وبلاگ

مرکز خرید دستکش کار

مرکز خرید دستکش کارمرکز خرید دستکش کار

خرید دستکش کار از تدبیر پاسارگاد نوآور

خرید دستکش ‌های کاری به صورت عمده با بهترین قیمت از فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور امکان پذیر است. آیا شما به دنبال تهیه دستکش‌های کاری با بهترین قیمت و کیفیت عالی هستید؟ با فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور همراه شوید و از فرصتی فوق‌العاده برای خرید دستکش‌های کاری به صورت عمده بهره مند شوید. در فروشگاه ما، ما تنها بهترین و معتبرترین برند ها را ارائه می ‌دهیم؛ تا شما بتوانید از محصولات با کیفیت عالی بهره‌ برده و از محافظت دست ‌های خود لذت ببرید. دستکش‌ های کاری ما از انواع مختلفی برخوردار هستند، از جمله دستکش‌های چرمی، نایلونی، حرارتی، ضد آب و غیره. همچنین، با تدبیر پاسارگاد نوآور، شما می‌ توانید از تخفیفات و قیمت ‌های ویژه عمده ‌فروشی بهره‌ مند شوید؛ که به کسب و کار شما کمک می‌ کند؛ تا هزینه‌ های خود را کاهش دهید و سود بیشتری را به دست آورید.

اگرر به دنبال دستکش‌ های کاری با کیفیت و متنوع هستید، ما می‌ توانیم به شما کمک کنیم. در مرکز خرید ما، می ‌توانید انواع و اقسام دستکش ‌های کاری را پیدا کنید. ما دستکش‌ هایی با طراحی ‌ها و اندازه‌ های مختلف داریم تا به نیازهای شغلی و کاربری شما پاسخ دهیم. با ما تماس بگیرید و دستکش ‌های کاری عالی با بهترین قیمت‌ها را تهیه کنید. فروشگاه تدبیر پاسارگاد نوآور همیشه در خدمت شماست.

قیمت عمده دستکش کارگری

قیمت دستکش ‌های کارگری در عمده ممکن است بسیار متنوع باشد؛ و به عوامل متعددی بستگی دارد. نوع دستکش کارگری می ‌تواند تأثیر زیادی در قیمت داشته باشد. برخی از دستکش ‌ها از جنس ‌های خاصی ساخته شده ‌اند؛ که مقاومت به خطرات خاصی مانند حرارت، مواد شیمیایی، برش، یا ضربه را فراهم می ‌کنند. دستکش ‌های ایمنی معمولاً قیمت بیشتری نسبت به دستکش‌های عمومی دارند. موادی که در ساخت دستکش ‌ها استفاده می‌ شود؛ می ‌توانند به قیمت تأثیر بگذارند. دستکش‌ های با کیفیت بالا که از مواد مرغوب ساخته شده‌ اند معمولاً گران ‌تر هستند. این مواد می‌  توانند شامل لایه ‌های مختلفی از لاتکس، نایلون، یا چرم باشند. دستکش‌ های کارگری برای اندازه ‌ها و سای زهای مختلف تولید می‌ شوند. اندازه بزرگ تر معمولاً بیشتر از اندازه کوچک تر قیمت دارد. معمولاً خرید در حجم بالا (عمده) منجر به تخفیفات و قیمت ‌های مناسب ‌تر می ‌شود.

تعداد دستکش‌ هایی که شما خریداری می ‌کنید می ‌تواند قیمت نهایی را تأثیر دهد. برند های معتبر دستکش ‌های کارگری با کیفیت بالا تری تولید می ‌کنند؛ و ممکن است قیمت بالا تری داشته باشند. همچنین، تأمین‌ کنندگان مختلف ممکن است قیمت‌ های متفاوتی داشته باشند. دستکش‌ های کارگری با استاندارد ها و گواهی‌نامه ‌های ایمنی ممکن است گران ‌تر باشند. این استاندارد ها به اطمینان از کیفیت و عملکرد دستکش‌ ها کمک می‌ کنند. برای خرید دستکش‌های کارگری بهتر است با تأمین ‌کنندگان مختلف تماس بگیرید و مقایسه قیمت‌ها را انجام دهید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

مطلب پیشنهادی: قیمت عمده دستکش کارگری

انواع دستکش کار

دستکش نسوز

این دستکش دارای مقاومت بالا در درجه حرارت بالای کوره است. و می تواند به خوبی از دست کاربر در برابر حرارت محتفظت کند. باید بگوییم که دستکش نسوز کوره از چرم، الیاف آرامید، پنبه نسوز، کولار، چرم فراوری شده؛ چرم اشبالت برزنتی، منسوجات عایق حرارت تقویت شده و الیاف طبیعی ساخته می‌ شود. دستکش نسوز کوره مقاوم به حرارت بالای کوره است. کوره ها انواع سنتی و الکتریکی دارند. که این دستکش در  مورد هر دو کاربرد دارد. دستکش کوره یا به عبارت دیگر دستکش نسوز یکی از تجهیزات ضروری درزمان کار در شرایط مخاطره آمیز است. استفاده از این تجهیز اساسی در آزمایشگاه ‌های مجهز به کوره بسیار الزامی است. در شرایطی که حرارت زیاد وجود دارد احتمال آسیب دیدن دست وجو دارد. به همین جهت انواع دستکش‌ مخصوص کوره طراحی‌ شده‌ است؛ تا باافزایش سطح ایمنی در آزمایشگاه و صنعت سبب ارتقاء میزان اعتماد به‌ نفس افراد شود.

دستکش نسوز (Fireproof Gloves) و یا دستکش مقاوم در برابر حرارت، دستکش کاری است که برای محافظت از دستان کارگران در برابر آسیب هایی نظیر سوختگی طراحی شده است و می‌تواند شرایط تماس با اجسام بسیار گرم، یا کار در نزدیکی جرقه، یا شعله های آتش و همچنین قرار گرفتن در معرض دما های بالا را برای کارگران فراهم نماید. دستکش و آستین کارهای متنوعی در بازار وجود دارد که با توجه به نوع خطرات محیط کاری باید به دقت بررسی و انتخاب گردند. متاسفانه بر اساس آمار ارائه شده توسط وزارت کار سوختگی های حرارتی یکی از شایع ترین صدمات شغلی محسوب می شود.

مطلب پیشنهادی: دستکش نسوز

دستکش‌ نیتریل

دستکش‌ های نیتریل یا دستکش‌ های پزشکی رنگی، دارای رنگ ‌های مختلفی مانند سبز، صورتی، آبی، مشکی و بنفش هستند. به طور معمول رنگ آبی و مشکی این دستکش ‌ها بیشتر استفاده شده؛ و رنگ‌ های روشن آن در پزشکی و معاینه کاربرد بیشتری نسبت به رنگ‌ های تیره دارند. دستکش‌ های نیتریل برای استفاده‌ های طولانی مدت بسیار مناسب هستند. این دستکش‌ها در موقعیت‌های پرخطر مانند کار با مواد شیمیایی یا مواد عفونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای افرادی که دارای حساسیت به دستکش لاتکس هستند استفاده از دستکش های نیتریل یکی از بهترین گزینه هاست و با توجه به دوام بالای انها نسبت به دستکش های لاتکس و دستکش های ونیل قیمت این دستکش ها توجیه اقتصادی دارد . دستکش ‌های ایمنی نیتریلی یک نوع دستکش ایمنی هستند؛ که از مواد نیتریل تولید می‌ شوند. این دستکش ‌ها به خاطر ویژگی ‌های خاص خود در محیط ‌های کاری مختلف بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

یکی از ویژگی‌ های برجسته دستکش‌ های نیتریلی مقاومت بسیار بالا در برابر مواد شیمیایی است. این دستکش ‌ها به خوبی از دست ‌ها در برابر اسید ها، باز ها، حلال‌ ها و سایر مواد شیمیایی خطرناک محافظت می ‌کنند. بسیاری از افراد حساس به لاتکس هستند؛ که دستکش‌ های لاتکسی برای آن ها مشکل ‌ساز است. دستکش‌ های نیتریلی این مشکل را ندارند؛ و می ‌توانند برای افراد حساس به لاتکس مناسب باشند. دستکش ‌های نیتریلی مقاوم در برابر سایش و پارگی هستند؛ و ممکن است برای مدت طولانی‌ تری استفاده شوند.

مطلب پیشنهادی: دستکش‌ نیتریل

دستکش برزنتی

دستکش های برزنتی انواع مختلفی دارند و در سایز های مختلف تولید می شوند. بسیاری از حوادث و اتفاقات ناگوار با استفاده از دستکش ایمنی به وجود نخواهد آمد یا رفع خواهند شد. بنابراین وجود یک دستکش ایمنی برزنتی برای هر مهندس، کارگر و یا استاد کار واجب و ضروری است. حوادثی که در کارخانجات و کارگاه های صنعتی رخ می دهد بسیار فراگیر است. این حوادث باعث ایجاد آسیب هایی حتی در حد نقص عضو در افراد می شود. نوع دیگر دستکش برزنتی، دستکش برزتی کف چرمی است که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم. دستکش برزتی کف چرمی کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد. هر دستکش با توجه به نوع آن برای کار های مختلف طراحی شده است. به طورمثال دستکش با چرم بزی مخصوص جوشکاری آرگون می باشد. برای ساخت دستکش برزنتی و چرمی با توجه به کاربرد دستکش برزنتی از چرم های مختلفی ساخته می شود.

دستکش‌های چرمی در بین کارگران در صنایع مختلف مورد مورد اقبال زیادی قرار گرفته است. دلیل این موضوع  یعنی محبوبیت این دسکش را باید در دوام مواد، طول عمر و مقاومت در برابر سایش جستجو کرد. این ویژگی ها دستکش کف چرم دوبل را با نمونه های دیگر کاملا متمایز کرده است. دستکش ایمنی کف چرمی جزء دستکش های حفاظت در برابر ضربات مکانیکی محسوب می شوند. این دستکش ها برای حمل دستی بار به خاطر چنگش مناسب و جنس مرغوب بسیار مناسب است. به علاوه که این دستکش ها ضربه پذیری بسیار مناسب هم دارند.

مطلب پیشنهادی: دستکش برزنتی

 

 

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *