وبلاگ

معرفی 5 تا از بهترین محافظ‌ ایمنی روی گوش

معرفی بهترین محافظ‌های روی گوش

بهترین محافظ روی گوش یکی از انواع تجهیزات ایمنی است که برای محافظت از گوش در برابر آسیب‌ها و صداهای مضر استفاده می‌شود. این محافظ‌ها معمولاً از جنس پلاستیک، و یا سیلیکون ساخته و طراحی می‌شوند و در طول عملیات‌هایی که صداهای زائد زیادی را تولید می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌گیرند تا از ورود صداهای بسیار مضر و زائد به گوش جلوگیری کنند. این محافظ‌ها معمولاً در فعالیت‌های صنعتی، ساختمان سازی، نقل و یا حتی در برخورد با صداهای بسیار بلند در رویدادهای تفریحی مورد استفاده افراد قرار می‌گیرند. محافظ روی گوش که ایرماف نیز نامیده می‌شوند، در کل نوعی از وسایل محافظتی به حساب می‌آید که در مواقع مختلف که گوش افراد با صداهای بسیار بلند تهدید می‌شود، حافظ سلامتی گوش افراد باشد.

کاربرد بهترین محافظ روی گوش

محافظ روی گوش یا صداگیر به عنوان یک وسیله حفاظتی در برابر صداهای بسیار بلند که آسیب دهنده نیز هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این صداها ممکن است ناشی از فعالیت‌های صنعتی و ساخت و ساز باشند که در محل کار با دستگاه‌های بسیار قدرتمند فعالیت دارند. استفاده از بهترین محافظ روی گوش به شما کمک می‌کند تا از آسیب شدید به شنوایی خود جلوگیری کنید.
جالب است بدانید که محافظ روی گوش در فعالیت‌های آبی نیز کاربرد دارد تا از گوش افراد در برابر آب و رطوبت محافظت کند. استفاده از چنین تجهیزاتی در فعالیت‌های آبی از ورود آب به گوش جلوگیری می‌کند تا احتمال عفونت‌های گوش کاهش پیدا کند.
در برخی از فعالیت‌های ورزشی مانند بوکس و یا فوتبال آمریکایی که از ورزش‌های تماسی به حساب می‌آیند، استفاده از بهترین محافظ روی گوش بسیار رایج است تا از آسیب ضربات بسیار قدرتمند رقیب به گوش جلوگیری کند و آسیب‌های بسیار جدی را کاهش دهد.
که باید به آن توجه کنید این است که استفاده از چنین تجهیزاتی همواره در پرخطر صنعتی ضروری و حائز اهمیت است. چرا که در صنایع سنگین و محل کارهای صنعتی ممکن است افراد در برابر خطرات ناشی از صداهای بلند، سقوط اجسام سخت و … قرار بگیرند. از بهترین محافظ روی گوش در چنین مواردی به کارکنان جهت حفظ سلامتی گوش خود بسیار کمک کننده است.

الزامات استفاده از محافظ 

استفاده از بهترین محافظ روی گوش که به طور استاندارد طراحی و تولید شده است، در برابر آسیب‌های ناشی از صداهای بلند و ضربات قدرتمند و از گوش محافظت می‌کند. در صورت استفاده نکردن از چنین تجهیزاتی و وارد شدن ضربات قدرتمند و یا صداهای بلند به گوش، به احتمال بالا افراد مشکلاتی را در شنوایی و همچنین تعادل خود احساس می‌کنند.
همچنین باید بدانید که در بسیاری از صنایع، صداهای بسیار بلند و نامطلوبی در فضا به دلیل استفاده از دستگاه‌های پرقدرت و همچنین تجهیزات بسیار سنگین شنیده می‌شود. به همین خاطر است که استفاده از بهترین محافظ روی گوش در چنین مواقعی باعث کاهش خطرات حادثه ناشی از عدم تمرکز می‌شود. چرا که شنیدن صداهای بلند و نامطلوب در محیط کار ممکن است تمرکز و توجه افراد حاضر در آن محیط را از بین ببرد. با استفاده از بهترین محافظ روی گوش افراد قادر خواهند بود بهتر روی کار خود تمرکز کنند و در نتیجه بهبود کارایی را تجربه خواهند کرد.
جالب است بدانید که صداهای بلند و نامطلوب ممکن است علاوه بر وارد کردن آسیب‌های جسمی، روانی نیز به افراد وارد کنند. جدای از تمام این موارد، از بهترین محافظ روی گوش در صنایع مختلف از الزامات قانون است اگر از چنین تجهیزاتی در هنگام کار استفاده نشود، افراد ملزم به پرداخت جریمه خواهند بود.

ایرپلاگ نیز یکی از انواع محافظ داخل گوش است که از گوش در برابر صداهای بلند و آسیب‌های ناشی از صداهای زائد محافظت می‌کند. این محافظ‌ها معمولاً از جنس سیلیکون و یا فوم ساخته می‌شوند و به طور کامل درون گوش افراد قرار می‌گیرند صداهای زائد را کاهش دهند. علاوه بر این، داخل گوش می‌تواند در برابر ورود آب، و یا سایر عوامل خارجی از گوش محافظت کند.
این محصول در فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور در انواع مدل‌ها و برندها موجود است؛ شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر روی ایرپلاگ کلیک کنید.

معرفی 5 تا از بهترین محافظ‌های ایمنی روی گوش

بنابراین دانستیم که استفاده از بهترین محافظ روی گوش در هنگام فعالیت‌هایی که با صداهای زائد و یا ضربات سخت بسیار قدرتمند سر و کار دارند بسیار حائز اهمیت و ضروری است. چنین تجهیزات ایمنی‌ای از گوش افراد در برابر صداهای بلند، ورود آب به گوش، آسیب‌های ناشی از فعالیت‌های ورزشی و عفونت ناشی از عمل جراحی و یا ورود باکتری به گوش محافظت می‌کنند.
حال که با اهمیت این تجهیزات ایمنی آشنا شده‌اید؛ در این مطلب قصد داریم تا به بررسی و معرفی ۵ تا از بهترین محافظ‌های ایمنی روی گوش که شما می‌توانید آنها را از شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور خریداری نمایید، بپردازیم.

معرفی بهترین محافظ روی گوش در TPN

ایرماف صداگیر UVEX مدل K3

ایرماف صداگیر UVEX مدل K3، یکی از بهترین محافظ روی گوش برای استفاده در محیط‌های صنعتی و ساختمانی است. این صداگیر که با تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و با استفاده از مواد با کیفیت و استاندارد تولید شده است، قادر است تا به طور قابل توجهی از ورود صداهای ناخواسته و آسیب زننده به گوش شما که از محیط اطراف ساطع می‌شوند، جلوگیری کند. جالب است بدانید که این ایرماف صداگیر با استفاده از مواد بسیار با کیفیت که مطابق استانداردهای روز دنیا هستند، طراحی و تولید شده‌اند و به همین خاطر است که مقاومت بسیار خوبی در برابر خراشیدگی و آسیب دیدگی دارند. همچنین این صداگیر قابلیت تنظیم سایز را دارد تا شما بتوانید به راحتی از آن در هنگام فعالیت استفاده کنید. به همین خاطر است که ما همواره ایرماف UVEX مدل K3 یکی از بهترین محافظ روی گوش معرفی می‌کنیم.

مشخصات ایرماف صداگیر UVEX مدل K3

  • کد محصول : ۲۶۰۰۰۰۳  | نوع محصول :  earmuffs | نسخه با قابلیت تنظیم طول | استانداردهای EN 352-1
  • میزان فرکانس عایق : SNR 33 دسی بل | رنگ : قرمز ، سیاه و سفید| قابل تنظیم به صورت پیستونی | دارای نوار رویه با کیفیت
  • متریال داخلی از مموری فوم | بسیار سبک وزن| دارای نشان بین المللی کیفیت

۳M-PELTOR H9

ایرماف صداگیر ۳M-PELTOR H10

ایرماف ۳M-PELTOR H10 یکی از بهترین محافظ روی گوش است که بسیار در سطح بازار پرطرفدار است. جنس بدنه این ایرماف از ABS ساخته شده است و به همین خاطر است تا این ایرماف دارای طول عمر بسیار طولانی می‌باشد. جالب است بدانید که دسته‌های این ایرماف از جنس استیل ضد زنگ تولید شده‌اند. به دلیل سبکی این ایرماف، در هنگام استفاده از آن خستگی گوش را تجربه نخواهید کرد. این ایرماف را روی کلاه ایمنی که یکی از تجهیزات ایمنی است نیز، استفاده کنید.

LIBRA L تدبیر پاسارگاد نوآور با قیمت عمده

ایرماف صداگیر کاناسیف LIBRA L

ایرماف کاناسیف LIBRA L یکی از پرطرفدارترین نمونه‌های محافظ روی گوش در سطح بازار است. این ایرماف که مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده است، به افراد این اجازه را می‌دهد هنگام فعالیت‌هایی که با صدای بسیار زیاد سر و کار دارند، با اطمینان جهت محافظت از گوش، از آن استفاده کنند. این ایرماف دارای بالشتک‌های بسیار نرم از جنس فوم مخصوص با روکش PVC طراحی و تولید شده است. دسته‌های این محصول از فولاد ضد زنگ طراحی و تولید شده‌اند که قابلیت انعطاف پذیری و تنظیم برای سایز سر مختلف را دارد. این ایرماف دارای تاییدیه از مرکز تحقیقات و تعلیمات وزارت کار نیز است. مشخصات به شما این اطمینان را می‌دهد که ایرماف کاناسیف LIBRA L، یکی از بهترین محافظ روی گوش در سطح بازار است که شما می‌توانید آن را از فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور خریداری نمایید.

BUFFALO BE110 ایرماف

ایرماف BUFFALO BE110

ایرماف BUFFALO BE110 یکی از با کیفیت‌ترین محصولات در رده تجهیزات محافظ گوش در دنیا است که در فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور، با فاکتور رسمی شرکتی به شما عزیزان ارائه می‌شود. دسته‌های این ایرماف از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. که باید به آن توجه کنید این است که در ساخت روگوشی این ایرماف‌ها از چرم مصنوعی بسیار با کیفیت استفاده شده است. این محصول به طوری طراحی و تولید شده است که در هنگام کار در ساعات طولانی به هیچ وجه باعث خستگی گوش و سر افراد نمی‌شود. این محصول به دلیل داشتن تقاضای بالا در سطح بازار، همواره دارای نمونه‌های فیک بسیار زیادی است. به همین خاطر است که شما باید در هنگام خرید این ایرماف، از ضمانت اصالت کالا مطمئن شوید. با اطمینان و افتخار به شما می‌گوییم که این ایرماف که از بهترین نمونه‌های محافظ گوش است، در فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور با بهترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت و همچنین تضمین اصالت کالا به شما عزیزان ارائه داده می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول و محصولات دیگر در حوزه تجهیزات ایمنی و یا اطلاع از قیمت‌ها، با شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور تماس حاصل فرمایید.

ایرماف NORTH Mosquito

ایرماف NORTH Mosquito

یکی از محصولات بسیار پرطرفدار در زمینه صداگیر و تجهیزات ایمنی، ایرماف NORTH Mosquito است که بالشتک‌های این محصول از جنس PVC شده‌اند. ایرماف NORTH Mosquito یکی از بهترین محافظ روی گوش است که دارای عمر بسیار طولانی است. باید افزود که وزن تقریبی این محصول ۱۸۰ گرم است و به همین خاطر است که شما در هنگام استفاده از این محصول، ساعات طولانی خستگی گوش و سر را تجربه نمی‌کنید. این ایرماف یکی از محصولات عایق با کیفیت صدا است که شما می‌توانید در هنگام استفاده از این ایرماف، هشدارها را به خوبی بشنوید. این ایرماف در فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور، بسیار پرفروش است و شما می‌توانید آن را با قیمت عمده و ضمانت اصالت کالا خریداری نمایید.
محصول دارای تاییدیه از مرکز تحقیقات و تعلیمات وزارت کار است.

ما در این مطلب به بررسی ۵ تا از بهترین محافظ‌های ایمنی روی گوش پرداختیم. شما می‌توانید تمام ایرماف‌های معرفی شده در این مطلب را از فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور به قیمت عمده و تضمین اصالت کالا خریداری نمایید. کیفیت محصولات فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور همواره تضمین شده‌اند تا شما بهترین تجربه را از خرید کسب کنید. جالب است بدانید که در صورت خرید فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور، شما فاکتورهای شرکتی را دریافت می‌کنید.
استفاده از چنین تجهیزات ایمنی در مشاغل پرخطر بسیار ضروری و حائز اهمیت است؛ بنابراین اگر شما هم صاحب مشاغلی هستید که در آن، خطر آسیب به گوش توسط صداهای بسیار زیاد و یا ضربات بسیار قوی وجود دارد و به همین خاطر دنبال خرید ایرماف هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور، خود را با اطمینان انجام دهید. توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره‌های با کیفیت از کارشناسان متخصص و مجرب فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور، با شماره تماس‌های شرکت تماس حاصل فرمایید.

تلفن ۱: ۶۶۷۶۵۹۲۴-۰۲۱ | تلفن ۲: ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱
به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *