وبلاگ

معرفی ماسک m3

معرفی

شرکت 3M همیشه حضوری پر رنگ و قابل قبولی در تولید و طراحی تجهیزات تنفسی داشته است. در کناره های این محصول دو دریچه ورودی و خروجی برای نصب انواع کارتریج و فیلتر برند 3M طراحی شده است. بهترین نکته در خریداری این محصولات جنس بدنه و برند محصول می باشد. جنس بدنه ماسک نیم صورت 3M تمام سیلیکون می باشد. ماسک تمام صورت 3M مدل 6800 مناسب برای مصارف آزمایشگاهی و مکان های دارای گاز های اسیدی می باشد. امروزه کار در کارخانجات صنعتی و تولیدی ، گاها مستلزم برخورد مستقیم با مواد و گازهای شیمیایی خطرناک و سمی می باشد. این محصول با دارا بودن لنز بزرگ قابلیت دید خوبی را برای کاربر به وجود می آورد. شرکت آمریکایی  3M  که دفتر مرکزی آن در ایالت مینه سوتا آمریکا واقع است؛ یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کنندگان ماسک ایمنی تری ام در جهان می باشد.

مشخصات کلی 3M

  1. برند : 3M
  2. مدل : ۷۵۰۲
  3. محل نصب فیلتر : ۲ عدد
  4. جنس بدنه : سیلیکون و لاستیک
  5. بند ها : پلی اتیلن با دانسیته کم
  6. دریچه ورودی و خروجی : سیلیکون و لاستیک
  7. استاندارد بدنه ماسک : EN 140:1998
  8. استاندارد برای فیلتر ها و یا کارتریج ها : EN 14387:2004  EN 143:2000 EN 141:2000
  9. سایز بندی : متوسط
  10. دارای تاییدیه : استاندارد اروپا CE66061

بررسی فنی ماسک 3M

ماسک نیم صورت m3 سیلیکون ( فیلتردار)، یک ماسک اسپری راحت ، ارزان و سبک است. این ماسک کاربرد های زیادی دارد. ماسک اسپری 3M  مطابق با استاندارد EN-140 است. که این باعث شده است بالاترین کیفیت را ارائه دهد. به یک اتصال فیلتر بایونی برای محافظت در برابر گاز ها، بخار ها و ذرات گرد و غبار مجهز شده است.  استفاده از این ماسک ایمنی می تواند به حفظ سلامتی شما بسیار کمک کند. بسته به فیلتر های انتخاب شده طراحی فیلتر دوتایی ، مقاومت کم در تنفس را تضمین می کند. در کنار این که از ورود ذرات گرد و غبار جلوگیری می کند؛ باعث می شود تنفس راحت تر و راحت تر انجام شود. ماسک 3M در اندازه های کوچک، متوسط ​​و بزرگ موجود است. از این رو می توانید با توجه به سایز سر خورد ابعاد مناسب آن را انتخاب و خریداری کنید.

 توصیه ما این است که بسته به چهره، ماسک را انتخاب کنید؛ که مناسب شما باشد. این مورد باعث می شود در کنار این که در زمان استفاده از ماسک احساس راحتی کنید. کارایی این ماسک نیز افزایش پیدا می کند. لطفا توجه داشته باشید که ماسک بدون فیلتر تهیه می شود. چرا که برای هر نوع استفاده فیلتر های مناسب باید مورد استفاده قرار گیرد. بسته به نوع برنامه خود، فیلترهای مورد نظر را انتخاب می کنید. این طور می شود که سلامتی شما حفظ می شود. در صورت استفاده از ماسک با فیلتر نا مناسب کارایی مناسب را نمی توان از ماسک انتظار داشت.

 

خرید ماسک ایمنی m3

برای خرید ماسک نیم صورت m3 می ‌توانید؛ از طریق فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور اقدام کنید. باید بگوییم خرید این محصول در تعداد بالا و به صورت عمده هم امکان‌ پذیر است. و در صورت خرید عمده دارای تخفیف است. شما می توانید از تمام ایران اقدام به خرید کنید. و در کم ترین زمان ممکن محصول خود را دریافت نمایید. این محصول را به صورت اورجینال و کیفیتی مثال زدنی ارائه می دهیم. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور خریداری کنید. کیفیت این محصول مانند همه محصولاتی که در فروشگاه ما ارائه می شود بسیار بالا است. این محصول طبق استاندار های جهانی به تولید رسیده است. به این ترتیب در محیط کار آلوده از عوارض ناشی از ذرات موجود در هوا، در امان می‌مانید. البته به شرط آن که در زمان استفاده از این ماسک، از فیلتر مناسب بهره بگیرید.

 یکی از نکات مثبت ماسک شیمیایی 3M  قیمت مناسب آن با توجه به تنوع کاربرد و طول عمر بالای این ماسک است. اگرچه شرکت معتبر 3M این محصول کاربردی را طراحی کرده است؛ و انتظار قیمت بالایی از این محصول می‌ رود، اما خوش بختانه بر خلاف تصورات این گونه نیست. برای آگاهی از قیمت تک یا عمده ماسک شیمیایی برند محبوب 3M می‌ توانید؛ با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. از قیمت روز این محصول با خبر شوید. همچنین می توانید برای خرید این محصول از ما مشاوره نیز دریافت کنید.

مطلب پیشنهادی: خرید ماسک ایمنی m3

مزایای ماسک m3

در این بخش قصد داریم به مزایای ماسک ام 3 بپردازیم. این ماسک قطعه ای از جنس سیلیکون نرم برای راحتی و دوام دارد. که باعث می شود در زمان استفاده از ان دچار مشکل و خستگی نشوید. همچنین باید بگوییم پل نازک بینی برای راحتی بیشتر در این ماسک قرار گرفته است. این مورد مهم ترین نکته در طراحی ماسک ام تری است. یکی دیگر از مزیت های مهم این محصول این است که؛ کاملاً قابل نگهداری است. قطعات قابل تعویض موجود است. یکی از مزیت های ماسک m3 این است که این ماسک بسیار سبک است. و جالب است بدانید که این ماسک فقط 136 گرم وزن دارد. همچنین باید بگوییم دریچه بازدم 3 مایع جریان هوا مقاومت تنفس را کاهش می دهد. که این باعث می شود میزان نفوذ ذرات آسیب رسان به بینی کم شود.

 سیستم انعطاف پذیر برای فیلترهای بنزین ، بخار و ذرات استاندارد جدید را در راحتی قرار می دهد. از جمله دیگر مزیت های این محصول استفاده از سیستم فیلتر 3M Bayonet برای امنیت مناسب و مطمئن  در این ماسک است. همچنین باید بگوییم طراحی فیلتر دو تایی، مقاومت در برابر تنفس کم را تضمین می کند. مزیت دیگر هم این است که از همه 2000 ، 5000 و بیشتر 6000 فیلتر موجود استفاده می کند. این ماسک دارای دو محل نصب فیلتر که همواره باعث تنفس راحت تر می شود. همچنین  جنس این محصول از سیلیکون می باشد که مقاوم در برابر گاز ها می باشد.

کاربرد ماسک شیمیایی m3

ماسک نیم صورت  3ام کاربرد های زیادی دارد.  این ماسک برای طیف گسترده ‌ای از آلاینده‌ ها از نوع بخار، گاز و ذرات کاربرد دارد. از این رو در شرایط مختلفی مورد استفاده قرر می گیرد. این ماسک با داشتن فیلتر‌ های متنوع و طول عمر بالا بسیار محبوب و مورد توجه است. ماسک ام 3 دارای کاربرد چند منظوره و قابلیت چندین بار مصرف است.  که این باعث می شود هزینه های شما بسیار کاهش پیدا کند. همان طور که در بخش مزایا اشاره کردیم این ماسک تنها 136 گرم وزن دارد. وزن کم ماسک سبب می شود در زمان استفاده از این ماسک دچار خستگی نشوید. ماسک شیمیایی 3M مدل  به دلیل وزن کمی که دارد؛ در کارخانجات مختلف، آزمایشگاه ‌ها، صنعت خودرو سازی، تولید کننده ‌های مواد غذایی، معادن ذغال سنگ، صنایع شیمیایی و پتروشیمی و… مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد های این ماسک بسیار گسترده است.

این ماسک برای تمامی افراد بسیار مناسب است؛ زیرا سایز کوچک و حجم مناسبی دارد که هم خانم ‌ها و هم آقایان می ‌توانند از آن استفاده کنند. از دلایل کاربردی بودن ماسک شیمیایی 3M، سازگاری با انواع فیلتر‌ها است؛ که آن را به ماسکی چند منظوره و اقتصادی تبدیل کرده است. و باعث شده است بسیاری از افراد از آن استفاده کنند. برای مثال می‌توان در صنایع شیمیایی دارای بخارات مواد آلی و هیدروکربنی با نصب فیلتر باند مشکی 6001 از آن استفاده کرد. برند ماسک ایمنی تری ام بسیار معتبر است. باید بگوییم برند ماسک ایمنی تری ام شناخته شده است.

مطلب پیشنهادی: برند ماسک ایمنی تری ام

به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *