمات، بهترین انواع ماسک شیمیایی فیلتردار تمام صورت را از آن خریداری نمایید. ما در فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور با ارائه بهترین کیفیت، مقرون به صرفه‌ترین قیمت را نیز برای شما فراهم کردیم تا شما تجربه‌ای بی‌نظیر در زمینه خرید انواع تجهیزات ایمنی داشته باشید.
شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور به دلیل داشتن سابقه بالا در زمینه تجهیزات ایمنی، با انواع نگرانی‌ها و دغدغه‌های شما در این زمینه آشنا است. ما می‌کوشیم که در تدبیر پاسارگاد نوآور بهترین کیفیت را با مقرون به صرفه‌ترین قیمت، به شما ارائه کنیم. می‌توانید برای خرید بهترین انواع ماسک شیمیایی فیلتردار، با شماره تماس‌های شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید. خریدی مطمئن و آسوده را برای شما عزیزان آرزومندیم.

 

تماس با فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور

تلفن ۱: ۶۶۷۶۵۹۲۴-۰۲۱ | تلفن ۲: ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱

پست الکترونیکی: tadbir.pasargad@gmail.com | اینستاگرام: tadbirpasaegad.n.co@

آدرس ما: تهران- خیابان امام خمینی – نرسیده به میدان حسن آباد – روبروی بیمارستان سینا – پاساژ رشید 3 – طبقه دوم- پلاک 1

 

به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *