وبلاگ

معرفی انواع ایرپلاگ اسفنجی

معرفی انواع ایرپلاگ اسفنجی

از مهم‌ترین مواردی که باید در هنگام پرداختن به فعالیت‌های پرخطر به آن توجه کرد، استفاده از تجهیزات ایمنی با کیفیت و پایبندی به اصول و قوانین ایمنی مخصوص محیط کار است. صداگیرها یا همان ایرپلاگ‌ از انواع تجهیزات ایمنی هستند که در محیط‌های کاری که سلامت گوش و شنوایی افراد با صداهای بلند تهدید می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. ایرپلاگ‌ اسفنجی وظیفه فظت از گوش و شنوایی را دارد و به عنوان یک عایق صدا در فعالیت‌های پرخطر مورد استفاده قرار می‌گیرند.
از آنجایی که شما باید در هنگام خرید انواع تجهیزات ایمنی از جمله ایرپلاگ، اطلاعات و دانش کافی را در زمینه محصول مورد نظر خود داشته باشید، ما قصد داریم تا در این مطلب به معرفی انواع ایرپلاگ اسفنجی بپردازیم تا بتوانیم گزینه‌های مناسب خرید این محصولات را در اختیار شما قرار دهیم. شما می‌توانید با مطالعه این مطلب با انواع کیفیت‌ترین انواع ایرپلاگ اسفنجی موجود در بازار آشنا شوید و محصول مورد نظر خود را از شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور با بالاترین کیفیت موجود در بازار و قیمت عمده خریداری نمایید.

معرفی ایرپلاگ اسفنجی

ایرپلاگ اسفنجی نوعی از گوشی محافظ گوش است که از گوش افراد در برابر صداهای ناهنجار محافظت می‌کند. این نوع از تجهیزات ایمنی در داخل گوش افراد قرار می‌گیرند و با بستن راه گوش، از وارد شدن آسیب توسط صداهای ناهنجار به سیستم شنوایی گوش شما جلوگیری می‌کنند. محافظ داخل گوش یا همان ایرپلاگ اسفنجی نوعی از محصولات ایمنی است که در صنایع مختلفی همچون صنایع هواپیمایی و فعالیت‌های موسیقی و ورزشی کاربرد زیادی دارد.
این محصول که وزن بسیار سبکی دارد، دارای قابلیت‌های مختلفی همچون قابلیت تنظیم دارد و به همین خاطر است که می‌تواند برای افراد زیادی در فعالیت‌های متنوع مفید واقع شود. جالب است بدانید که ایرپلاگ اسفنجی از ‌گوش‌ها در برابر خطرات ناشی از بلایای طبیعی همچون آتش سوزی و زلزله نیز محافظت می‌کند.

استفاده از تجهیزات ایمنی باکیفیت و پایبندی به اصول ایمنی مربوط به محیط کار، امری ضروری است که در هنگام فعالیت باعث بهبود کارایی بالا رفتن سطح ایمنی در محیط‌های کاری می‌شود.

طراحی ایرپلاگ اسفنجی

طراحی ایرپلاگ اسفنجی

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که به دلیل طراحی خاص ایرپلاگ‌های اسفنجی شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور و همچنین استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوب در طول پروسه تولید این تجهیزات، ایرپلاگ های شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور دارای کیفیت فوق العاده است و شما می‌توانید با اطمینان از این نوع از پلاگ‌ها در فعالیت‌های مختلف استفاده کنید. طراحی خاص این تجهیزات باعث شده است تا شما بتوانید به راحتی ایرپلاگ اسفنجی را تنظیم کنید و کاری کنید که این تجهیزات به راحتی داخل گوش‌های شما بنشینند و از ورود هرگونه صدای غیر ضروری در هنگام پرداختن به فعالیت‌های پر سر و صدا، جلوگیری کنند.

طراحی منحصر به فرد این تجهیزات باعث شده است تا شما بتوانید در موقعیت‌های مختلف از این پلاگ اسفنجی استفاده کنید و بدانید که در حال استفاده از با کیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار هستید. استفاده از ایرپلاگ اسفنجی شرکت تبدیل پاسارگاد نوآور به دلیل کیفیت بالا، در هنگام کار برای شما راحتی را به ارمغان می‌آورد و می‌تواند در طول پروسه پرداختن به فعالیت‌های مختلف باعث بهبود کارایی شما نیز بشود.

معرفی انواع صداگیر

از آنجایی که افراد زیادی در فعالیت‌های مختلف نیاز به استفاده از ایرپلاگ‌ اسفنجی پیدا می‌کنند، این ایرپلاگ‌های اسفنجی در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند تا شما بتوانید ایرپلاگی را خریداری نمایید که کاملاً بتواند در حین فعالیت نیازهای شما را برطرف کند. از آنجایی که حیطه فعالیت مشتریان شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور بسیار گسترده است، این شرکت اقدام به تامین انواع محصولات ایرپلاگ اسفنجی کرده است تا شما بتوانید بسته به نیاز خود محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی دو نوع از ایرپلاگ‌های اسفنجی محبوب بازار در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور بپردازیم.

ایرپلاگ اسفنجی XPand
ایرپلاگ اسفنجی XPand

ایرپلاگ اسفنجی مدل XPand یکی از محصولات محبوب شرکت Canasafe است که به عنوان یکی از برترین محصولات ایمنی در بازار تجهیزات ایمنی به شمار می‌رود. شرکت تولید کننده این ایر پلاک اسفنجی یک شرکت کانادایی است که انواع محصولات هم رده ایرپلاگ اسفنجی را با بالاترین کیفیت و با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید می‌کند. به همین خاطر است که انواع محصولات این شرکت به عنوان بهترین محصولات در رده تجهیزات ایمنی شناخته می‌شوند. جدای از تمامی این موارد، شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور اصالت این کالا را نیز ضمانت می‌کند و این محصول را در بالاترین کیفیت با قیمت عمده به شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ایرپلاگ اسفنجی XPand روی ایرپلاگ اسفنجی XPand کلیک کنید.

مشخصات فنی ایرپلاگ اسفنجی XPand

این ایرپلاگ اسفنجی که با استفاده از مواد اولیه مرغوب همچون فوم نرم پلی اورتان تولید شده است، با مدرن‌ترین روش‌های روز طراحی شده است به دلیل دارا بودن شکل استوانه‌ای، به راحتی در کانال‌های گوش قرار می‌گیرد و از رد شدن هرگونه صدای ناهنجار به گوش افراد در هنگام پرداختن به فعالیت‌های پرخطر، جلوگیری می‌کند. از آنجایی که این ایرپلاگ‌ها دارای طراحی خاص هستند، شما می‌توانید از آن‌ها برای ساعت‌های متوالی بدون اذیت شدن گوش استفاده کنید. لازم به ذکر است که ای پلاک اسفنجی ضد حساسیت است و به همین خاطر است که شما می‌توانید با آسودگی از آن در هنگام انواع فعالیت‌ها استفاده کنید.

به دلیل اعتبار و کیفیت بالای محصولات شرکت کاناسیف کانادایی، انواع مختلفی از نمونه‌های تقلبی ایرپلاگ اسفنجی XPand در بازارها موجود است و شما باید محصول مورد نظر خود را از فروشگاهی خریداری نمایید که نمونه اصل آن را به شما با قیمت معقول ارائه دهد. تیم کنترل کیفی شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور به شما این اطمینان را می‌دهد که تمام محصولات این شرکت همچون ایرپلاگ‌های شرکت کاناسیف، دارای کیفیت کافی هستند و اصالت آن‌ها توسط متخصصین فروش تضمین می‌شود.

شما می‌توانید برای خرید و یا ارتباط با مشاورین فروش شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور، با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.
تماس با ما: تلفن ۱: ۶۶۷۶۵۹۲۴-۰۲۱ | تلفن ۲: ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱

ایرپلاگ اسفنجی E.A.R
ایرپلاگ اسفنجی E.A.R

ایرپلاگ اسفنجی مدل E.A.R یکی از ایرپلاگ‌های محبوب در بازار است که طراحی استوانه‌ای دارد و یکی از محصولات قدرتمند شرکت 3M به حساب می‌آید. این ای پلاک اسفنجیه که یکی از با کیفیت‌ترین صداگیرهای موجود در بازار ایران است، می‌تواند به عنوان یک عایق صدا در هنگام فعالیت در مشاغل پر سر و صدا کاربرد داشته باشد و از وارد شدن صدمات جبران ناپذیر به گوش شما جلوگیری کند. جالب است بدانید که این ایرپلاگ اسفنجی تاییدیه‌های لازم را از مرکز تحقیقات و تعلیمات وزارت کار دریافت کرده است و یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین نمونه‌های صداگیر اسفنجی در بازار تجهیزات ایمنی است.

مشخصات فنی ایرپلاگ اسفنجی E.A.R

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که در طول پروسه تولید این ایرپلاگ‌ها از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شده است و تمام مراحل طراحی و تولید این ایرپلاگ در کارخانه‌های معتبر خارجی طی شده است. به همین خاطر است که کیفیت تضمین شده دارد و شما می‌توانید با آسودگی از آن در هنگام پرداختن به فعالیت‌های پرخطر استفاده کنید. استفاده از فوم پلیمریزه باعث شده است تا این محصول توانایی چشمگیری در صداگیری داشته باشد و بتواند در محیط‌های کاری پر سر و صدا بسیار مفید واقع شود. باید افزود که این ایرپلاگ‌های اسفنجی مقاومت چشمگیری در برابر تعریق و رطوبت دارند و به همین خاطر است که شما می‌توانید به راحتی از این ایرپلاگ‌های اسفنجی، در ساعت‌های طولانی کاری به راحتی استفاده کنید.

به دلیل طراحی فوق العاده ایرپلاگ اسفنجی E.A.R، این تجهیزات عملکرد خوبی در گرما و سرما دارند و به راحتی در گوش افراد فیکس می‌شوند. طراحی مدرن این تجهیزات باعث شده است تا افراد بتوانند از این تجهیزات بدون نگرانی بیرون افتادن ایرپلاگ‌ها از گوش، از آن‌ها در صنایع پر سر و صدا برای ساعت طولانی استفاده کنند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در فعالیت‌ها و صنایع پر سر و صدا، مشغول به کار هستید؛ استفاده از نمونه‌های با کیفیت ایرپلاگ اسفنجی می‌تواند برای شما بسیار مفید واقع شود. دو نمونه از ایرپلاگ اسفنجی که در این مطلب به معرفی آن پرداختیم، در شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور موجود است و شما می‌توانید این محصولات را با ضمانت اصالت توسط متخصصان و با قیمت عمده خریداری نمایید.

استفاده از صداگیر

استفاده از ایرپلاگ اسفنجی

استفاده از تجهیزات ایمنی با کیفیت در تمام مشاغلی که به نوعی سلامت افراد را تهدید می‌کنند، بسیار حائز اهمیت است. شما می‌توانید با استفاده از تجهیزات با کیفیت به اصول ایمنی و مقررات مربوط به محیط کار پایبند باشید و فضای ایمن را برای کارکنان خود فراهم آورید. استفاده از ایرپلاگ اسفنجی در فعالیت‌هایی که دارای صداهای ناهنجار زیادی هستند و به همین خاطر سلامت شنوایی افراد را تهدید می‌کنند، بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند از وارد شدن آسیب‌های غیرقابل جبران به سلامت شنوایی افراد جلوگیری کند. بنابراین استفاده از یک ایرپلاگ اسفنجی با کیفیت که با روش‌های مدرن و با استفاده از مواد اولیه مرغوب طراحی و تولید شده است، می‌تواند تا حد قابل توجهی باعث بهبود کارایی شود و سلامت افراد مشغول به کار را تضمین کند.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که حتماً باید ایرپلاگی را خریداری کنید که دارای انواع مجوزها و گواهینامه‌های تضمین اصالت است تا بتواند بهترین کارایی را برای شما داشته باشد.

خرید تجهیزات ایمنی از TPN

شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور با داشتن بیش از ۵ سال سابقه در زمینه تامین و تولید انواع تجهیزات حفاظت فردی صنعتی و تجهیزات آتش نشانی، یکی از مجرب‌ترین تامین کنندگان انواع تجهیزات ایمنی است که شما می‌توانید برای خرید انواع ایرپلاگ اسفنجی روی آن حساب باز کنید. ما پس از چند سال فعالیت در این حوزه توانسته‌ایم تخصص کافی را در زمینه تولید و فروش انواع ایرپلاگ اسفنجی به دست بیاوریم و بتوانیم انواع این تجهیزات را از شرکت‌های معتبر ایرانی و خارجی تامین کنیم و با قیمت عمده به شما ارائه کنیم.
بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ایرپلاگ اسفنجی از یک شرکت معتبر و متخصص را دارید، شرکت تدبیر پاسارگاد نوآور برای خرید این تجهیزات انتخابی فوق العاده هوشمندانه است. همچنین شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مجموعه تدبیر پاسارگاد نوآور ارتباط بگیرید و خریدی آسان و بی دغدغه را از فروشگاه ما داشته باشید.

ارتباط با ما

تلفن ۱: ۶۶۷۶۵۹۲۴-۰۲۱ | تلفن ۲: ۶۶۷۶۵۷۰۷-۰۲۱

پست الکترونیکی: tadbir.pasargad@gmail.com

اینستاگرام: tadbirpasaegad.n.co@

 

 

به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *